quote:Het slachtoffer stak rond acht uur de spoorwegovergang aan de Beerseweg en Smidstraat over terwijl de spoorbomen gesloten waren.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef Stockton het volgende:
Die reactie van Sebastiaan&Gerard doet het hem ook
Stom stom stom. Nooit doen. Ookal zie je geen trein aankomen. Die bomen zijn niet voor niets naar beneden.quote:
Klinkt heel crue, maar een typisch geval van eigen schuld, dikke bult.quote:
Inderdaad. Erg jammer, maar moet je maar niet zo ontzettend stom zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt heel crue, maar een typisch geval van eigen schuld, dikke bult.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef Stockton het volgende:
Profiel is op prive gezetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef Jobba het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het dat daar oa tubgirl staat?
Is TS Karl?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef Jobba het volgende:
[..]
inloggen en dan op de foto klikken. Daar onder kan je de reacties lezen
Oh daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef Jobba het volgende:
[..]
inloggen en dan op de foto klikken. Daar onder kan je de reacties lezen
Sherlockquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:29 schreef Jobba het volgende:
Nee. Deze hyves kwam gisteren ook al langs. Het is waarschijnlijk wel iemand van Fok!.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef Stockton het volgende:
Ja.. blijkbaar is dat topic verwijderd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ze was wel lekker
Was dat topic over die aan diegene die om 8uur bij nijmegen voor de trein sprong niet over haar?
Woon je in cuijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik zit altijd in de trein naar school en bij die spoorwegovergang steken heel vaak nog studenten over die denken dat ze het nog wel halen (ontzettend dom). De trein is dan bijna bij het station. Twee treinen kruisen elkaar daar ook vaker, dat kan ze ook over het hoofd hebben gezien.
Ruig doen via een anonieme hyves vind jij baas?quote:
Als het een jaar geleden was gebeurd was het zeker niet respectloos?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef Fortitudo het volgende:
bij ader inzien behoorlijk respectloos in het geval ze recent is overleden.
jij bent duidelijk geen baasquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:05 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ruig doen via een anonieme hyves vind jij baas?
Ik voorspel maximaal één topic.quote:
Ja.. Dat was ik.. Maar toen wist ik nog niet dat het een ongeluk was, ik ging uit van zelfmoord.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef EvanStone het volgende:
Iemand opende laatst in KLB toch een topic over dat ongeluk, dat ie daardoor te laat kwam?
En Geert Wilders is zn vriendquote:
Mjahquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef Fortitudo het volgende:
die goatse en lullen bij de racties op de foto
ik ga helemaal kapot hier![]()
![]()
Is dat tegenwoordig niet strafbaar?quote:Karl als ik jou kankerkop zie wollah ik vermoord jouuu...ik steek jou neer jaaaa.......heb je geen respect ofzo dat je van die hoerenreacties hier zet eeeh kankerhond.
wat ga je doen als ik voor je staaa vieze paard.
Saloua Allahie Rahmak.
echt niet te geloven wat er is gebeurd.
treurig wollah.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:51 schreef Jobba het volgende:
Die karl krijgt aardig wat doodsbedreigingen, Laat maar weer is zien wat voor soort volk moslims zijn![]()
[..]
Is dat tegenwoordig niet strafbaar?
Ja wtfquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Josef (0)
vandaag, 20:18
Niks aan de hand, een moslim dood is altijd mooi! :-)
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wollah wollah wollah, vieze dikke allah !!!
QFTquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
Dat dat kind Saloua heet vind ik nog veel erger.
Typisch gevalletje van "Het was zo'n goede en lieve jongen die nooit een vlieg kwaad deed"-syndroom.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, in Heerlen was er ook zo'n marokkaan dood gemaakt door een neger, maar ik kende die marokkaan een beetje en dat is typisch zulcks een kutmarokkaan dus het zal me een worst wezen dattie dood is. Maar al die paupertjes hier in de buurt van RIP imad enzo
Zou je...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef muay-toy het volgende:
Rip Saloua, ze zag er lekker uit.
r.i.p.
ja denk het wel, maar weet niet welke van de 2 op die foto het is. maar zou ze beiden gevenquote:
Ook haar lijk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja denk het wel, maar weet niet welke van de 2 op die foto het is. maar zou ze beiden geven
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan ze in ieder geval niet tegenstribbelen
Gasbrandertje meenemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar wel lastig om der dan warm te krijgen
Je vriend slaan met een dumbell van 20 kilo niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef muay-toy het volgende:
die laatste paar reacties vind ik dan weer een beetje grof en triest
hmmm bbqquote:
wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef Jobba het volgende:
Je hoeft maar 1 ding te zeggen of die moslims wensen je al de dood toe.
Ik weet al op wie ik ga stemmen
alles? Het is gewoon haar eigen schuld dat ze dood is. En als iemand dat op die hyves zegt dan krijgen ze allemaal dood verwensingen van moslimsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
wat heeft dat met dit topic te maken?
hoe is ze om het leven gekomen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef Jobba het volgende:
[..]
alles? Het is gewoon haar eigen schuld dat ze dood is. En als iemand dat op die hyves zegt dan krijgen ze allemaal dood verwensingen van moslims
Doorlopen bij een spoorovergang waar de slagbomen al dicht warenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:44 schreef muay-toy het volgende:
[..]
hoe is ze om het leven gekomen dan?
ja dat is idd niet erg slim, krijgen MBOers tegenwoordig geen begeleiding meer dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Doorlopen bij een spoorovergang waar de slagbomen al dicht waren
inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
ik vind het een knappe actie om de spoorbomen niet gezien te hebben.
Damn dan ben je fuckin blind.
Enige plek waar geen spoorbomen staan is op de linkerrijbaan van de autobaan verder staan er spoorbomen.
Dus het is een emokut
Het naderde een station dus de trein rijd allang geen 160KMh meer dus de luchtdruk is lulkoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef Szura het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Maar ze wilde blijkbaar nog teruggaan maar werd door de luchtdruk teruggezogen of zoiets hoorde ik
sweer t je!!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Biels het volgende:
Wat is trouwens de betekenis van (swt) achter Allah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |