Tijdens rondje ben je nog op de foto geweest daar, aapquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof dat ik ooit 1 keer in m'n leven op Woerden overgestapt ben, wel over die brug idd
Dat was dus die enige keer, bigquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Tijdens rondje ben je nog op de foto geweest daar, aap
Exact, dat deden wij toen ook. Alleen Centraal ipv Zuidquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam vanuit Leiden en ging daarna naar Amsterdam Zuid om de Pimpel te onderscheppen
Dit mis ik even. Ik heb plannen voor zaterdag. Hoezo kom je het land niet uit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Ireyon het volgende:
Hmm.. dan ben ik dus nog steeds inspiratieloos voor een recreatief rondje morgen..![]()
Rsd - Mt via Brussel Zuid zou ik ook weleens willen doen, maar zowel NS als NSHispeed dwingen me om in NL te blijven.. terwijl ze sowieso niks aan me verdienen![]()
Jou lukt het vast wel, maar zoals ik al eerder toelichtte ben ik niet zo handig met dat reizen naar/in het buitenlandquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit mis ik even. Ik heb plannen voor zaterdag. Hoezo kom je het land niet uit?
Oh datquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jou lukt het vast wel, maar zoals ik al eerder toelichtte ben ik niet zo handig met dat reizen naar/in het buitenland
wat voor ice 3m was dat ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Van de week deze foto gemaakt bij Arnhem,
[ afbeelding ]
Dat eurailscout geval is serieus vernoemd naar Karla Peijs.Zie deur
Er reed net een ICE langs trouwens
Dat is een grap voor ingewijden denk ik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
wat voor ice 3m was dat ?
NS/DB of ns slowspeed ?
Heb vanavond zowel de 4 als 6 baks SLT testritten zien uitvoeren, iets ten oosten van station Goudaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef Ireyon het volgende:
Zou iemand me willen vertellen waar ik kan vinden of de SLT'tjes ondertussen alweer rijden?
Je heb 4 NS stellen, 3 rijden er met NS Highspeed logo's rond en 1 met de echte NS logo (dacht 4652)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat is een grap voor ingewijden denk ik?
Ik dacht dat alle ICE's van DB waren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Je heb 4 NS stellen, 3 rijden er met NS Highspeed logo's rond en 1 met de echte NS logo (dacht 4652)
en je heb DB stellen....
http://nl.wikipedia.org/wiki/ICE_3#ICE_3Mquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle ICE's van DB waren.
Maar ik kan je niet helpen met een antwoord dan want ik wist niet eens dat er verschil was
In de Pimpelexpress.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Waa heb ik deze nostalgische foto gemaakt?
Frisfruitige Bruxelles Midi Zuid?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
FBMZ?
Nee, maar de ambulance is wel over een spoorwegovergang geredenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef Cothen het volgende:
Huh, die is toch niet voor de trein gesprongen?
zegt mij idd ook niksquote:
tsja, dat is geen treinspoor dus hoort het hier niet thuisquote:
Konden ze dat niet veranderen in Almere Oostvaarders of paste dat niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:59 schreef ReisT het volgende:
Sorry begint er een over trams weet ik helemaal niet meer in welke topic ik nu weer zit. Maar goed tvp dan maar.
Edit: nostalgisch plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Maar dat zou treinspoor worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
tsja, dat is geen treinspoor dus hoort het hier niet thuis
De werkzaamheden tussen Haarlem en Uitgeest?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:25 schreef RubenK het volgende:
Morgen Alkmaar -> haarlem -> den haag hs -> tilburg en terug ook zoivm werkzaamheden en ik vind die ns bus maar niks (en het scheelt maar 8 minuten) dus dan maar lekker eindje om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |