Nee, maar hij hield teveel van pijnstillers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef Cothen het volgende:
Huh, die is toch niet voor de trein gesprongen?
Nee, tussen utrecht en den boschquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De werkzaamheden tussen Haarlem en Uitgeest?
Oké.quote:
Daar was een ..ahum... constructiewijziging voor nodig. Die kwam steeds maar niet en daardoor hebben die DDAR's toch een paar jaar lang met deze vreemde bestemming rondgereden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet veranderen in Almere Oostvaarders of paste dat niet?
Nieuwe IRM's zijn ook nog altijd niet helemaal up-to-date, ik zie daar nog steeds altijd "Leiden" op staan (daar hoort al 13 jaar lang Centraal achter te staan) terwijl ze sinds een tijdje wel gewoon "Utrecht Centraal" kunnen weergeven.quote:Bij de nieuwe IRM's is dat uiteraard geen probleem.
Volgens mij heeft Plan T of V ook zo iets in zijn koersrollen staan, of is dat Almere Oost?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:38 schreef ReisT het volgende:
[..]
Daar was een ..ahum... constructiewijziging voor nodig. Die kwam steeds maar niet en daardoor hebben die DDAR's toch een paar jaar lang met deze vreemde bestemming rondgereden.
[..]
Nieuwe IRM's zijn ook nog altijd niet helemaal up-to-date, ik zie daar nog steeds altijd "Leiden" op staan (daar hoort al 13 jaar lang Centraal achter te staan) terwijl ze sinds een tijdje wel gewoon "Utrecht Centraal" kunnen weergeven.
Foto's of het is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik reis nu een jaar lang elke dag 2 keer onder de Betuwelijn door en ik zag daar vandaag pas voor het eerst een trein rijden. Ik kon mijn ogen niet geloven!
Ik denk Almere Buiten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Plan T of V ook zo iets in zijn koersrollen staan, of is dat Almere Oost?
Op de Betuwelijn rijdt anders genoeg. Is het niet Arriva, dan is het wel de NS of Syntus. Bedoel je niet de Betuweroute?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik reis nu een jaar lang elke dag 2 keer onder de Betuwelijn door en ik zag daar vandaag pas voor het eerst een trein rijden. Ik kon mijn ogen niet geloven!
Is het een gigantisch gepimpte 1000??quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een enge trein
Ze komen wel uit ongeveer dezelfde tijd. Overigens is het dan meer een gepimpte 2600 (Beelen)quote:
Ja zo zal die dan wel heten, vanaf Rotterdam naar Duitsland langs de A15quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de Betuwelijn rijdt anders genoeg. Is het niet Arriva, dan is het wel de NS of Syntus. Bedoel je niet de Betuweroute?
Die rechter heeft wel wat van die Belgische treinstellen met een deur in het middenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:22 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de linker trein is wel te zien waar de Jappen hun inspiratie vandaan halen...
Die bedoelt hij. Daar is o.a. Veolia actief, zo nu en dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de Betuwelijn rijdt anders genoeg. Is het niet Arriva, dan is het wel de NS of Syntus. Bedoel je niet de Betuweroute?
Je bent een onbemande cabine binnengelopen toen de deur ervan open stond?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oehhh ik ben stout geweest vandaag![]()
[ afbeelding ]
Wat heb ik gedaan precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |