oke,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dit is zijn 'officiële' topic. Heeft altijd al bestaan.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:33 schreef Rnnz het volgende:
Like A Comet
Blazing 'Cross The Evening Sky
Gone Too Soon
Like A Rainbow
Fading In The Twinkling Of An Eye
Gone Too Soon
Shiny And Sparkly
And Splendidly Bright
Here One Day
Gone One Night
Like The Loss Of Sunlight
On A Cloudy Afternoon
Gone Too Soon
Like A Castle
Built Upon A Sandy Beach
Gone Too Soon
Like A Perfect Flower
That Is Just Beyond Your Reach
Gone Too Soon
Born To Amuse, To Inspire, To Delight
Here One Day
Gone One Night
Like A Sunset
Dying With The Rising Of The Moon
Gone Too Soon
Gone Too Soon
Ik ben nu Stranger in Moscow aan het luisterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:31 schreef knep het volgende:
RIP King of Pop.
Draai nog even Thriller voor het slapen.
Tja, we waren er zo dichtbij. Mijn allereerste keer dat ik Michael zou zien in de ruim 14 jaar dat ik z'n fan ben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef Rnnz het volgende:
22 Juli had gewoon de dag moeten worden.. Vier weken... VIER WEKEN. Ik had hem gewoon kunnen zien.. MAANDENLANG krijg je verschillende geruchten.. 'MJ heeft huidkanker', 'MJ concerten verplaatst', 'MJ's oor valt er af', 'MJ concerten gaan niet door'.. en steeds geloofde ik het niet. En nu? Nu gaat het gewoon niet door.
We hebben zo lang gewacht en gehoopt he, en eindelijk, eindelijk, de laatste kans, en nu dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef Rnnz het volgende:
22 Juli had gewoon de dag moeten worden.. Vier weken... VIER WEKEN. Ik had hem gewoon kunnen zien.. MAANDENLANG krijg je verschillende geruchten.. 'MJ heeft huidkanker', 'MJ concerten verplaatst', 'MJ's oor valt er af', 'MJ concerten gaan niet door'.. en steeds geloofde ik het niet. En nu? Nu gaat het gewoon niet door.
Dat het niet door gaat is mijn minste zorg , hij is gewoon weg..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:43 schreef Rnnz het volgende:
Tuurlijk, maar dat is wel m'n ondergevoel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het niet door gaat is mijn minste zorg , hij is gewoon weg..
Mooie woordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef mmetje41 het volgende:
Het was echte een ware artiest.
Het is jammer maar hij is in een
betere plek. Zonder haat voor hem zonder
roddels en zonder mensen die hem stuk wil maken.
Hij is miechien wel dood maar hij gaat nooit dood in onze harten.
Zo laten wij trots zijn op zijn werk en als we luisteren naar zijn muziek denken hoe blij hij ons heeft gemaakt met dat muziek.
Rust in vrede King of Pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |