Cardreader heb ik in de PC zitten...alleen die is dus helemaal brak....ik heb de camera aangesloten op de PC en toen ging het wel goed dus ja zegt genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Probeer 't eens met een cardreader?
Jij bent onze beunhaasgear-manquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup zit een oud type draadontspanner in, eens kijken of ik er een nieuwe in kan freubelen
Ja, da's idd een beetje laatquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Xilantof het volgende:
Beetje laat![]()
maar P. van harte gefeliciteerd man!
Contactplaten liggen te drogen, nu nog een nieuw soldeersetje halen zodat ik de draadjes er weer aan kan zettenquote:
De SC is een Ing rijkerquote:
En jij hebt straks 2 titelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:45 schreef Chanty het volgende:
Freud post hier, dan voel je het IQ toch gewoon al stijgen
Ik post hier ook...
Die is gewoon 2gig, die zou die makkelijk aan kunnen! Maar goed ik doe het voorlopig eerst wel via de cameraquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
Speedy, hoe groot is het kaartje? Interne CF lezers hebben vaak last van het feit dat ze kaartjes >8Gb niet goed lezen. De aansluiting voor de USB pinnetjes op het mobo levert minder spanning dan de USB die op je mobo vastgesoldeert zitten. Ergo: externe reader gebruiken of je cam. Symtomen zijn rare errors van windows over fouten met lees/schrijfacties.
Duurt nog een jaar, die bachelortitel ga ik niet meetellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef freud het volgende:
[..]
De SC is een Ing rijker
[..]
En jij hebt straks 2 titels![]()
Succesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:34 schreef Chanty het volgende:
Eens kijken of ik vandaag mijn tweede mastervak binnen kan halen, would be nice
Ze leeft weerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |