had ik ook vannacht, pas met beelden van zijn clips, vooral uit de jackson 5 tijd kreeg ik het heel moeilijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nou ook...vannacht waren er beelden van hem in concert op CNN....ik kon niet kijken.
quote:Toen ik 14 was kreeg ik bij aankoop van een pot Studioline-gel een poster van Michael Jackson, het was de hoes van zijn album (vinyl dus) Bad. Ik dacht dat hij de ideale man voor mij zou zijn en dat mijn toekomstige vriendjes er zo uit moeten zien. Waarschijnlijk toch iets verkeerd ingeschat. Ik ben nu 33 en heb nog steeds geen man gevonden. Nou Michael, je wordt bedankt.
Eerlijk gezegd ook pas net een paar tranen gelaten. Begin het nu toch echt te beseffen...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef AgeEll het volgende:
[..]
had ik ook vannacht, pas met beelden van zijn clips, vooral uit de jackson 5 tijd kreeg ik het heel moeilijk.
Vandaag op het werk vond ik het heerlijk dat hij gedraaid werd op veronica, met een vette remix van gone too soon
Dat hij weg is, is op honderd manieren kut.
Een grote legende is heen gegaan.![]()
Hij heeft niet nog 1x de haters om de oren kunnen slaan![]()
Ik ga m niet zien in September![]()
en ga zo maar verder....
Ik heb dat vooral met die interviewstukjes die ze steeds laten zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nou ook...vannacht waren er beelden van hem in concert op CNN....ik kon niet kijken.
Yup: http://search.twitter.com/search?q=kalverstraatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoor net op de radio dat er in de Kalverstraat in A'dam een gathering is?
Om 15.30, hmm ik zit wel in Utrecht, maar dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup: http://search.twitter.com/search?q=kalverstraat
http://www.at5.nl/artikelen/18968/michael-jackcon-dood-9quote:Michael Jackson in Amsterdam. Het AT5 Nieuws van 25/09/96
Hectische taferelen bij het bezoek van Michael Jackson aan de stad in 1996. Uit het AT5-nieuws van september 1996.
http://www.at5.nl/artikel(...)ij-muziekwinkel-famequote:Michael Jacksonherdenking op de Dam
Nederlandse Michael Jacksonfans hebben aangekondigd op vrijdag om 15.30 uur op de Dam bij elkaar te komen om hun idool te herdenken.
De Michael Jackson Fanclub "Jackson Source" organiseert daarnaast een bijeenkomst bij muziekwinkel Fame in de Kalverstraat. Die is bedoeld om de emoties rond het overlijden van de artiest te delen.
Madame Tussauds
Het wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds op de Dam heeft een condoleanceregister geopend bij het beeld van Michael Jackson. Veel mensen maken hier gebruik van, zei een woordvoerster van het museum vrijdag.
Het wassen beeld van Michael Jackson is vrijdag in het midden van de ruimte Music geplaatst, met een boeket bloemen erbij. Alle vestigingen van Madame Tussauds eren Jackson op deze manier, zei de woordvoerster.
Het is druk rondom het beeld van Jackson is Amsterdam. Veel mensen laten zich op de foto vereeuwigen met de beeltenis, al is het museum geen bedevaartsoord.
Madame Tussauds in Amsterdam heeft in de afgelopen decennia verschillende beelden in huis gehad van Jackson. Het huidige beeld stamt uit 1990.
Wtfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:47 schreef DrDentz het volgende:
I don'tt konw how the last huor has gone by.. I sit hree with the sleepingpills and haevy pain killers in front of me and a bottle of whiksey. It's like I'm just dreaming.. I keep teling myeslf not to do it but I don't wannt to stay here anyommre. I want to go to Michael. Whie listneng to his mussic i want to go.......... i put on staranger in moscow. tHis is too much for me.
MJJCommunity is weer lekker over de top.
Maar 45%? Denk eerder 450 of 4500%...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
"Verkoop albums Michael Jackson prompt met 45% gestegen"
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
aldus 3fm nieuws vanmiddag..
mijns inziens een grote publiciteitsstunt...
Kan zijn dat ik ernaast zit, mocht dit het geval zijn: Rip Michael Jackson! Je rare fratsen niet meegeteld de meest geniale artiest die ooit heeft rondgelopen!
45% ten opzichte van...? Vorige week? Vorige maand?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:16 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
aldus 3fm nieuws vanmiddag..
mijns inziens een grote publiciteitsstunt...
Kan zijn dat ik ernaast zit, mocht dit het geval zijn: Rip Michael Jackson! Je rare fratsen niet meegeteld de meest geniale artiest die ooit heeft rondgelopen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:19 schreef Braddie het volgende:
Ik deed vroeger onrespectvol over de dood en overleden mensen, Maar na het overlijden van Michael is daar accuut verandering in gekomen...
Godverdomme, de dosering was te hoog?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.nu.nl/michael-(...)d-aan-overdosis.html
Ik las net dat een dokter hem gesmeerd is en waarschijnlijk een OD heeft toegediend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Godverdomme, de dosering was te hoog?![]()
![]()
![]()
Dit wordt nog een raar verhaal..
Het lijkt haast wel opzet. MJ lost de economische crisis op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Sony is uit haar voorraad cd's en de FRS heeft ook bijna niets meer liggen. Bol.com schijnt elke 10 seconden een album te verkopen van MJ. Reden: veel mensen blijken toch nog niet dat ene plaatje te hebben. Aldus de NOS
Hmm, waar ik dus al vanuit ging eigenlijk. Mocht het zo zijn dat een arts hier verantwoordelijk voor is, dan denk ik dat 'm een hoop staat te wachten... Heel triest dat Michael dan op die manier het leven heeft verlaten...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.nu.nl/michael-(...)d-aan-overdosis.html
Waarom is die arts op de vlucht dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef Desunoto het volgende:
Echt heel triest. Maar het zou ook gewoon een medische fout kunnen zijn natuurlijk.
Verkeerde inschatting van zijn gezondheid en daarom een te hoge dosis?
Nou ja, allemaal speculaties.
Ben benieuwd wanneer er meer nieuws komt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom is die arts op de vlucht dan?
Dat nummer krijgt helaas een heel andere betekenisquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:46 schreef Nicksanders het volgende:
Morphine van cd blood on the dance floor doet dan wel pijn als echt overdosis is
Met die Kwalbert Verlinde die hem altijd tot de grond afzaagt? Dat laat ik maar aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:04 schreef denthemen het volgende:
Vanavond om 22.00 een speciale RTL boulevard uitzending
Sowieso weten ze het in de media altijd zo te vertellen dat het alleen maar over zijn rechtzaken e.d. gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met die Kwalbert Verlinde die hem altijd tot de grond afzaagt? Dat laat ik maar aan me voorbij gaan.
Dat klopt dan weer niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom is die arts op de vlucht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |