quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Idd. Ik bedoel, wie kent die Farah Fawcett nou helemaal.
Das toch dat kankerwijf?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Iran bijvoorbeeld.
Of het feit dat ik nog moet beslissen wat ik ga eten vanavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Iran bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.
Ga ook lekker bbq'en!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of het feit dat ik nog moet beslissen wat ik ga eten vanavond.
Daarop zijn massale protesten uitgebroken. De Iraniers zijn makke lammetjes, maar van MJ blijf je af!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.
[..]
Het is ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Is [OLDBIES] vandaag gesloten ofzo? Ik vind het wel gezellig en alles, ik moet gewoon weer even aan jullie namen wennen.
Topic bloeit gelijk op he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Is [OLDBIES] vandaag gesloten ofzo? Ik vind het wel gezellig en alles, ik moet gewoon weer even aan jullie namen wennen.
Ben jij een kutnewbie?quote:
[..]
Ah, je bent dus een kutnewbie. Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:33 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nogmaals, is dit een een normale reactie.
Hoi! Je bent echt leuk! en nog leuke woordjes zoals newbie gebruiken. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, je bent dus een kutnewbie. Welkom op Fok!
Alle begin is moeilijk. http://en.wikipedia.org/wiki/Newbie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hoi! Je bent echt leuk! en nog leuke woordjes zoals newbie gebruiken. Gefeliciteerd!
Nee ik vind het niet kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:33 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nogmaals, is dit een een normale reactie.
Jij vindt dat ik het niet red.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. http://en.wikipedia.org/wiki/Newbie.
Nu help ik je nog, over een maandje moet je je echt zelf kunnen redden in een topic als deze.
Fideel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. http://en.wikipedia.org/wiki/Newbie.
Nu help ik je nog, over een maandje moet je je echt zelf kunnen redden in een topic als deze.
Mwah mwah.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik het niet red.![]()
Ik red me prima
Yep ze snoeren hem nu in om als marionettepop te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef koningdavid het volgende:
Weet iemand of de concerten in Londen nu nog doorgaan?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet kunnen.
Schelden met kanker dat doe je niet, mijn hamster had een tumor ten grote van een tennisbal, ik had dus eigenlijk 2 hamsters, en toen moesten we naar de dierenarts maar onderweg liet hem vallen in een put.
Dus ik ben mijn hamster aan kanker en een put verloren
Ik hoor net via de walky-talky dat er nog concerten in Londen doorgaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef koningdavid het volgende:
Spot er maar mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schande dat hij kanker zegt ofniet dan?
thrillerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:42 schreef koningdavid het volgende:
indd, Zoals ik al voorspeelde ( Michael Jackson bijna dood ) zullen we wel een overkill krijgen aan muziekspecials en aan prive-gebeurtenissenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:23 schreef Pakspul het volgende:
Het is al meer dan 12 uur geleden laten we gewoon weer overgaan tot de orde van de dag.
Je zal maar doodgaan op dezelfde dag als Micheal Jackson,.. Geen hond meer die er iets om geeftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Jij wel, tarzan. Kanker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik het niet red.![]()
Ik red me prima
Dat is idd een beetje het Kneteman effect ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:33 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je zal maar doodgaan op dezelfde dag als Micheal Jackson,.. Geen hond meer die er iets om geeft![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet kunnen.
Schelden met kanker dat doe je niet, mijn hamster had een tumor ten grote van een tennisbal, ik had dus eigenlijk 2 hamsters, en toen moesten we naar de dierenarts maar onderweg liet hem vallen in een put.
Dus ik ben mijn hamster aan kanker en een put verloren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |