Anderzijds zouden de "xenofoben" dan inmiddels ook beter moeten weten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef buachaille het volgende:
[..]
En daarom ben ik er altijd hoogst verbaasd over als er zo krampachtig wordt gedaan, met name door links over "xenofobie". Dat is van alle tijden, waarom worden de eenvoudigen van geest die er een beetje last van hebben dan zo verketterd?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsje!
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1132475611341&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
quote:Rest In Pieces
Je vergeet er toch wel een paar hoor. McCartney bijvoorbeeld, wel eens van gehoord?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw.
Wat wij kennen als pop is pas ontstaan in de 20e eeuw dus dat slaat een beetje nergens op. En Paul McCartney en Madonna zijn minstens zo groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw.
Veel gespeculeer en weinig onderbouwde praat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
ik vind het vreselijk dat MJ overleden is, Hij was de enigste echte grote popster van de 20ste eeuw. Hij schreef zijn muziek zelf en gaf aan z'n muziek een eigen karakter, persoonlijkheid zodat het uniek werd. Niemand maar dan ook niemand zal MJ ooit nog kunnen evenaren, nu niet en ook niet binnen duizenden jaren. Het is natuurlijk ook erg voor al die fans die een ticket hadden gekocht voor zijn optredens in London, en zijn familie. En dan nog niet te vergeten zijn drie kinderen, wat gaat er met hen gebeuren. Zijn optredens in London, ging zo overweldigend geweest zijn dat ze er binnen 50 jaar nog zouden over gepraat hebben.
IK hoop ook dat er een geweldige biografie van hem verschijnt, dat duidelijk weerspiegelt wat voor iemand het was en zijn laatste jaren ook nog extra in verf zet.
Ah ja fuck off voor diene kerel die dat spotfilmpje heeft gemaakt over Michael Jackson is in heaven, diene mag van mij ook onder de grond liggen, maar dan ver uit de buur van MJ.
MJ zal wrs weer een record breken dat van meeste mensen die de begrafenis van een ster meemaken of zoiets in diene aard.![]()
Daarover zijn de meningen verdeeld. Stevie Wonder is ook geen kleintje natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef MyIllusion het volgende:
Moest ik ook eventjes aan denken inderdaad. Ik wist dat er veel mensen waren die dat dachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef patatmetfriet het volgende:
Wie gaan er dood in [2009]? ;(
Hier hebben best veel mensen punten gescoord
Dat dus. Was dacht ik ook al vaker gebeurd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is inderdaad niks bewezen.
Heb het idee dat 'ouders' van die kinderen hem juist beschuldigden omdat ze geld roken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is inderdaad niks bewezen.
Heb het idee dat 'ouders' van die kinderen hem juist beschuldigden omdat ze geld roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |