alleen jammer dan dat ze een zangeres is hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk maar niet dat wat Britney Spears doet makkelijk is. Ze is misschien niet zo geweldig live qua zang, maar de rest is top. Overigens is het helemaal niet zo'n hype geweest, het wás gewoon een grote doorbraak op muziek, videoclip, dans en entertainment gebied. Laten we ook niet vergeten dat het een zwarte man was, in die tijd bijzonder dat zo iemand het ver wist te schoppen.
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:51 schreef Perrin het volgende:
..of omsmelten tot lego, hij was toch al 90% plastic.
De CDs klinken toch goed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
alleen jammer dan dat ze een zangeres is he
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaan
Misschien moeten we hem omsmelten tot speelgoed. Hij was toch al 90% plastic.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Godskolere , de eerste volgende die nu nog deze bejaarde grap maakt ga ik slaan
Och och, die hoorde ik vanmiddag ook al op de radioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:46 schreef Drugshond het volgende:
Er is besloten de as van Michael uit te strooien in de zandbak, zodat de kinderen ook eens met hem kunnen spelen.
Nope, performer van de 20e eeuw was Elvis, beste/meest invloedrijke musicact waren The Beatles.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw.
Het waren The Beatles die dit voor het eerst echt deden. Verder schreven The Beatles ook daadwerkelijk ALLES: instrumentals, teksten, ideeën (toegegeven, George Martin de vijde Beatle hielp vaak ook mee). MJ ook maar niet altijd, zijn beste twee albums zijn geproduceerd door Quincy Jones (beats ed, net zoiets als Timbaland nu).quote:Hij schreef zijn muziek zelf en gaf aan z'n muziek een eigen karakter, persoonlijkheid zodat het uniek werd.
Uniek is hij wel, maar er zullen weer nieuwe fenomenen komen, alleen zijn ze erg erg schaars. Over honderden jaren zullen ze als het over muziek gaat denk ik idd deze drie artiesten onthouden, net zoals Mozart en Bach.quote:Niemand maar dan ook niemand zal MJ ooit nog kunnen evenaren, nu niet en ook niet binnen duizenden jaren.
Lennon zei ooit dat hij niet een reünie wilde met The Beatles omdat hij vond dat je dan een karikatuur bent van wat is geweest. Ik geef m gelijk...quote:Zijn optredens in London, ging zo overweldigend geweest zijn dat ze er binnen 50 jaar nog zouden over gepraat hebben.
Denk dat Ladi Di dit 'fantastische' record behoudt hoor.quote:MJ zal wrs weer een record breken dat van meeste mensen die de begrafenis van een ster meemaken of zoiets in diene aard.![]()
Elvis (individueel veruit de grootste)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
Gewoon Rutger.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:43 schreef melovechai het volgende:
[..]
als hij zo onschuldig was waarom heeft die tal van zaken voor miljoenen geschikt.
als hij onschuldig is dan sue je toch dat tuig wat die roddels over je verspreiden.
nee, die vent zat gewoon met zijn pikkie in de poepertjes van kids
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:07 schreef alex4all het volgende:
[..]
Nope, performer van de 20e eeuw was Elvis, beste/meest invloedrijke musicact waren The Beatles.
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.
Nou geef ik echter devraag terug aan jou, als jouw zoon verkracht was door een pedo, zou jij dan genoegen nemen met een paar miljoen, of willen dat die man de cel inging?
Ja, en pedofielen poepen ook, net als jij. Ga toch weg, troll.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
U2 met Bono ook wel groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis (individueel veruit de grootste)
Lennon/McCartney (Lennon met name IMO)
Jimi Hendrix
Kurt Cobain (?)
Errug schaars: vandaar de term fenomeen. We praten over mensen waar over honderden jaren nog over wordt gesproken zoals we het nu over Mozart hebben enzo. De invloed van Elvis, Beatles en MJ op de muziek van de 20e eeuw is huge, zoveel mensen zijn geinspireerd door die drie. En alle drie hebben de muziek eigenhandig meegenomen naar een ander platform waarvan niet meer afgeweken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |