i lolledquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef duckes het volgende:
Tering!
Gister liep ik in de DA drogist, (TS gaat naar de DA)niets vermoedend, zoekend naar champoo.
Ik pakte wat ik nodig had en liep richting de kassa, en DAMN ineens een zweetlucht, GATVER zeg.Het was zekers niet van mezelf. Volgens mij kwam het van die pinguin die voor me stond. Je weet wel, van die mensen die denken: wauw het is heerlijk warm zonnig weer, laat ik mijn hoofddoek en bijpassende tenue maar aantrekken, en dan het liefst een zwarte kleur.
Wie ergert zich ook zo groen/geel aan die vieze lucht?
Het ligt misschien aan mijn blanke neus maar ik vind buitenlanders ook vaak stinkenquote:
lolquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef intraxz het volgende:
Ikk vind het lekker om dat helemaal te gaan snuiven en likken aan die zweetplakkers
Ja maar is dat de reden dat je jezelf helemaal in moet pakken? Waarom dan geen ijsmuts en oorwarmersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het door TS beschreven type persoon dat redelijkerwijs gewend is.
Hoax, Moslims gebruiken geen liften, zijn niet halal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Lundegaard het volgende:
Dan moet je eens in een lift stappen, waar net ook drie van die stinkguins in staan.![]()
Een driedubbel mengsel van zweet, gore kut en vies vreten.![]()
![]()
Je bent echt compleet respectloos naar je piemel toe, als je daar weleens opkruipt.
Alleen die liften van Schindler gebruiken ze niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Bolter het volgende:
[..]
Hoax, Moslims gebruiken geen liften, zijn niet halal.
Kan jij er nog bij dan? Meestal zijn ze met de hele familie en 3 kinderwagensquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef Lundegaard het volgende:
Dan moet je eens in een lift stappen, waar net ook drie van die stinkguins in staan.![]()
Nee, waren niet de moslims, volgens mij...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Alleen die liften van Schindler gebruiken ze niet.
[ afbeelding ]
Kan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:03 schreef duckes het volgende:
[..]
Kan jij er nog bij dan? Meestal zijn ze met de hele familie en 3 kinderwagens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |