http://www.fox2now.com/kt(...)0625,0,3519358.storyquote:LOS ANGELES - Pop star Michael Jackson was taken by ambulance to a Los Angeles-area hospital this afternoon, according to celebrity gossip website TMZ.com.
Sources say a 9-1-1 call was received from Jackson's Holby Hills, California home shortly after 12:20pm Thursday afternoon. Paramedics performed CPR on the singer during his transport to a Los Angeles hospital.
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als ze hem maar niet laten wegsneaken naar de kinderafdeling
quote:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstandquote:Update 23:12:
Onbevestigde bronnen melden dat Michael Jackson is overleden na het innemen van meer dan twintig slaappillen.
Wat vindt Paris Hilton?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef Biogarde het volgende:
Volgens de FP
Denk eerlijk gezegt dat er meer mensen blij dan verdrietig zullen zijn...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef TNA het volgende:
In dit hele topic niemand die die gast serieus neemt of respectvol behandelt, ook niet nu 'ie dood ligt te gaan
Kijk maar uit voor Will I Amquote:
Probably.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegt dat er meer mensen blij dan verdrietig zullen zijn...
Ja daar sta je dan met je peperdure kaartjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Adidah het volgende:
Als dit geen hoax is en hij echt kapot is, dan lees ik dat morgen wel in de krant. Toedels lieve mensjes.
Post-Mortum concert á la Andre Hazes in ArenA zie ik wel gebeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja daar sta je dan met je peperdure kaartje
quote:LOS ANGELES -- Pop star Michael Jackson has been taken to UCLA Medical Center by ambulance suffering from cardiac arrest, fire officials confirm.
Los Angeles Fire Department Captain Steve Ruda said paramedics responded to a 911 call at Jackson's home around 12:26 p.m. He was not breathing when they arrived. The paramedics performed CPR and took him to UCLA Medical Center, Ruda says.
It's unclear what he was being treated for or what his current condition may be.
Alsof al die aantijgingen bewezen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef raaavi het volgende:
Heel veel kindertjes kunnen tenminste weer opgelucht gaan slapen.
Goh wat wil je, die 20 slaappillen zijn niet vanzelf naar binnen gegliptquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef wwwever het volgende:
Mogelijke zelfmoordpoging volgens Knevel en vd Brink...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als ze hem maar niet laten wegsneaken naar de kinderafdeling
tijdverschilquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Op CNN nog geen spoor te bekennen dat hij overleden zou zijn.
quote:@silence_is_sexy: Rumours are Michael Jackson heard our Billie Jean cover and got a heart attack http://bit.ly/aoeta
Ik heb lang niet zo hard gelachen, dankjequote:
Die roepen niet zomaar wat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Op CNN nog geen spoor te bekennen dat hij overleden zou zijn.
Nou ja, ze hebben ook familie aan de telefoon gehad...quote:
Redelijk betrouwbaar dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben ook familie aan de telefoon gehad...
Dat had je ook kunnen vragen toen ie ineens blank wilde zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:42 schreef chiboi het volgende:
Michael Tjeksen wat doe je jezelf toch aan jong..
quote:
quote:
Mooi ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef raaavi het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
CNN Live - Micheal J.
Dus we wachten nog even op een serieuze bron...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef IHVK het volgende:
http://www.tmz.com/2009/06/25/michael-jackson-dies-chat/
Op twitter algemeen beweerd. Maar bronnen in het ziekenhuis zeggen nog niks.
kan je zien wat je erft als je nu met z'n familie leden trouwtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
En een liveshot van MJ's huis. Lekker boeien! Dat heeft toch geen nieuwswaarde.
Ja, als ze weten dat hij dood is gaan ze eerst nog ff een half uur in de verleden tijd praten en dan pas zeggen ze echt dat hij dood is...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef kissaa het volgende:
Er wordt wel in de verleden tijd over MJ gesproken.
Ik was al een tijdje aan het hopen op een nieuw albumquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef wapwip het volgende:
de frontpage meld dat ie al dood isik hoop enorm hard van niet
Vrij relevante info (dat eerste dus).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Tokus het volgende:
TMZ meldt echt heel interessante feiten zeg: "We're told one of the staff members at Jackson's home called 911."
Valt mee dat er niet bijstaat met welke vinger die persoon de toetsen ingedrukt heeft.
Ja dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
Kan ook zijn dat die bladen even proberen te 'scoren'. Er is een kans dat het waar is en dan gaan ze beweren dat ze de primeur hadden.
of niet..
nou, op welke manier is het in het hele verhaal nou interessant? Z'n hulpjes bellen 911. Ja dat mag ik hopen van wel ja. Als er nou staat dat zij hem vonden terwijl hij die pillen slikte (nou ja, dat is het gerucht) en dan direct 911 belden en hem probeerden te redden, dan zou het interessant zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vrij relevante info (dat eerste dus).
Hij is dus nog niet overleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
MSNBC is saying that Michael is just in a medically induced coma at the moment.
Drug overdose dus...
Dat zeiden ze ja, en als je maar 50kg weegt heb je dan natuurlijk erg snel een hartstilstand te pakken. Wel sneu voor de man dat het zo ver heeft moeten komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is dus nog niet overleden.
Dozijn slaappillen toch?
Jawel.. En waarschijnlijk komt die coma ook door de hartstilstand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef Szura het volgende:
Geen hartstilstand dus
en dat weet je omdat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
MSNBC is saying that Michael is just in a medically induced coma at the moment.
Drug overdose dus...
Laten het hopen van welquote:
CNN had het over iets van lage hartactiviteit en hersenactiviteit en dat werd vaak verward met een hartstilstandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel.. En waarschijnlijk komt die coma ook door de hartstilstand.
Als je daar niet snel genoeg bij bent dan krijgen de hersenen niet genoeg bloed en kan je hersenschade oplopen.
NEE, ze zeggen dat CBS dat zeiquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef vogelkooi het volgende:
http://bit.ly/kcalchopper
Live Channel van ziekenhuis vanuit een helikopter.
Beter dat dan dat ie echt dood is.quote:
Merkwaardig dat CNN nog steeds zelf niet bevestigd dat hij is overleden.quote:[Updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.]
Omdat de ene van wel zegt, toevallig zijn dat de roddelsitesquote:
maak er maar peace vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef wapwip het volgende:
only the good die young, maar dit was too young...may he rest in piece
LA Times?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van een betrouwbare bron...
"bevestigen" via TMZ zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef DaggerNL het volgende:
Op Fok.nl Update 00:28:
Inmiddels bevestigen ook de LA Times en CBS news het overlijden van Michael Jackson.
Ik zei het toch in mijn topicquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo´n bijzondere muziek heeft ie nu ook weer niet gemaakt..
Nou schat, dat krijgt ze heus wel terug heurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef lisettebooy het volgende:
Lullig voor n vriendin van me.
Heeft 200 pond betaald voor een kaartje voor z'n concert
best knap als ze van de wet niet mogen vertellen hoe het met een patient gaat.. (of geldt dat alleen voor artsen?)quote:
niet als de officiële prijs hoger ligtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou schat, dat krijgt ze heus wel terug heur
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef kissaa het volgende:
CNN news: -- Pop icon Michael Jackson has died in Los Angeles, according to multiple reports.
Tsja.........
quote:according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef kissaa het volgende:
Alert van RTL 4
Geen idee. Officieel is het natuurlijk niet vandaar dat CNN het misschien nog niet durft te melden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
best knap als ze van de wet niet mogen vertellen hoe het met een patient gaat.. (of geldt dat alleen voor artsen?)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef renzell het volgende:
Nu toch echt ook bij CNN breaking news...
die slapen altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.
Dus alleen als CNN het zegt geloof je hef?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
Die hadden net al (12 uur) een verslaggever live op locatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.
Ga daar eens heen om foto's te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef maartena het volgende:
Okay, UCLA.....
Daar blijf ik de komende twee dagen dus uit de buurt, want daar komen dus horden fans op af straks
Ja, des te erger dat ze nu geen live uitzending hadden met het bericht dat 'ie overleden is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die hadden net al (12 uur) een verslaggever live op locatie.
Kutmongolenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Het bericht heeft het Midden-Oosten bereikt. Het Iraanse regime verwelkomt MJ's dood omdat de aandacht niet meer uitgaat naar de Iraanse revolutie maar naar zijn dood. Ahmadinejad: another CIA coup d'etat bites the dust.
Daar hebben we pers voor, die zullen ongetwijfeld met helicopters over het ziekenhuis vliegen enzo....quote:
ziekelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Het bericht heeft het Midden-Oosten bereikt. Het Iraanse regime verwelkomt MJ's dood omdat de aandacht niet meer uitgaat naar de Iraanse revolutie maar naar zijn dood. Ahmadinejad: another CIA coup d'etat bites the dust.
Idd al stond MJ recht dood voor hun neus zouden ze alleen CNN gelovenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus alleen als CNN het zegt geloof je hef?
Maar nog steeds niet confirmed door CNNquote:
quote:
aangezien het al een wandelend lijk was wil ik het nu zeker wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Idd al stond MJ recht dood voor hun neus zouden ze alleen CNN geloven
dat komt zo, al die mensen die eerst zeiden dat het een rare idioot was, die hem nu allemaal ineens oh zo goed vondenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Szura het volgende:
Yeah it's so unreal you know, I was a fan you know, you know
Hartstilstand blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar is ie nou precies dood aan gegaan?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Die grijpen nou eenmaal alles aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Ja, idd, bij onze youtube jukeboxavondjes komt-ie regelmatig weer langs... Toch leuke nummertjes gemaakt idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toch bedankt voor een aantal zeer goede nummers.
grapjes zijn leuk, maar ik denk nog iets te vroegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
What's the difference between MJ and disney films?
Disney films can still touch kids.
Wel het laatste waar ik aan denkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Inderdaad. Ik dacht dat het juist ook weer wat beter met 'm ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Doodgeschrokken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net dat-ie een serie van 50 concerten zou gaan geven? Daar is-ie zelf ook wel een beetje van teruggeschrokken wrs.
Een hartaanval kun je niet voorspellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht dat het juist ook weer wat beter met 'm ging.
Ik denk nog meer dan bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Einde van de artiest. Begin van de mythe.
Dat gaat vast epische vormen aannemen.
En dat komt door.....?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hartstilstand blijkbaar.
Dat zijn hart niet meer klopt wrs.
Dan heb je een andere CNN dan mijquote:
Hmm, weinig mythe en epische vormen denk ik, eerlijk gezegd. Weet niet waarom...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Einde van de artiest. Begin van de mythe.
Dat gaat vast epische vormen aannemen.
Overdosis medicijnen, werd er in het begin gezegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat komt door.....?
(op CNN: videoclips van MJ uitzenden)
Omdat er een aantal mensen zijn die denken dat het een wacko is? Ik denk dat daar de helft van nu ineens zijn mening bijstuurt en hem toch wel een toffe gast vonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, weinig mythe en epische vormen denk ik, eerlijk gezegd. Weet niet waarom...
Het zou me niet verbazen hoewel hij de laatste jaren vooral negatief in het nieuws is geweest maar dat zal snel vergeten worden.quote:
sorry, heb toch maar mijn post gewijzigdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iemand roept hier iets en jij gelooft het meteen?
Dat was gebaseerd op een oud hoax-bericht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef wapwip het volgende:
[..]
Overdosis medicijnen, werd er in het begin gezegd.
Hoeft niet eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoe ongezond moet hij dan wel niet geweest zijn
Elvis met MJ vergelijken, slaat nergens op. Ook vanwege de tijdsgeest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen hoewel hij de laatste jaren vooral negatief in het nieuws is geweest maar dat zal snel vergeten worden.
Iedereen neemt het gewoon ook maar aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef DrAlban het volgende:
[..]
sorry, heb toch maar mijn post gewijzigd
Toch maar een edit van mijn post omdat 90% van de FOK-users nog nooit van het begrip sarcasme heeft gehoord.Damn, ik krijg er bijna zelf een hartstilstand van. Calm the fuck down people.
later ook een induced coma by medicine.... nou kan dat een coma zijn geweest die ze in het ziekenhuis hebben veroorzaakt om hem juist in leven te houden. Kan ook coma zijn geweest door een medicatie overdosis. Dat was de quote van msnbc. Niet dat dat nou DE nieuwszender is, maar toch.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was gebaseerd op een oud hoax-bericht.
Nee klopt, maar ik denk dat het bij Michael Jackson toch wel erg heeft meegespeeld, denk je niet ?quote:
Speculeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat het bij Michael Jackson toch wel erg heeft meegespeeld, denk je niet ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jacksonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef Szura het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(zanger)
Denk je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
Probeert CNN de kijkers vast te houden ofzo?
een betrouwbare nieuwsbron willen zijn heeft als nadeel dat je soms laat met nieuws kan komen...quote:
Het lukt ze hier anders aardig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
Duh. Michael Jackson overleden(?) #2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef IHVK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |