quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef mmetje41 het volgende:
Lieve Fans laten we met zijn allen één ding afspreken...die "dingen"want mensen kan ik het niet noemen
die hier zulke trieste dingen posten gewoon laten voor wat ze zijn,nl nikstrieste zinloze"dingen"...laat ze en reageer er niet op.Het was echte een ware artiest.
Het is jammer maar hij is in een
betere plek. Zonder haat voor hem zonder
roddels en zonder mensen die hem stuk wil maken.
Hij is dood maar hij gaat nooit dood in onze harten.
Zo laten wij trots zijn op zijn werk en als we luisteren naar zijn muziek denken hoe blij hij ons heeft gemaakt met dat muziek.
Rust in vrede King of Pop
idd eigenlijk moet ik er ook niet op reageren maar das soms er lastig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja. Jij zit gewoon dom te praten.
Kijk maar uit, in de volgende Michael-praatgroep sta jij op de zwarte lijstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:31 schreef NvM het volgende:
De overheersende oerdomme emotie en willens en wetens gebrek aan enige rationaliteit in dit topic is hoogst verontrustend.
Dat in de eerste plaats.quote:
ja want jij bent borg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:31 schreef NvM het volgende:
De overheersende oerdomme emotie en willens en wetens gebrek aan enige rationaliteit in dit topic is hoogst verontrustend.
Geloof me, je hoeft echt niet emotieloos te zijn om niet te reageren alsof je eigen moeder is overleden.quote:
Klopt maar als je je hier niet betrokken toe voelt dan heb je hier ook niets te zoeken. Tenzij je hier komt om te rellen en dan heb ik (en vele met mij) liever dat je hier gewoon niet meer komt!!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:53 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Geloof me, je hoeft echt niet emotieloos te zijn om niet te reageren alsof je eigen moeder is overleden.
Ga huilen ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dus dan hoef je ook niets meer te melden in dit topic en laat het ons lekker op ons eigen manier verwerken.
BVD
Hij is iniedergeval mans genoeg om zijn emoties openbaar te maken. Niet zoals jij stoer praten via een kloonaccount.quote:
houd je bek of zo!quote:
Dank voor de steun!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij is iniedergeval mans genoeg om zijn emoties openbaar te maken. Niet zoals jij stoer praten via een kloonaccount.
Ik ga er niet eens op in! Het enige wat ik vraag is of je respect wil tonen voor andere. En de gene die er anders over denken niet meteen wil veroordelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:04 schreef InfiniteLoop het volgende:
Een kloonaccount nog wel. Het zou toch niet zo zijn dat ik me hier net heb geregistreerd...
Maar goed, naast dat die mafkikker aan kleine jongetjes zat, zat hij ook nog eens aan de pillen. Dus dat maakt wacko jacko een pedojunk?
Maar het moet gezegd worden: zingen kon die viespeuk als de beste. Maar je vraagt je nu wel af hoe oud (jong?) die Billy Jean eigenlijk was...
Ik hoorde trouwens net dat beide leden van Daft Punk zijn gestikt tijdens een optreden omdat de zuurstofregelaar van hun maskers niet goed werkte. R.I.P.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ontzettend triest nieuws. Volgens mij ben ik nog nooit zo geschrokken van het overlijden van een artiest. Fok kennennde zal het forum wel weer vol staan met misplaatste puberale grapjes, dus ik zal dit topic en de rest van het forum niet al te veel volgen verder de komende tijd; evengoed R.I.P. aan een artiest waar ik al van kinds af aan fan van ben.
En jij verwacht een serieuze reactie zonder links ed.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:25 schreef InfiniteLoop het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens net dat beide leden van Daft Punk zijn gestikt tijdens een optreden omdat de zuurstofregelaar van hun maskers niet goed werkte. R.I.P.
Dat is een inside joke, goochem. Ik ga er dan ook niet van uit dat jij weet wie Le Knight Club is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij verwacht een serieuze reactie zonder links ed.....
Modjes regel aub dat dit niet als normaal gezien gaat worden........
Wow, jij hebt een paar biertjes gedronken en doet nu stoerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:04 schreef InfiniteLoop het volgende:
Een kloonaccount nog wel. Het zou toch niet zo zijn dat ik me hier net heb geregistreerd...
Maar goed, naast dat die mafkikker aan kleine jongetjes zat, zat hij ook nog eens aan de pillen. Dus dat maakt wacko jacko een pedojunk?
Maar het moet gezegd worden: zingen kon die viespeuk als de beste. Maar je vraagt je nu wel af hoe oud (jong?) die Billy Jean eigenlijk was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |