quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Idd. Ik bedoel, wie kent die Farah Fawcett nou helemaal.
Das toch dat kankerwijf?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Jarno het volgende:
Idd. Ik bedoel, wie kent die Farah Fawcett nou helemaal.
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Iran bijvoorbeeld.
Of het feit dat ik nog moet beslissen wat ik ga eten vanavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef zovty het volgende:
Maar TS heeft wel gelijk, er zijn belangrijkere dingen in de wereld. Iran bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.
Ga ook lekker bbq'en!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of het feit dat ik nog moet beslissen wat ik ga eten vanavond.
Daarop zijn massale protesten uitgebroken. De Iraniers zijn makke lammetjes, maar van MJ blijf je af!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo hoorde ik dat de concerten van Michael Jackson in Iran zijn afgelast ivm met de dood van Farah Fawcett.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Is [OLDBIES] vandaag gesloten ofzo? Ik vind het wel gezellig en alles, ik moet gewoon weer even aan jullie namen wennen.
Topic bloeit gelijk op he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Is [OLDBIES] vandaag gesloten ofzo? Ik vind het wel gezellig en alles, ik moet gewoon weer even aan jullie namen wennen.
Ben jij een kutnewbie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |