Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wil jij niet met Bt door de verf rollen?
Dan kijk ik wel
quote:
Je zei gisteravond heel wat anders..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.
Boh, corrigerende tikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ze is wakkermaar ze beet me wel..
Leuke metafoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga maar weer stokbrood in de oven doen
Ik had net vissticksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei gisteravond heel wat anders..
NEEH!quote:
en... morgen weer aan de mussen voerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
Dan rollen jullie om de beurt, ik ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.
Wie?quote:
Ik heb hem gemist dan...quote:
Ja deed ik. Maar soms is het gewoon het bijt-uurtje ofzoquote:
Ja, zoooo lullig van die Michael! gaat zij dood, pikt hij alle publiciteit weg door ook dood te gaanquote:
En Yasmine.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoooo lullig van die Michael! gaat zij dood, pikt hij alle publiciteit weg door ook dood te gaan
Gelukkig maarquote:
Heb je nou al zo'n toilet gekocht ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja deed ik. Maar soms is het gewoon het bijt-uurtje ofzoEn ziet ze het verschil tussen mijn hand en m'n knoop niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |