quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Boeiend, we hebben Serena nog![]()
![]()
[ afbeelding ]
Borstjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geef mij maar vuvuzela's!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Geen sexy gekreun meer dus? Jammer..
Waarom laat Simone Halep trouwens haar voorgevel verkleinen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voor een sportvrouw best een voorgevel
Stevie Wonder zegt ook wat hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Is toch alleen maar bewonderenswaardig dat zo'n kreuner zo vroeg uitgespeeld is?
Ik zie nu voor het eerst haar foto's, maar het lijkt mij gewoonlijk pijn doen voor haar om ermee rond te rennen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom laat Simone Halep trouwens haar voorgevel verkleinen?
Omdat ze anders voorover valt als ze naar het net moet rennen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom laat Simone Halep trouwens haar voorgevel verkleinen?
Dan moet ze maar achteruit rennen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Omdat ze anders voorover valt als ze naar het net moet rennen.
Ligt eraan of je naar het Engels of naar het Nederlands translitereert.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Neukfout in topic titel: Het is Maria Sharapova
http://www.mariasharapova.com/defaultflash.sps
Dat dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef freiss het volgende:
[..]
Ligt eraan of je naar het Engels of naar het Nederlands translitereert.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hoe eerder die Williams zusjes stoppen met tennis hoe beterquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee, geen neukfout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Neukfout in topic titel: Het is Maria Sharapova
http://www.mariasharapova.com/defaultflash.sps
Met als enig verschil dat Maria Sharapova wel twee Grand Slams op zak heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:28 schreef thewishmaster het volgende:
Ze houdt zich teveel bezig met bijbaantjes als modellenwerk (niet dat dit erg is trouwens), waardoor het tennis achteruit gaat, toekomstig gevalletje Anna Kournikova.
Jij kan je identificeren met het gekreun?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind t klote ben fan van haar.Vraag me niet waarom ,ben t gewoon altijd al.
Nu nog Larcher de Brito.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:25 schreef FireFox1 het volgende:
Ben blij dat die kreunend geval uit het toernooi ligt.
Als speelt ze een bal met 60 km/pu terug, er komt een oorverdovend gekreun er achter na
Een waarschuwing vooraf: Maria Sharapova kreunt niet tijdens vluggertjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kan je identificeren met het gekreun?
Jahahah k vind t niet zo irritant als ieder ander denk ik,t ligt er ook aan hoe ze kreunen .quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kan je identificeren met het gekreun?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef Anniebab het volgende:
Jahahah k vind t niet zo irritant als ieder ander denk ik,t ligt er ook aan hoe ze kreunen .
Anaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef gabberklaas het volgende:
Ivanovic blijft toch de leukste.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef gabberklaas het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die is o zo onsportief.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef gabberklaas het volgende:
[ afbeelding ]
Anaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef gabberklaas het volgende:
[ afbeelding ]
jeujquote:Ana moved into the third round of the Championships thanks to a solid 7-5, 6-1 victory over world No.39 Sara Errani of Italy.
Ah dat valt weer meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die door is ten gunste van Sjarapova...
Dit blijft zwijmelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik kijk ook graag naar polsstokhoogspringen
[ afbeelding ]
![]()
En ze heet ook nog allison STOKke![]()
![]()
!!!11!!11EINZ!!!!~~~~~~
Dat is echt een man godverdommequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we Mauresmo nog.
Tennist dat mens nog?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een paalstok waar ze mee kan oefenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef RicardoSmit het volgende:
Ik kijk ook graag naar polsstokhoogspringen
[ afbeelding ]
![]()
En ze heet ook nog allison STOKke![]()
![]()
!!!11!!11EINZ!!!!~~~~~~
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sania Mirza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij weet het bestequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef gabberklaas het volgende:
[ afbeelding ]
Definitief een no-go.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:58 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn relatief veel toptennistersquote:
Ze is iig een ronde verder weerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:05 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie Ana moet mooie Maria doen vergeten
Ze start nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |