Vind het ook lief hoor!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef kingmob het volgende:
Ik zou maar al te graag iemand relatiemateriaal willen vinden. Ik zou het over de daken schreeuwen
de laatste keer dat ik dat deed.. pffffffffffffff... en och, ik zou zo een punt achter al mijn gescharrel zetten (wat ik ook bijna helemaal gedaan heb) als zij ook maar 1 blik naar me gooidequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:29 schreef kingmob het volgende:
Ik zou maar al te graag iemand relatiemateriaal willen vinden. Ik zou het over de daken schreeuwen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit krijg je gewoon als je op vies zoekt in google![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit krijg je gewoon als je op vies zoekt in google![]()
[ afbeelding ]
Neptieten zo te zien, maar zeker niet vies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat noem ik niet vies
Ik dus ook niet. Best een lekker wijfquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat noem ik niet vies
Je tweeling zus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Best een lekker wijf
Over understatements gesprokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Best een lekker wijf
Waardoor?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel nogal gedesillusioneerd ben.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dan zou IK wel de knappere versie zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ben ik een keer eerlijkAlhoewel, ik heb échte tieten
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Sp00k13 het volgende:
voor de dames:
Vlaamse vrouwen willen bh-loze dag
Dat ik geen vrouwen ontmoet die bij me passen. En dat veel vrouwen die beweren voor intelligent te vallen onzin praten.quote:
beter=knapperquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is beter? Ik had het over knapper.
Je neukt toch ook geen intelligentie? Het draait toch altijd om aantrekkingskracht, tenzij je een golddigger bent.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef kingmob het volgende:
Dat ik geen vrouwen ontmoet die bij me passen. En dat veel vrouwen die beweren voor intelligent te vallen onzin praten.
Je moet ook geen vrouwen geloven...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat ik geen vrouwen ontmoet die bij me passen. En dat veel vrouwen die beweren voor intelligent te vallen onzin praten.
Topless is meestal ook al minder eigenlijk. Al vind ik het geweldig als je vriendin het doetquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Met uitzondering van in bed, onder de douche en soms op het strand
Ik heb het hier over relaties, niet over alleen neuken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je neukt toch ook geen intelligentie? Het draait toch altijd om aantrekkingskracht, tenzij je een golddigger bent.
Vrouwen zeggen wel meer alleen meestal bedoelen ze wat andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
vrouwen die zeggen dat uiterlijk onbelangrijk is...
en de grootte van je lul maakt ook niet uit, het gaat erom wat je ermee doet
uhuh
Het begint eerlijk gezegd wel wat ergere vormen aan te nemen jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je moet ook geen vrouwen geloven...![]()
Nee flauw, zit je er zo over in dan?
idd...ze zeggen wel nee als je aan hun tieten zit maar eigenlijk bedoelen ze:quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen wel meer alleen meestal bedoelen ze wat anders
Artic, gozer, ladykiller... Hoest nou?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...ze zeggen wel nee als je aan hun tieten zit maar eigenlijk bedoelen ze:
JA GA DOORRRRRR!
Waar ben je dan naar op zoek?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:44 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het begint eerlijk gezegd wel wat ergere vormen aan te nemen ja
Als ik nee zeg luisteren ze ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Artic, gozer, ladykiller... Hoest nou?
Bijvoorbeeld jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
JA GA DOORRRRRR!
Een lieve maar goed gebekte beetje mollige meid van niet te lang. Liefst ergens in de buurt, maar tot 200 km ver weg gaat nog.quote:
Ik heb echt nog nooit gehad dat een meid nee zei als ik aan haar tieten zat. Als ze dat wel doet, doe je toch iets fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
JA GA DOORRRRRR!
Volgens mij is dit de plek waar ik beweer niet op zoek te zijnquote:
Jij vindt alleen maar!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de plek waar ik beweer niet op zoek te zijn
ohnee, ze vinden jou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee op het moment
Dankjequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ohnee, ze vinden jou!net als bij mij
want wij zijn gewoon goehoed!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
die kunnen niks voor mij betekenenquote:
Volgens mij doettie het nu weer. Of fok jij via je telefoon?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |