Somdaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef Ireyon het volgende:
Zou iemand me willen vertellen waar ik kan vinden of de SLT'tjes ondertussen alweer rijden?
Hoezo dwingen ze je? Je kunt toch gewoon naar Brussel en vanuit Brussel met de MBE naar Maastricht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:15 schreef Ireyon het volgende:
Hmm.. dan ben ik dus nog steeds inspiratieloos voor een recreatief rondje morgen..![]()
Rsd - Mt via Brussel Zuid zou ik ook weleens willen doen, maar zowel NS als NSHispeed dwingen me om in NL te blijven.. terwijl ze sowieso niks aan me verdienen![]()
Eigenlijk moet die benaming afgeschaft worden, vanwege bedenkelijke prestaties.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Van de week deze foto gemaakt bij Arnhem,
[ afbeelding ]
Dat eurailscout geval is serieus vernoemd naar Karla Peijs.Zie deur
Er reed net een ICE langs trouwens
Gewoon de borden volgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vond Gouda station anders een beetje matigen ik kon de uitgang niet vinden (maar dat kon ook maar aan mij liggen). De bus was wel mooi op tijd en goed te vinden, toen ik de uitgang eenmaal had.
Naja, voor Rsd-Mt via FBMZ heb ik de Duitse planner al moeten gebruiken, maar dat valt dan nog wel mee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoezo dwingen ze je? Je kunt toch gewoon naar Brussel en vanuit Brussel met de MBE naar Maastricht?
Da's blijkbaar de afkorting voor Station Brussel-Zuid/Midi.. Ik probeer ook maar een beetje hip te doenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Da's blijkbaar de afkorting voor Station Brussel-Zuid/Midi.. Ik probeer ook maar een beetje hip te doen
Dat komt uit het Frans, het Franse woord voor station is natuurlijk gare, dan heb je de letter G. En dan 1 letter eerder in het alfabet is de F.quote:
De F staat voor Staatsspoor zeg maar. Is nog van vroegah, toen je allemaal nog regionale clubjes had en zo. FGSP = Gent SInt Pieters bijvoorbeeld.quote:
Deze video is niet beschikbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Rare trein voor al uw bruiloften.
Chartertje van Herik Rail. Wist niet dat die nog / weer reden. Was een paar jaar geleden vette ruzie daar met fraude en alles erbij. Daarna hebben die rijtuigen jarenlang op Amf gestaan.quote:
Welkom in de wereld van NS Hispeed. Je kan voor je kaartje op Brussel gewoon aanschuiven in de rij. Probeer het maar niet bij de zeldzame kaartautomaat. Dat is een nationalistische aangelegenheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Naja, voor Rsd-Mt via FBMZ heb ik de Duitse planner al moeten gebruiken, maar dat valt dan nog wel mee.
De prijs van een kaartje is redelijk in te schatten door resp. Rsd-FBMZ en FBMZ-Mt op de NSHispeed site in te tikken, maar dan snap ik weer niet waarom die vage tarieven ervoor zorgen dat een enkele reis (High-Flex) bijna net zo duur is als een retourtje (dat opeens Mid-Flex is), terwijl je op de kaartautomaat bij de NS weer aan dient te geven of je jonger dan 25 jaar bent.
Verder is het met diezelfde kaartautomaat weer onmogelijk om dergelijk kaartje te kopen.. dus dan zal ik in Brussel zelf wel weer een kaartje moeten zien te regelen wat me een ramp lijkt aangezien België nou niet bekend staat als een land waar dingen makkelijk te vinden en te doen zijn.
Zelfs voor zo'n ogenschijnlijk simpel reisje lijkt elke vorm van logica te ontbreken.. Reis vinden, prijs zien en kaartje kopen, zoveel is dat toch niet gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |