Tijdens rondje ben je nog op de foto geweest daar, aapquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat ik ooit 1 keer in m'n leven op Woerden overgestapt ben, wel over die brug idd

Dat was dus die enige keer, bigquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Tijdens rondje ben je nog op de foto geweest daar, aap

Exact, dat deden wij toen ook. Alleen Centraal ipv Zuidquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam vanuit Leiden en ging daarna naar Amsterdam Zuid om de Pimpel te onderscheppen

Dit mis ik even. Ik heb plannen voor zaterdag. Hoezo kom je het land niet uit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Ireyon het volgende:
Hmm.. dan ben ik dus nog steeds inspiratieloos voor een recreatief rondje morgen..
Rsd - Mt via Brussel Zuid zou ik ook weleens willen doen, maar zowel NS als NSHispeed dwingen me om in NL te blijven.. terwijl ze sowieso niks aan me verdienen

Jou lukt het vast wel, maar zoals ik al eerder toelichtte ben ik niet zo handig met dat reizen naar/in het buitenlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit mis ik even. Ik heb plannen voor zaterdag. Hoezo kom je het land niet uit?

Oh datquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jou lukt het vast wel, maar zoals ik al eerder toelichtte ben ik niet zo handig met dat reizen naar/in het buitenland
 Dat ligt gewoon aan jou
 Dat ligt gewoon aan jou  Er zijn geen werkzaamheden of zo gepland, dus dat moet lukken
 Er zijn geen werkzaamheden of zo gepland, dus dat moet lukken  

wat voor ice 3m was dat ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Van de week deze foto gemaakt bij Arnhem,
[ afbeelding ]
Dat eurailscout geval is serieus vernoemd naar Karla Peijs.Zie deur
Er reed net een ICE langs trouwens

Dat is een grap voor ingewijden denk ik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
wat voor ice 3m was dat ?
NS/DB of ns slowspeed ?

Heb vanavond zowel de 4 als 6 baks SLT testritten zien uitvoeren, iets ten oosten van station Goudaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef Ireyon het volgende:
Zou iemand me willen vertellen waar ik kan vinden of de SLT'tjes ondertussen alweer rijden?

Je heb 4 NS stellen, 3 rijden er met NS Highspeed logo's rond en 1 met de echte NS logo (dacht 4652)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is een grap voor ingewijden denk ik?

Ik dacht dat alle ICE's van DB waren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Je heb 4 NS stellen, 3 rijden er met NS Highspeed logo's rond en 1 met de echte NS logo (dacht 4652)
en je heb DB stellen....

http://nl.wikipedia.org/wiki/ICE_3#ICE_3Mquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle ICE's van DB waren.
Maar ik kan je niet helpen met een antwoord dan want ik wist niet eens dat er verschil was

Je kunt uit de NS kaartautomaat jammergenoeg geen Rsd - Mt via FBMZ halen
 Je kunt uit de NS kaartautomaat jammergenoeg geen Rsd - Mt via FBMZ halen 

In de Pimpelexpress.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Waa heb ik deze nostalgische foto gemaakt?

Frisfruitige Bruxelles Midi Zuid?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
FBMZ?

OH NEE
 OH NEE  
  Michael Jackson is dood
 Michael Jackson is dood  
  Ik vind het ZOOOOO erg!!
 Ik vind het ZOOOOO erg!!  

Nee, maar de ambulance is wel over een spoorwegovergang geredenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef Cothen het volgende:
Huh, die is toch niet voor de trein gesprongen?

Ik wou eigenlijk even naar Noord-Frankrijk op  en neer, wat 3 weken geleden niet helemaal goed ging
 Ik wou eigenlijk even naar Noord-Frankrijk op  en neer, wat 3 weken geleden niet helemaal goed ging  

ivm werkzaamheden en ik vind die ns bus maar niks (en het scheelt maar 8 minuten) dus dan maar lekker eindje om
 ivm werkzaamheden en ik vind die ns bus maar niks (en het scheelt maar 8 minuten) dus dan maar lekker eindje om

zegt mij idd ook niksquote:

tsja, dat is geen treinspoor dus hoort het hier niet thuisquote:

Konden ze dat niet veranderen in Almere Oostvaarders of paste dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef ReisT het volgende:
Sorry begint er een over trams weet ik helemaal niet meer in welke topic ik nu weer zit. Maar goed tvp dan maar.
Edit: nostalgisch plaatje erbij:
[ afbeelding ]

Maar dat zou treinspoor worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
tsja, dat is geen treinspoor dus hoort het hier niet thuis

De werkzaamheden tussen Haarlem en Uitgeest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef RubenK het volgende:
Morgen Alkmaar -> haarlem -> den haag hs -> tilburg en terug ook zoivm werkzaamheden en ik vind die ns bus maar niks (en het scheelt maar 8 minuten) dus dan maar lekker eindje om

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |