Ik vond het meer zo'n stuk van 'kijk mij eens niks weten maar toch een mening hebben'.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben het volkomen met jullie eens. Simpel kunnen dus willen scoren, over de ruggen van de protesterende Iraniërs. 'Kijk mij eens kritisch zijn.'
het ging erom dat Rafsanjani daar zou spreken en die is niet pro regimequote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond het meer zo'n stuk van 'kijk mij eens niks weten maar toch een mening hebben'.
Op deze manier is het feit dat Iraniers bij Moskeeën protesteren ook een bewijs dat ze pro-regime zijn. Echte hervormers willen niet in de buurt van een moskee komen. Toch?
Volgens mij gaat het erom dat het ging om een toegestane bijeenkomst die als basis kon dienen voor een protest. Gebruiken dus van de middelen van het regime tegen het regimequote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef henkway het volgende:
[..]
het ging erom dat Rafsanjani daar zou spreken en die is niet pro regime
quote:Brkg News: Iranian TV: Guardian council confirms Ahmadinajad has won election after partial recount #iranelection
Die lui hertellen net zo snel als ze tellen. Ik weet alleen niet wat ze geteld hebben; kennelijk niet de uitgebrachte stemmen.quote:
Wel, als je zegt hoogstens tien procent van de stemmen te gaan hertellen, terwijl het verschil meer dan twintig procent is, dan is het onvermijdelijk dat de uitslag bevestigd wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die lui hertellen net zo snel als ze tellen. Ik weet alleen niet wat ze geteld hebben; kennelijk niet de uitgebrachte stemmen.
Het ging mij meer om de snelheid van dit (her)tellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, als je zegt hoogstens tien procent van de stemmen te gaan hertellen, terwijl het verschil meer dan twintig procent is, dan is het onvermijdelijk dat de uitslag bevestigd wordt.
Het gaat hem er niet om wat de betogers willen, namelijk meer vrijheid en een hertelling/nieuwe verkiezing. Eigenlijk roept hij alleen maar dat het land niet deugt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vond het meer zo'n stuk van 'kijk mij eens niks weten maar toch een mening hebben'.
Op deze manier is het feit dat Iraniers bij Moskeeën protesteren ook een bewijs dat ze pro-regime zijn. Echte hervormers willen niet in de buurt van een moskee komen. Toch?
Rafsanjani heeft zich nu erin gemengd, en heeft de kant gekozen van Mousavi. Rafsanjani is net zo machtig, zo niet machtiger dan Khamenei. Het is echt niet voorbij, enkel krijg je nu steeds meer een strijd van mammoeten. En oja, ik zou de '40 days after Neda' ook maar in de gaten houden. Dat kan nog ns 'leuk' worden in de straten. Dus, stiller, ja, voorbij, nee. (de Islamitische revolutie duurde ook enkele maanden)quote:Op maandag 29 juni 2009 19:34 schreef The.Apple het volgende:
Zo is het einde van de revolutie al in zicht?
sterf een langzame dood,
Klopt, er was gisteren een CIA mannetje op CNN die dat ook zei. Minder protesten de komende tijd, maar wel een machtsstrijd op politiek en militair niveau.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Rafsanjani heeft zich nu erin gemengd, en heeft de kant gekozen van Mousavi. Rafsanjani is net zo machtig, zo niet machtiger dan Khamenei. Het is echt niet voorbij, enkel krijg je nu steeds meer een strijd van mammoeten. En oja, ik zou de '40 days after Neda' ook maar in de gaten houden. Dat kan nog ns 'leuk' worden in de straten. Dus, stiller, ja, voorbij, nee. (de Islamitische revolutie duurde ook enkele maanden)
Neda is gewackt door de Sis, Als het bassji waren dan hadden we er wel beelden van.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:53 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Rafsanjani heeft zich nu erin gemengd, en heeft de kant gekozen van Mousavi. Rafsanjani is net zo machtig, zo niet machtiger dan Khamenei. Het is echt niet voorbij, enkel krijg je nu steeds meer een strijd van mammoeten. En oja, ik zou de '40 days after Neda' ook maar in de gaten houden. Dat kan nog ns 'leuk' worden in de straten. Dus, stiller, ja, voorbij, nee. (de Islamitische revolutie duurde ook enkele maanden)
In 1e filmpje duidelijk "long live USA" tussen de "Allah o Akbar" in.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef Disana het volgende:
Gisteren IN de Ghoba moskee:
En buiten:
http://www.demotix.com/ne(...)l-ayatollah-beheshti
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet he slimpie.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, als je zegt hoogstens tien procent van de stemmen te gaan hertellen, terwijl het verschil meer dan twintig procent is, dan is het onvermijdelijk dat de uitslag bevestigd wordt.
Eh, Rafsanjani heeft Khamenei op zijn positie geholpen en is een van de weinige mensen die hem op wettelijke wijze er weer uit kan zetten.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:02 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Neda is gewackt door de Sis, Als het bassji waren dan hadden we er wel beelden van.
Mousavi is al net zo machtig al Khamenei (op aanzien en op politiek niveau There 2 brothers of the same revolution), Het aansluiten van Rafsanjani is meer symbolisch.
(Mousavi was president in 1981 en Khamenei minister president, deze heren zijn alle 2 van de vorige revolutie, daarbij Rafsanjani komt pas veel later kijken op hoger niveau net als Ahmadinejad, Deze heren
hebben vrijwel geen politiek kapitaal tov Mousavi en Khamenei.)
En niet te melden heeft bij de IIRG, het is een symbool,quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, Rafsanjani heeft Khamenei op zijn positie geholpen en is een van de weinige mensen die hem op wettelijke wijze er weer uit kan zetten.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Rafsanjani ook een ongekend vermogen heeft en dus net als de 'tegenpartij' mensen kan omkopen en zelf ook nog een Ayatollah is.
Als de Raad van Experts Khamenei wegstemt is hij ook de garde kwijt Ahmedinejad is een marionet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef The.Apple het volgende:
[..]
En niet te melden heeft bij de IIRG, het is een symbool,
meer niet. En de macht op dit moment ligt bij de IIRG = Achmed en Khamenei
Ik blijf telkens berichten tegenkomen over Ayatollah Mohammad Taghi Mesbah Yazdi, steunpilaar van Ahmadi-Nejad, dat hij zelf Opperste Leider zou willen worden. Als ik de wikepedia pagina over hem lees lijkt me dat niet verbazingwekkend. Hij is ook degene die openlijk voor atoomwapens is itt Khamenei.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, Rafsanjani heeft Khamenei op zijn positie geholpen en is een van de weinige mensen die hem op wettelijke wijze er weer uit kan zetten.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Rafsanjani ook een ongekend vermogen heeft en dus net als de 'tegenpartij' mensen kan omkopen en zelf ook nog een Ayatollah is.
Zou willen misschien, maar Rafsanjani heeft hem verpletterend verslagen bij de verkiezing voor de voorzitter van de Raad van Experts.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ik blijf telkens berichten tegenkomen over Ayatollah Mohammad Taghi Mesbah Yazdi, steunpilaar van Ahmadi-Nejad, dat hij zelf Opperste Leider zou willen worden. Als ik de wikepedia pagina over hem lees lijkt me dat niet verbazingwekkend. Hij is ook degene die openlijk voor atoomwapens is itt Khamenei.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mohammad_Taghi_Mesbah_Yazdi
Iemand hier meer ideeen over?
Dank voor de tip, ik ga het eens lezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kwam deze site tegen, interessante analyses van Gary Sick: http://garysick.tumblr.com
Persepolisquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
Ik kwam deze site tegen, interessante analyses van Gary Sick: http://garysick.tumblr.com
Net uitgeprint, thanx!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:50 schreef Tourniquet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |