abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:45:43 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70396969
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Mr_DG het volgende:
Hij ligt nu op een eilanje in de stille oceaan te genieten van een cocktail samen met Tupac, JFK en Elvis.
Of hij zit op de starship king of rock and roll. Met Elvis als kapitein.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:46:20 #77
242879 Onnoman
The On And Only
pi_70396990
Michael jackson heeft eigenlijk nooit bestaan.. zijn echte naam was namelijk Bassie
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 26 juni 2009 @ 18:08:11 #78
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_70403067
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef Onnoman het volgende:
Michael jackson heeft eigenlijk nooit bestaan.. zijn echte naam was namelijk Bassie
Leon Kompowsky.

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  † In Memoriam † vrijdag 26 juni 2009 @ 23:51:00 #79
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70412944
quote:
AMSTERDAM - Het zou de mooiste dag uit haar leven worden. Maar een fan van Michael Jackson bleef in shock achter toen ze hem achter de schermen zag repeteren.

Het was een kans uit duizenden voor een groot fan van de King of Pop. Ze mocht achter de schermen kijken terwijl haar idool aan het oefenen was voor zijn grote tournee.

Maar zo leuk bleek het niet te zijn, meldt People. Het meisje schrok zich rot en schreef maandag een emotionele brief aan andere fans waarin ze haar zorg voor hun grote idool in sterke woorden uitdrukt:

'Hij is een skelet en omringd door mensen die er niets van durven te zeggen. Ik moet het zeggen: hij zou kunnen sterven. We houden allemaal van Michael, we willen al zijn shows zien. We denken allemaal aan het moment dat we op de eerste rij staan. Hoe kunnen we al deze dingen doen als hij tijdens het derde concert flauwvalt op het podium, of als zijn hart stopt tijdens de rit naar het ziekenhuis? Hoe zul je je voelen als je met andere fans praat en moet zeggen: We wisten dat hij te dun was om op te treden?'

Als ze toen eens had geweten dat haar woorden zo dichtbij de waarheid lagen...
Tjah, ik zat net ff naar dat transport te kijken en vroeg mij al af hoe *plat* het lichaam op de brancard onder dat witte laken/ in die witte zak kon zijn dus dat hij enorm moet zijn afgevallen en zijn lichaam enrom verzwakt zou zijn klopt natuurlijk wel. Falen en tijdens een optreden dood neervallen voor veel fans zou te pijnlijk zijn voor een emotiodiertje als jackson denk ik dus dan maar zo?
pi_70415251
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef BrandX het volgende:
nog meer conspiracy
Lees Niburu
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70415268
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 23:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Tjah, ik zat net ff naar dat transport te kijken en vroeg mij al af hoe *plat* het lichaam op de brancard onder dat witte laken/ in die witte zak kon zijn dus dat hij enorm moet zijn afgevallen en zijn lichaam enrom verzwakt zou zijn klopt natuurlijk wel. Falen en tijdens een optreden dood neervallen voor veel fans zou te pijnlijk zijn voor een emotiodiertje als jackson denk ik dus dan maar zo?
57 kilo was hij nog maar, nam eenmaal daags een maaltijd hij was bang om dik te worden...
dan vraag je wel veel van je lichaam inclusief de pijnstillers die hij slikte...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:17:50 #82
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70415369
is de dood van MJ geen goede aanzet de illuminati aan het licht te brengen?
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_70415796
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef muay-toy het volgende:
is de dood van MJ geen goede aanzet de illuminati aan het licht te brengen?
o.a
  zaterdag 27 juni 2009 @ 02:22:37 #84
6941 APK
Factual, I think.
pi_70416451
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

57 kilo was hij nog maar, nam eenmaal daags een maaltijd hij was bang om dik te worden...
dan vraag je wel veel van je lichaam inclusief de pijnstillers die hij slikte...
Vergeet de injecties met 'pijnstillers' van de dokter niet.
Dan ben je echt ver heen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 27 juni 2009 @ 09:31:55 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_70418046
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Voor zijn ziekte woog hij volgens mij ook al niet echt veel. Hooguit 65 .
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:43:21 #86
111260 Charmian
a little joy
pi_70418137
Zelfmoord staat wel haaks op het 150 jaar oud willen worden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_70449531
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Voor zijn ziekte woog hij volgens mij ook al niet echt veel. Hooguit 65 .
welke lengte had hij dan?

als ik minder dan 85 weeg steken mijn botten uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')