maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dikke /care aan zijn dood trouwens, maar dat is mijn mening.
Dat was een moord op links. Als Pim Fortuyn uitzichzelf overleden was had ook niemand het er meer over.quote:
Zoveel geld hebben en zo beroemd zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Berichten dat iemand dood is en dan bij het ziekenhuis gaan staan.
Een groot deel van de hooks/nummers bedacht en produceerde hij wel degelijk zelf hoor. Billie Jean, bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
life's a bitch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
maar er is al helemaal niemand die het interesseert wat jij vindt hoor
quote:
Ja dat snap ik wel. Daarom zit ik ook niet op twitterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Twitter ligt zowat op z'n gat, omdat iedereen over MJ moet "twitteren"
Wat een verzuurde reactie zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn muziek komt grotendeels van Quincy Jones. En een aantal van zijn hits zijn gemaakt door Jam & Lewis. En die hadden het weer geleerd van Prince. En die is wel geniaal.
MJ is een muzikale kleuter, grootgebracht door studio-lui. Een achteruitlopende freak die amper muziekinstrumenten kan spelen en had moeten stoppen bij Off the Wall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |