Maar dan geen papa-mama toestanden hoor, puur zakelijk contactquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik dan KF's pappa spelen? Kijken of ik hem nog een paar kneepjes bij kan brengen..
Contact warmhouden voor blackbook mogelijkheden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volblaffen en in een donker hoekje weg stouwen?
nee, ik wil hier helemaal niets mee.. Heb het momenteel druk genoeg met mijn gedachten
Damn, ik moet idd een nieuw blackbook aan gaan maken.. van die vorige kon ik een macbook air kopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Contact warmhouden voor blackbook mogelijkheden?
Lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb daar 2 hele dagen niets kunnen doen behalve koffie drinken en flirten met haar..op een gegeven moment kwam ze ook maar bij mij op kantoor "werken" mjah, er was wel sprake van flirten kan je zeggen.. maar hoe ze aan mijn nummer kwam is voor mij een grote vraag...
ik zou je nummer terugvragen, wat denkt ze wel nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen hoe ze aan mijn nummer komt en wat ik ermee ga doen... dat is nog niet duidelijk
Wel wat je met haar wil doen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen hoe ze aan mijn nummer komt en wat ik ermee ga doen... dat is nog niet duidelijk
Hooguit 1x proberen hoe de seks is.. ze heeft een goddelijk lichaam, alleen der hoofd is niet zo heeeeeeeeel leuk.. maar wel weer mooie ogenquote:
Klinkt als typisch one night stand materiaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hooguit 1x proberen hoe de seks is.. ze heeft een goddelijk lichaam, alleen der hoofd is niet zo heeeeeeeeel leuk.. maar wel weer mooie ogen
quote:
Als het slecht gaat moet je terug naar de basis leerde ik vroeger altijd bij het sportenquote:
Je bent verliefd?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volblaffen en in een donker hoekje weg stouwen?
nee, ik wil hier helemaal niets mee.. Heb het momenteel druk genoeg met mijn gedachten
Maar ook als a-relaxt ONS materiaal als je haar daarna nog steeds tegenkomt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:17 schreef kingmob het volgende:
Klinkt als typisch one night stand materiaal
Maar dat gebeurt dus niet, dat is 1 van de kenmerkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ook als a-relaxt ONS materiaal als je haar daarna nog steeds tegenkomt.
Iets of iemand? Doe eens vertellen wie enzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, dat niet.. maar te veel tegelijk wil ik niet meeren ik ken wel iets leuks
Heey, waarom ben ik altijd degene die uitgehoord wordt en zo een sukkel is die hapt?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iets of iemand? Doe eens vertellen wie enzo?
Hebben wij dezelfde receptioniste?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hooguit 1x proberen hoe de seks is.. ze heeft een goddelijk lichaam, alleen der hoofd is niet zo heeeeeeeeel leuk.. maar wel weer mooie ogen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze is stagiaire op zijn werkquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus niet, dat is 1 van de kenmerken
Ik toon interessequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, waarom ben ik altijd degene die uitgehoord wordt en zo een sukkel is die hapt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |