quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Phuturistixxx het volgende:
Dood van 20 pillen...?
Met een *bepaald budget* zal het alleen maar gemakkelijker zijn om jong dood te gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
-50 jaar is voor iemand met een bepaald budget veel te jong om te sterven
even wat gezond tegengasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
er zijn genoeg punten om te veronderstellen dat MJ zijn lot in eigen handen heeft gehad.
-zijn eerste concerten werden verplaatst
-hij heeft zich totaal niet voorbereid op de concerten
-MJ heeft nooit eerder last gehad van zijn hart (hij was over het algmeen gezond los van zijn huidkanker)
-50 jaar is voor iemand met een bepaald budget veel te jong om te sterven (daarintegen een echte artiestendood)
-familie kwam pas heel laat aan bij het ziekenhuis afgelopen nacht, dat duid op het feit dat MJ mogelijk al afscheid had genomen
zie niet in waarom je dan zelfmoord zou willen plegen, leg eens uit?quote:-zijn eerste concerten werden verplaatst
hoe weet je dat nou? Was je er bij?quote:-hij heeft zich totaal niet voorbereid op de concerten
ook dat weet je natuurlijk niet, kan zijn dat hij dat wel had, maar dat alleen zijn arts dat wist (en eventuele naasten) maar goed, het is iig niet eerder naar buiten gebracht dat hij iets met zijn hart had inderdaad.quote:-MJ heeft nooit eerder last gehad van zijn hart (hij was over het algmeen gezond los van zijn huidkanker)
helaas is het realiteit dat er veel mannen tussen de veertig en zestig sterven aan hartfalen. Zo, spontaan uit het niets, zonder ziekte of wat dan ook.quote:-50 jaar is voor iemand met een bepaald budget veel te jong om te sterven (daarintegen een echte artiestendood)
deze conclusietrekking snap ik niet?quote:-familie kwam pas heel laat aan bij het ziekenhuis afgelopen nacht, dat duid op het feit dat MJ mogelijk al afscheid had genomen
gast.. doodgaan voordat je concerten gaat geven is wel erg opvallend vind je niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:59 schreef BrandX het volgende:
[
Maar verder: ja, ik zou het direct geloven als uit de autopsie blijkt dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Zou me niets verbazen. Maar daarentegen is een 'doodsimpele' hartstilstand net zo aannemelijk, juist als hij nu in ene als een gek aan het trainen is geslagen om conditioneel 50 concerten af te kunnen werken.....
Vandaag is de autopsie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gast.. doodgaan voordat je concerten gaat geven is wel erg opvallend vind je niet?
gast...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
gast.. doodgaan voordat je concerten gaat geven is wel erg opvallend vind je niet?
Volgens mij woonde de familie dan ook een behoorlijk eind vanelkaar af .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
-familie kwam pas heel laat aan bij het ziekenhuis afgelopen nacht, dat duid de mogelijkheid dat MJ al afscheid had genomen.
wat is daar opvallend aan dan ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ach...heb vannacht zitten denken wat er naar buiten kwam over zijn laatste jaren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:11 schreef BrandX het volgende:
zelf verwacht ik dat al zou het zelfmoord zijn, dat ze dat nooit naar buiten zullen brengen.
Met Elvis zeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:12 schreef Ringo het volgende:
Volgens mij is tie helegaar niet dood.
IK HEB HEM GISTEREN NAMELIJK NOG OP HAWAI ZIEN LOPEN!
niet weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:12 schreef Ringo het volgende:
Volgens mij is tie helegaar niet dood.
IK HEB HEM GISTEREN NAMELIJK NOG OP HAWAI ZIEN LOPEN!
ok chickyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
gast...Beetje netjes blijven tegen een vrouw he
verder: jij deponeert hier een aantal stellingen, ik geef, zoals ik al zeg in mijn post, gewoon wat gezond tegengas tbv de discussieDeal with it, zou je sieren
En zoals ik zeg: als je in ene als een gek gaat trainen, op die leeftijd, om voor je concerten conditioneel klaar te zijn... jah dan kan een hartstilstand zomaar een hele plausibele verklaring zijn. Al helemaal als je een ziekte onder de leden hebt (huidkanker, remember?).
Verder zeg ik niet dat je ongelijk hebt, want niemand weet nog daadwerkelijk de doodsoorzaak, maar je post was wel erg TRU-waardig aan het worden
Iemand met huidkanker zou ik niet bestempelen als "over het algemeen gezond". Het is geen botbreukje waar de rest van het lichaam geen last van heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
-MJ heeft nooit eerder last gehad van zijn hart (hij was over het algmeen gezond los van zijn huidkanker)
Hij heeft pas kortgeleden aangekondigd te willen optreden met maar liefst 50 concerten.. zijn conditie was toen net zo slecht ...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:06 schreef BrandX het volgende:
En zoals ik zeg: als je in ene als een gek gaat trainen, op die leeftijd, om voor je concerten conditioneel klaar te zijn... jah dan kan een hartstilstand zomaar een hele plausibele verklaring zijn. Al helemaal als je een ziekte onder de leden hebt (huidkanker, remember?).
Verder zeg ik niet dat je ongelijk hebt, want niemand weet nog daadwerkelijk de doodsoorzaak, maar je post was wel erg TRU-waardig aan het worden
Jeetje, das een pagina van de Privé waar je mee aan komt, pfffquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Hij heeft pas kortgeleden aangekondigd te willen optreden met maar liefst 50 concerten.. zijn conditie was toen net zo slecht ...
ik geef je wel even 1 linkje.. het is geen fantasie wat ik zeg, maar puur wat ik lees in de media...
http://www.telegraaf.nl/p(...)eeft_geen_zin__.html
http://www.nieuws.nl/555095
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:28 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Hij heeft pas kortgeleden aangekondigd te willen optreden met maar liefst 50 concerten.. zijn conditie was toen net zo slecht ...
ik geef je wel even 1 linkje.. het is geen fantasie wat ik zeg, maar puur wat ik lees in de media...
http://www.telegraaf.nl/p(...)eeft_geen_zin__.html
http://www.nieuws.nl/555095
klopt, en toen is hij gaan trainen, en nu blijkt wellicht (let op wat ik zeg: wellicht) dat zijn hartje dat niet meer trok.quote:Hij heeft pas kortgeleden aangekondigd te willen optreden met maar liefst 50 concerten.. zijn conditie was toen net zo slecht ...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Ah, de pubers die nog niet veel hebben meegemaakt zijn weer gearriveerd.
Ik ga mijn energie hieraan ook niet weggooien.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef djac1 het volgende:
Alleen jammer dat ie dood is kwam met Bad 25? Nee? Jammer dan
Ja man, want als ik over 20 jaar nog een miljoen ga winnen kan ik tot die tijd niet dood!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Kan niet beter desbetreffende trollende user deleten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:40 schreef BrandX het volgende:
zo, ruziemakerij gedelete, graag gewoon verder ontopic
Thanks voor de medewerking
helaasch heb ik die rechten nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan niet beter desbetreffende trollende user deleten?
diagnose huidkankerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
er zijn genoeg punten om te veronderstellen dat MJ zijn lot in eigen handen heeft gehad.
[quote]
er word juist volop beweerd van welquote:-hij heeft zich totaal niet voorbereid op de concerten
dit zegt niets, eens moet de eerste keer zijn.. bovendien: MJ gezond?quote:-MJ heeft nooit eerder last gehad van zijn hart (hij was over het algmeen gezond los van zijn huidkanker)
wat een flauwekul, alsof dat alleen maar met budget te maken heeftquote:-50 jaar is voor iemand met een bepaald budget veel te jong om te sterven (daarintegen een echte artiestendood)
quote:-familie kwam pas heel laat aan bij het ziekenhuis afgelopen nacht, dat duid de mogelijkheid dat MJ al afscheid had genomen.
Dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Onnoman het volgende:
Hij was al twee maanden bezigquote:-hij heeft zich totaal niet voorbereid op de concerten
Een aantal voetballers waren ook gezond, totdat ze een keer gekke bekken lagen te trekken op het veld. Wat is je punt?quote:-MJ heeft nooit eerder last gehad van zijn hart (hij was over het algmeen gezond los van zijn huidkanker)
quote:-50 jaar is voor iemand met een bepaald budget veel te jong om te sterven
Ze wonen in de VS en niet in het kikkerlandje waar wij wonen waar je in max. 3 uur tijd met de auto van Den Helder in Maastricht bent.quote:-familie kwam pas heel laat aan bij het ziekenhuis afgelopen nacht, dat duid de mogelijkheid dat MJ al afscheid had genomen.
Ja man. Volgens de Telegraaf [een respectabele krant van niveau] zit Michael nu met een tequila op Alcliair-12, een maan achter Saturnus met Elvis en Tupac!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:35 schreef Megumi het volgende:
Is ie al in een UFO gezien? Samen met Elvis?
Wat een triller is dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef omapietje het volgende:
Michael Jackson: "Ik wilde geen 50 shows geven in Londen"
Verschrikkelijk als je zo geleefd wordt ... denk inderdaad dat hij er zelf een einde aan heeft gemaakt.
gelezen en beantwoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hallo Brandx, ik heb je een PM gestuurd.
Het zou me niets verbazen als hij wel -al dan niet expres- teveel pillen gepopt heeft.quote:
Ik heb ook niet gezegd dat je gezegd hebt dat het GEEN zelfmoord is, ik heb alleen aangegeven dat ik aan de hand van wat bronnen en de samenloop van omstandigheden mijn stelling kan bekrachtigen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:35 schreef BrandX het volgende:
[..]en die speculeren en fantaseren er niet op los wil je zeggen?
Al helemaal de link naar DE sensatiekrant van Nederland... please
Nogmaals, lezen schijnt moeilijk te zijn voor je: ik zeg niet dat het geen zelfmoord is, ik opper alleen dat het ook andere oorzaken KAN hebben.
Ik neem zowel jouw speculatie als de mijne niet voor waar aan, want ik weet de waarheid simpelweg niet he?
Weet alleen maar dat ik een 'gewoon' hartfalen aannemelijker vind dat zelfmoord (wat jij dus andersom doet) omdat hij wel grotere problemen heeft gehad waarbij zelfmoord aannemelijker zou zijn, dan een aantal concerten waarvan IEDEREEN op voorbaat al weet dat hij ze nooit alle 50 had kunnen afwerken in de tijd die hij voorstond. Chill
en:
[..]
klopt, en toen is hij gaan trainen, en nu blijkt wellicht (let op wat ik zeg: wellicht) dat zijn hartje dat niet meer trok.
Een zieke man, aan de medicijnen die in conditie wil komen voor 50 concerten.... zijn maar weinigen die dat zouden trekken denk ik. Hij trok iig in mijn visie aan het korste eind in deze
Maar we zullen het wel horen. rustig de autopsie afwachten
en nu gaat BX naar kantoor![]()
Wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef djac1 het volgende:
Alleen jammer dat ie dood is kwam met Bad 25? Nee? Jammer dan
Maar iemand mag toch tegenargumenten geven? Of mogen we hier alleen reageren als we het eens zijn met jouw briljante theorie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat je gezegd hebt dat het GEEN zelfmoord is, ik heb alleen aangegeven dat ik aan de hand van wat bronnen en de samenloop van omstandigheden mijn stelling kan bekrachtigen..
zoals mijn titel ook aangeeft: Mogelijk Zegt toch niet dat ik verder iets uitsluit?
Het is voor mij een kwestie van een optelsom, waarbij de kans op zelfmoord gewoon zeer realistisch te noemen valt. Maar dan is nog de vraag van.. als hij dan zelfmoord heeft gepleegd.. zal dat dan bekend gemaakt worden?
Nee.. maar ik bespreek hier alleen een tegenstelling van de stelling die wij automatisch hebben aangenomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar iemand mag toch tegenargumenten geven? Of mogen we hier alleen reageren als we het eens zijn met jouw briljante theorie?
Oh?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Onnoman het volgende:
We zijn er allemaal van uit gegaan dat het om een natuurlijke dood gaat
Wij gaan nergens van uit, we vangen alleen op wat de media ons meldt. En dat is tot nu toe een hartstilstand. Als de autoptie achter de rug is weten we pas zeker wat de doodsoorzaak is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nee.. maar ik bespreek hier alleen een tegenstelling van de stelling die wij automatisch hebben aangenomen.
We zijn er allemaal van uit gegaan dat het om een natuurlijke dood gaat, ik heb een topic gemaakt over de mogelijkheid dat het niet om een natuurlijke dood gaat..
naja, dat is het lastige. Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:32 schreef Onnoman het volgende:
Maar dan is nog de vraag van.. als hij dan zelfmoord heeft gepleegd.. zal dat dan bekend gemaakt worden?
In wiens belang zou het in godsnaam zijn dit in de doofpot te stoppen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, dat is het lastige. Ik vrees van niet.
een hartstilstand is niemand zijn schuld hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
In wiens belang zou het in godsnaam zijn dit in de doofpot te stoppen?
Ik zou eerder andersom denken; als het een fout is van 1 of andere arts (verkeerde medicijnen) is er alleen maar belang bij wel te suggereren dat het zelfmoord is
Levensverzekering?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef JaZekerZ het volgende:
In wiens belang zou het in godsnaam zijn dit in de doofpot te stoppen?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Volgens een emailbericht zou het lichaam van de zanger al jaren geleden gevonden zijn. Het stoffelijke overschot werd gevonden door een paar bouwvakkers tijdens graafwerkzaamheden aan de stoomtrein van Jackson’s pretparkje Neverland. Na onderzoek bleek het er al ruim 20 jaar te liggen.
Of hij zit op de starship king of rock and roll. Met Elvis als kapitein.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Mr_DG het volgende:
Hij ligt nu op een eilanje in de stille oceaan te genieten van een cocktail samen met Tupac, JFK en Elvis.
Leon Kompowsky.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef Onnoman het volgende:
Michael jackson heeft eigenlijk nooit bestaan.. zijn echte naam was namelijk Bassie
Tjah, ik zat net ff naar dat transport te kijken en vroeg mij al af hoe *plat* het lichaam op de brancard onder dat witte laken/ in die witte zak kon zijn dus dat hij enorm moet zijn afgevallen en zijn lichaam enrom verzwakt zou zijn klopt natuurlijk wel. Falen en tijdens een optreden dood neervallen voor veel fans zou te pijnlijk zijn voor een emotiodiertje als jackson denk ik dus dan maar zo?quote:AMSTERDAM - Het zou de mooiste dag uit haar leven worden. Maar een fan van Michael Jackson bleef in shock achter toen ze hem achter de schermen zag repeteren.
Het was een kans uit duizenden voor een groot fan van de King of Pop. Ze mocht achter de schermen kijken terwijl haar idool aan het oefenen was voor zijn grote tournee.
Maar zo leuk bleek het niet te zijn, meldt People. Het meisje schrok zich rot en schreef maandag een emotionele brief aan andere fans waarin ze haar zorg voor hun grote idool in sterke woorden uitdrukt:
'Hij is een skelet en omringd door mensen die er niets van durven te zeggen. Ik moet het zeggen: hij zou kunnen sterven. We houden allemaal van Michael, we willen al zijn shows zien. We denken allemaal aan het moment dat we op de eerste rij staan. Hoe kunnen we al deze dingen doen als hij tijdens het derde concert flauwvalt op het podium, of als zijn hart stopt tijdens de rit naar het ziekenhuis? Hoe zul je je voelen als je met andere fans praat en moet zeggen: We wisten dat hij te dun was om op te treden?'
Als ze toen eens had geweten dat haar woorden zo dichtbij de waarheid lagen...
Lees Niburuquote:
57 kilo was hij nog maar, nam eenmaal daags een maaltijd hij was bang om dik te worden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah, ik zat net ff naar dat transport te kijken en vroeg mij al af hoe *plat* het lichaam op de brancard onder dat witte laken/ in die witte zak kon zijn dus dat hij enorm moet zijn afgevallen en zijn lichaam enrom verzwakt zou zijn klopt natuurlijk wel. Falen en tijdens een optreden dood neervallen voor veel fans zou te pijnlijk zijn voor een emotiodiertje als jackson denk ik dus dan maar zo?
o.aquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef muay-toy het volgende:
is de dood van MJ geen goede aanzet de illuminati aan het licht te brengen?
Vergeet de injecties met 'pijnstillers' van de dokter niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
57 kilo was hij nog maar, nam eenmaal daags een maaltijd hij was bang om dik te worden...
dan vraag je wel veel van je lichaam inclusief de pijnstillers die hij slikte...
Voor zijn ziekte woog hij volgens mij ook al niet echt veel. Hooguit 65 .quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
57 kilo was hij nog maar, nam eenmaal daags een maaltijd hij was bang om dik te worden...
dan vraag je wel veel van je lichaam inclusief de pijnstillers die hij slikte...
welke lengte had hij dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Voor zijn ziekte woog hij volgens mij ook al niet echt veel. Hooguit 65 .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |