LA Times?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van een betrouwbare bron...
"bevestigen" via TMZ zeker?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef DaggerNL het volgende:
Op Fok.nl Update 00:28:
Inmiddels bevestigen ook de LA Times en CBS news het overlijden van Michael Jackson.
Ik zei het toch in mijn topicquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo´n bijzondere muziek heeft ie nu ook weer niet gemaakt..
Nou schat, dat krijgt ze heus wel terug heurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef lisettebooy het volgende:
Lullig voor n vriendin van me.
Heeft 200 pond betaald voor een kaartje voor z'n concert
best knap als ze van de wet niet mogen vertellen hoe het met een patient gaat.. (of geldt dat alleen voor artsen?)quote:
niet als de officiële prijs hoger ligtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou schat, dat krijgt ze heus wel terug heur
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef kissaa het volgende:
CNN news: -- Pop icon Michael Jackson has died in Los Angeles, according to multiple reports.
Tsja.........
quote:according to multiple reports including the Los Angeles Times and the Associated Press. CNN has not confirmed his death.
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef kissaa het volgende:
Alert van RTL 4
Geen idee. Officieel is het natuurlijk niet vandaar dat CNN het misschien nog niet durft te melden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
best knap als ze van de wet niet mogen vertellen hoe het met een patient gaat.. (of geldt dat alleen voor artsen?)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef renzell het volgende:
Nu toch echt ook bij CNN breaking news...
die slapen altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.
Dus alleen als CNN het zegt geloof je hef?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef delano.888 het volgende:
Als CNN nou even bevestigd kan ik naar bed...
Die hadden net al (12 uur) een verslaggever live op locatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, de NOS slaapt waarschijnlijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |