Dankjequote:
Ja wanneer ga je dat doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zou je toch nog eens naschilderen.
Het spijt me dat je me niet begreepquote:
Jij hebt vast ook veel kleurtjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee voor op m'n kamer ga ik naakt door verf rollen en dan over een doek heen rollen.
Je krijgt je eigen kamerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nou, we zoeken wel iets uit voor je, met m,ooi veel kleurtjes enzo
Wanneer jij dat wilt.quote:
Hulp nodig?? Dan ben je sneller klaar!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee voor op m'n kamer ga ik naakt door verf rollen en dan over een doek heen rollen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
Het spijt me dat je me niet begreep!
Met markerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BT heb je dat met viltstift ingekleurd?
Cartmaaaaaaaan, you have a beautiful voice.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die aflevering.!
Mr. Jeffersooooooooon.
Ja zoiets dacht ik alquote:
Burp...quote:
HOAX!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
Ha! Kijk mij voor 1:00 naar ben gaan!
Ga jij maar met JB door de verf rollenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hulp nodig?? Dan ben je sneller klaar!
Ik ben wel echt benieuwd wat voor effect je zou krijgenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt vast ook veel kleurtjes
Lekkere felle kleurtjesquote:
Het lijkt er meer op dat jij het al tien jaar niet hebt gekeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef IQM het volgende:
Southpark.Als er iets al tien jaar dood is...
Ik heb het laatst nog gekeken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij het al tien jaar niet hebt gekeken.
We komen gewoon samen, nog sneller klaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ga jij maar met JB door de verf rollen!
Dan heb je gewoon een apart gevoel voor humor. Of je galverhoudingen zijn niet helemaal juist.quote:
Ik vind het niet gek dat ze het andere meisje boven jou verkozen hebben. Met je puberale gedrag!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga jij maar met JB door de verf rollen!
[..]
Ik ben wel echt benieuwd wat voor effect je zou krijgen![]()
!
[..]
Lekkere felle kleurtjesmaar ik ga binnenkort eens wat neon verf zoeken.
Ben, ben.. Slip of the finger.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze het andere meisje boven jou verkozen hebben. Met je puberale gedrag!
Dat is niet grappig. Je mag hier grapjes over maken zodra ik een kamer hebquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat ze het andere meisje boven jou verkozen hebben. Met je puberale gedrag!
[..]
Ben, ben.. Slip of the finger.
Word eens wat harder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Je mag hier grapjes over maken zodra ik een kamer heb!
Dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Je mag hier grapjes over maken zodra ik een kamer heb!
Whehe.quote:
Ik begrijp jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik deed:
Ik moest zelf nog wat harder lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat schattig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het wachten tot m'n hamster wakker wordt voor het hamster speelkwartier!
'Mergen'quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
Om maar even twee topiconderwerpen te mergen.
mijn ratten slapen alweerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben aan het wachten tot m'n hamster wakker wordt voor het hamster speelkwartier!
Wil jij niet met Bt door de verf rollen?quote:
Het heeft toch iets triestigs.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wil jij niet met Bt door de verf rollen?
Dan kijk ik wel
quote:
Je zei gisteravond heel wat anders..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.
Boh, corrigerende tikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ze is wakkermaar ze beet me wel..
Leuke metafoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga maar weer stokbrood in de oven doen
Ik had net vissticksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei gisteravond heel wat anders..
NEEH!quote:
en... morgen weer aan de mussen voerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Adolecens het volgende:
Dan rollen jullie om de beurt, ik ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee Bt en ik hebben een platonische verstandhouding.
Wie?quote:
Ik heb hem gemist dan...quote:
Ja deed ik. Maar soms is het gewoon het bijt-uurtje ofzoquote:
Ja, zoooo lullig van die Michael! gaat zij dood, pikt hij alle publiciteit weg door ook dood te gaanquote:
En Yasmine.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zoooo lullig van die Michael! gaat zij dood, pikt hij alle publiciteit weg door ook dood te gaan
Gelukkig maarquote:
Heb je nou al zo'n toilet gekocht ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja deed ik. Maar soms is het gewoon het bijt-uurtje ofzoEn ziet ze het verschil tussen mijn hand en m'n knoop niet.
quote:
Damn... nu moet ik terug zoekenquote:
Doesn't ring a bellquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Die blonde van Charlie's Angels.Jee, leren jullie tegenwoordig niks meer op school ofzo?
Neequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nou al zo'n toilet gekocht ?
Jaquote:
Ik denk dat dit de reden is, dat je gebeten wordt.quote:
Een paardrijbroek?quote:
Dat zou ik wel flauw van d'r vinden!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de reden is, dat je gebeten wordt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik wel flauw van d'r vinden!
Ja..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij rijdt paard, toch?
En dat was in, toen!(Hoop ik
)
In spijkerbroek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja..![]()
Dan moet ik ook zo'n onding aan, maar ik rijd ook wel eens in spijkerbroek
Oké, na het veelvuldig zien van dit plaatje in diverse topics, neem ik het terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zag ik nu opeens een paard in spijkerbroek voor me?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
In spijkerbroek.Kan me niet voorstellen dat dat fijn zit.
Om nom nom!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er misschien schattig uit, maar laat je niet misleiden, het is Schnoep die mijn favoriete kussen aanvalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |