abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72218568
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:41 schreef flexster het volgende:
Begin je trouwens wel met alle 3 de verdiepingsvakken én TP erbij? Zat te twijfelen, wil iig geen gedrag kant op dus ik dacht dat doe ik later wel. Wil beetje relaxt beginnen.
TP is maar 4 weken, die domeinen 12, mocht ik het door TP niet bij kunnen houden heb ik 8 weken om in te halen.
Welke vakken moet je verder van het 2e jaar nog dan? Ik PMB (tentamendatum kwam gewoon 2 keer niet uit ) en KT.
pi_72218855
ik ook een kernthema en toepassing brein. Beiden niet gedaan omdat ik in het begin van het jaar alles moest herkansen en daardoor niet uit kwam. Wat betreft die 8 weken heb je gelijk maar ik wil mezelf ervoor behoeden dat ik er meteen al een teringzooitje van maak omdat ik 4 vakken tegelijk moet volgen. Dan krijg ik hetzelfde verhaal als vorig jaar.. :p
pi_72219195
brein moet ik idd ook nog, goed dat je t zegt. succes met de vakken in ieder geval.
pi_72310317
morgen mogen we weer! tenminste ik wel :p en ik zal niet de enige zijn

succes!!
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:49:01 #155
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72315025
Vandaag weer eerste dag gehad, deze week portfolioweek
pi_72316204
Wat houd dat in? Ik mag morgenmiddag weer aan de slag
pi_72316477
Is er iemand die me kan vertellen op welke tijden of momenten er colleges gegeven worden van de faculteit psychologie, en in welk gebouw en zo?
Ik ga er vanuit dat deze informatie niet publiekelijk beschikbaar is, vandaar dat ik het even hier vraag.
Ik wil eens een of twee colleges volgen om te kijken hoe de hele feel me bevalt
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:05:14 #159
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72319025
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Operc het volgende:
Wat houd dat in? Ik mag morgenmiddag weer aan de slag
We moeten een portfolio maken van wat we hebben geleerd in het eerste jaar (competenties etc.) en doelen stelen over wat we dit jaar willen gaan bereiken.. Stukje zelfreflectie zeg maar
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:12:59 #160
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72319359
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef supkaa het volgende:

[..]

We moeten een portfolio maken van wat we hebben geleerd in het eerste jaar (competenties etc.) en doelen stelen over wat we dit jaar willen gaan bereiken.. Stukje zelfreflectie zeg maar
Gadverdamme
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_72319361
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef RRGJL het volgende:
Is er iemand die me kan vertellen op welke tijden of momenten er colleges gegeven worden van de faculteit psychologie, en in welk gebouw en zo?
Ik ga er vanuit dat deze informatie niet publiekelijk beschikbaar is, vandaar dat ik het even hier vraag.
Ik wil eens een of twee colleges volgen om te kijken hoe de hele feel me bevalt
Als je wilt kan ik je en dagje in Tilburg op sleeptouw nemen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_72319459
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Oops, ik had er wel even bij moeten zetten dat het voor Nijmegen was. Dom van me.
Maar ik zal Tilburg zeker ook nog overwegen, bedankt voor het aanbod
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:15:45 #163
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72319477
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En dan vooral meenemen bij Statistiek
pi_72322161
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Oops, ik had er wel even bij moeten zetten dat het voor Nijmegen was. Dom van me.
Tip, ga eens kijken bij Algemene inleiding, vak van het eerste jaar. Geeft wel redelijk goed weer wat je leert tijdens de opleiding, nouja het hele vak dan, maar als je een keer een college volgt weet je iig een klein beetje wat je te wachten staat.
pi_72322324
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Blijft een lootstudie heh
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_72324895
Ja klopt, mijn tweede optie is Groningen. Lijkt me een leuke stad, en het is lekker ver weg aangezien ik uit Maastricht kom, dat vind ik ook wel leuk eigenlijk

En Operc: bedankt voor de tip. Zal ik doen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 september 2009 @ 07:26:58 #167
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72331307
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef RRGJL het volgende:
Ja klopt, mijn tweede optie is Groningen. Lijkt me een leuke stad, en het is lekker ver weg aangezien ik uit Maastricht kom, dat vind ik ook wel leuk eigenlijk

Groningen is leuk, hoor.
Ik ben er ook net begonnen aan psychologie. Maar ik woon hier al mn hele leven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:04:50 #168
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_72334919
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef supkaa het volgende:

[..]

wat een popiejopie gedoe zeg, en dat op een universiteit Mag toch hopen dat je dat soort dingen op de middelbare hebt geleerd, dus vind dat een uni daar niet meer mee bezig hoeft te zijn, het is geen opvoedinstituut.
pi_72336131
ik snap niet wat mensen altijd lopen te bitchen over zelfreflectie. Ik vind het goed kunnen reflecteren op je eigen proces getuigen van een professionele houding. Mensen die zo'n moeite hebben met die zelfreflectie hebben gewoon moeite met serieus nadenken over wat je wil en kan. En als je dat wel kan heb je die zelfreflectie zo gedaan. Wat is er dan zo kut aan
pi_72336206
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:25 schreef RRGJL het volgende:
Persoonlijk vind ik algemene inleiding een nogal populair-wetenschappelijk vak wat leuker is dan de vakken die volgen. Maar dat is mijn mening bedenk je wel dat hoorcolleges statistiek of methoden er ook bij horen en die zijn minder leuk
  dinsdag 1 september 2009 @ 12:21:05 #171
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_72337177
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef flexster het volgende:
ik snap niet wat mensen altijd lopen te bitchen over zelfreflectie. Ik vind het goed kunnen reflecteren op je eigen proces getuigen van een professionele houding. Mensen die zo'n moeite hebben met die zelfreflectie hebben gewoon moeite met serieus nadenken over wat je wil en kan. En als je dat wel kan heb je die zelfreflectie zo gedaan. Wat is er dan zo kut aan
Wat er kut aan is, is dat de universiteit er bij jullie blijkbaar vanuit gaat dat als ze dat niet verplicht stellen mensen dat niet meer doen. De universiteit is er niet om jou zelfreflectie te leren, dat moet je gewoon zelfstandig doen in de mate waarin iemand daar zelf profijt uit haalt. Als student ben je volwassenen genoeg om te bepalen wat je beste leermethode is. En als de universiteit het dus verplicht stelt, dan is dat in mijn ogen gewoon het niet serieus nemen van mij als zelfstandig op mijn eigen manier lerend persoon. Kom nou.
pi_72338722
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 07:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Groningen is leuk, hoor.
Ik ben er ook net begonnen aan psychologie. Maar ik woon hier al mn hele leven.
Hé ik zag jou dacht ik bij Pathé In een rode jas .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_72343079
Ik vind zelfreflectie irritant omdat het vaak zo veel pagina's moet beslaan waardoor je een onzinnig gewauwel krijgt ipv dat je echt je kernpunten kan benoemen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 september 2009 @ 16:07:07 #174
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72344030
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Hé ik zag jou dacht ik bij Pathé In een rode jas .
Ik heb geen rode jas, wel een rood vest, Zou dat kunnen? Met een riem erom?
En was dat maandagmiddag?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_72347677
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Finitio het volgende:

[..]

Ja.. dan ben ik snel weg.. ik hoef de minor niet te volgen namelijk.

Maar als het echt de interessantere vindingen van de psychologie betreft zoals de naam suggereert..

ik zal het hier laten weten
Stof van mijn minor 'Hoogtepunten uit de Psychologie' aan de EUR is erg tof, maar het PGO valt me zwaar, zeker als hele simpele problemen met een 'zevensprong' geanalyseerd moeten worden terwijl iedereen de uitkomst van mijlenver aan ziet komen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:09:59 #176
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_72347879
Vrijdag introkamp / Eerste Jaars Weekend (Labyrint Leiden) ben benieuwd (als mede-organisator / EJW commissie)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_72347989
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb geen rode jas, wel een rood vest, Zou dat kunnen? Met een riem erom?
En was dat maandagmiddag?
Wel op maandag ja. Maar al die details weet ik niet meer. Ik zag alleen een rode jas/vest .
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 september 2009 @ 18:21:08 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72348198
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:14 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Wel op maandag ja. Maar al die details weet ik niet meer. Ik zag alleen een rode jas/vest .
Je fietste/liep langs ofzo?
pi_72348287
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je fietste/liep langs ofzo?
Ik doe dezelfde opleiding?
pi_72348423
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Gadverdamme
Precies, heb er ook totaal geen zin in
Vind ik toch altijd jammer, van die kansloze, nutteloze dingen bij zo'n studie..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 september 2009 @ 18:41:06 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_72348728
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik doe dezelfde opleiding?
Ja, dat snap ik .
Maar eerstejaars?
Waar kan ik je aan herkennen.
Kijk me volgende keer maar aan met een blik die zegt 'Hej, ik ben die fok!ker'

.
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:47:37 #182
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72348904
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Vind ik toch altijd jammer, van die kansloze, nutteloze dingen bij zo'n studie..
Schiet het bij jou al op? Die bewijsstukken zijn echt vreselijk
  dinsdag 1 september 2009 @ 18:48:20 #183
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_72348928
Wat is het toch met die roosters?!
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:27:36 #184
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_72356317
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:47 schreef supkaa het volgende:

[..]

ohja jullie hebben nog die portfoliorotzooi he ? ik zit lekker te genieten hier nog van de vakantie . Volgende week begint mijn eerste periode Braindamage.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:54:52 #185
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_72357256
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 18:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb het op mijn HBO ook gedaan, dus ik hoop dat ze het op de UvT niet gaan invoeren
pi_72357884
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Wat er kut aan is, is dat de universiteit er bij jullie blijkbaar vanuit gaat dat als ze dat niet verplicht stellen mensen dat niet meer doen. De universiteit is er niet om jou zelfreflectie te leren, dat moet je gewoon zelfstandig doen in de mate waarin iemand daar zelf profijt uit haalt. Als student ben je volwassenen genoeg om te bepalen wat je beste leermethode is. En als de universiteit het dus verplicht stelt, dan is dat in mijn ogen gewoon het niet serieus nemen van mij als zelfstandig op mijn eigen manier lerend persoon. Kom nou.
kom nou..als ik nou eens goed om me heen kijk tijdens een tweedejaars vak en de docent meerdere malen moeite heeft om alleen al de zaal stil te krijgen dan denk ik bij mezelf dat professionaliteit en volwassenheid ver maar dan ook heel ver te zoeken is. Studeren moet maar leuk zijn, maar als het over professionaliteit en zaken als respect voor anderen en integriteit binnen de beroepsgroep gaat haken veel "volwassen" studenten af. Welke volwassenheid bedoel je dan?

De universiteit probeert op een dergelijke manier gewoon een stokje te steken voor de maatschappelijke ontwikkeling dat alles maar aan komt waaien. Daarbij is jezelf confronteren met je eigen fouten juist het moeilijkste wat er is. Wat is er dan zo slecht aan dat de universiteit dit met name bij eerste en tweedejaars probeert te ontwikkelen?
pi_72360248
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef flexster het volgende:

[..]

kom nou..als ik nou eens goed om me heen kijk tijdens een tweedejaars vak en de docent meerdere malen moeite heeft om alleen al de zaal stil te krijgen dan denk ik bij mezelf dat professionaliteit en volwassenheid ver maar dan ook heel ver te zoeken is. Studeren moet maar leuk zijn, maar als het over professionaliteit en zaken als respect voor anderen en integriteit binnen de beroepsgroep gaat haken veel "volwassen" studenten af. Welke volwassenheid bedoel je dan?

De universiteit probeert op een dergelijke manier gewoon een stokje te steken voor de maatschappelijke ontwikkeling dat alles maar aan komt waaien. Daarbij is jezelf confronteren met je eigen fouten juist het moeilijkste wat er is. Wat is er dan zo slecht aan dat de universiteit dit met name bij eerste en tweedejaars probeert te ontwikkelen?
Daar ben ik het wel mee eens. Niks mis met zelfreflectie, en sommige dingen moeten opgedrongen worden om in te kunnen zien dat het goed is. Dat is de essentie van opvoeding, en ik zie opvoeding toch echt niet als iets slechts. Je zorgt dat zich een houding ontwikkelt. Je wil bijvoorbeeld ook bepaald taalgebruik terug zien in de teksten van de studenten. Dan zorg je er dus voor dat ze geleerd wordt hoe ze bepaalde teksten op moeten stellen, je leert ze vakjargon etc. Dit is net zoiets. Niets mis mee. Vroeger was het er misschien niet, maar wellicht was het toen ook niet nodig. Of het was toen ook nodig, en we boeken zowaar vooruitgang. Wat maakt het uit; zolang het maar nuttig is. M.i. is het dat wel.
pi_72361018
quote:

[..]

Ik moet nog beginnen, dus ben benieuwd
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72371559
quote:

[..]

Die bewijsstukken zet ik er niet eens in
Hoe moet ik bewijzen wat ik van mezelf vind?
  maandag 7 september 2009 @ 09:04:37 #190
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_72511348
Vandaag eerste echte college over geheugen En eindelijk van die portfolio zooi af Zodra ik het gemaild heb
pi_72512426
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Die bewijsstukken zet ik er niet eens in
Hoe moet ik bewijzen wat ik van mezelf vind?
Je kunt toch zeker wel beargumenteren waarom je een mening over jezelf hebt?
pi_72801566
Wat vinden jullie van de toetreding van toegepaste psychologen (HBO) tot het NIP?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72801604
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef crossover het volgende:
Wat vinden jullie van de toetreding van toegepaste psychologen (HBO) tot het NIP?
Komen ze gewoon onder dezelfde noemer of een apart kopje/aparte "titel"?
pi_72801782
Ik verwacht dat niet alles gelijkgetrokken wordt en dat er wel onderscheid zal zijn, maar hoe het precies gaat werken, weet ik niet.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72801821
Sowieso is het vooral belangrijk in de gezondheidszorg, en daar zijn de meeste psychologen GZ-psychologen. In die zin heb je dus sowieso nog onderscheid.
pi_72847088
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef crossover het volgende:
zolang daarbij een duidelijk onderscheid wordt gehanteerd qua niveau en handelingen waarvoor zo iemand is gekwalificeerd zie ik geen bezwaren.
pi_73046247
En hoe is het hier allemaal?
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:13 schreef flexster het volgende:

[..]

zolang daarbij een duidelijk onderscheid wordt gehanteerd qua niveau en handelingen waarvoor zo iemand is gekwalificeerd zie ik geen bezwaren.
Inderdaad
pi_73070832
auw hoer, ging ik vanochtend naar een voorlichting over het 3e jaar, komt er niemand opdagen en zijn 100+ man voor jan lul vroeg opgestaan kut uni
pi_73070938
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Black-Death het volgende:
auw hoer, ging ik vanochtend naar een voorlichting over het 3e jaar, komt er niemand opdagen en zijn 100+ man voor jan lul vroeg opgestaan kut uni
Maar nu heb je wel een lange dag
  donderdag 24 september 2009 @ 15:23:14 #200
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_73071157
quote:
Op donderdag 24 september 2009 15:13 schreef Black-Death het volgende:
Komt vast door het briljante nieuwe SAP SLM systeem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')