Twitter Breaking Newsquote:NEWS ALERT -- Officials are expected to hold a news conference "soon." BNO News will bring you updates as soon as it happens.
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dikke /care aan zijn dood trouwens, maar dat is mijn mening.
Dat was een moord op links. Als Pim Fortuyn uitzichzelf overleden was had ook niemand het er meer over.quote:
Zoveel geld hebben en zo beroemd zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Berichten dat iemand dood is en dan bij het ziekenhuis gaan staan.
Een groot deel van de hooks/nummers bedacht en produceerde hij wel degelijk zelf hoor. Billie Jean, bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
life's a bitch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoor
quote:
Ja dat snap ik wel. Daarom zit ik ook niet op twitterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"
Wat een verzuurde reactie zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Vreemd inderdaad.. ondanks dat ik zijn muziek kan waarderen en mezelf niet beschouw als fan, vind ik dit wel weer een bijzondere gebeurtenis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik weet nu al dat ik nog uren ga kijken naar dezelfde beelden: 9/11 effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |