De reden daarvoor is heel goed in een oud hollandsch spreekwoord terug te vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef koei het volgende:
Ik denk dat als je dat rond gaat vragen aan onbekende meisjes dat dat je nog best tegen gaat vallen...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Het zegt me allemaal vrij weinig... Past dat in m'n PS3?
Wat issie mooi hequote:
Ik ga zo m'n gerepareerde GH3 gitaar uitproberen en als die werkt de coop expert campaign verder uitspelen met een vriendquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat issie mooi he![]()
Ik ga een terrasje opzoeken
Je mocht willen dat het in je PS3 zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
Ik had er toevallig eergisteren nog met een collega over:quote:
Ja, leuk man... nieuwe drivers installeren, herstarten, Direct-X opnieuw installeren, herstarten, game up-date draaien, herstarten, gamen.... maar er dan achter komen dat de nieuwe patch stiekem nog meer verkloot en je dus met rare schaduwen rondloopt.quote:
Hij past wel, maar dan niet in zijn geheel en verder kun je er niks meequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Poit het volgende:
ik kan iedergeval niet aantonen dat het wel of niet zo isquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is het nu echt? Schumi was voor de grap right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |