Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereld
Om te kijken of het al anders is. Dat deed jij toch ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
omdat het kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Slaap zacht KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slapen.....
ciao
lucide dromen zijn vet inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Valt erg mee hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend dat realistisch dromen
Lekker hang nummerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
en ik zeg poepen moet anders loop je blauw aan
Haha. Mocht dat je lukken, dan kan je veel geld verdienen denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffen
True, heb tijd lucide gedroomd. Kon heel veel sturen en ook beetje bepalen dat ik uit een droom ging die ik niet wilde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Dan nu weer iets actievers...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenWel dat ik ontzettende maag/darmkrampen kreeg
Ow die heb ik wel eens gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |