Ah joh zal wel meevallen tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh god nee, hoe langer ik er nu mee bezig ben, hoe meer ik me realiseer dat het echt niveau flut is![]()
![]()
Kort door de bocht ben ik wel, dat wist ik, maar soms is het wel wat té kort
DUIZEND windmolens in zee plaatsen om 2500MW op te wekken.quote:De NoordzeeWind staat voor de kust bij Egmond aan Zee. Het park heeft 36 windmolens met ieder een vermogen van drie megawatt. Het park was in augustus 2006 gereed en is gebouwd door Shell en NUON.
Het tweede windmolenpark: het Prinses Amaliawindpark staat bij IJmuiden. Het park heeft zestig Vestas V-80 windturbines van elk twee megawatt[1]. Het windpark werd op 4 juni 2008 geopend.
Gewoon inleveren die handel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh god nee, hoe langer ik er nu mee bezig ben, hoe meer ik me realiseer dat het echt niveau flut is![]()
![]()
Kort door de bocht ben ik wel, dat wist ik, maar soms is het wel wat té kort
Niet aan denken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie V.S. al kijken als ie het leest......
Morgen WIL ik het inleverenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet aan denken.
Denken aan het moment dat je op die rode loper staat met een grote bos bloemen.
Met die Yank? Of een andere zus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Zo, bijna weekend...![]()
Morgen nog wel een bruiloft (van mijn zus), maar die is ook grotendeels buiten, dus da's geen straf met dit weer.
Mijn schoonzus is met 'die Yank' getrouwd...quote:
Ik zat even van: dus 'die Yank' is je broer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn schoonzus is met 'die Yank' getrouwd...
Mijn enige eigen zus gaat met een autochtoon trouwen...
Ik hoef sowieso geen contacten meer met voormalige klasgenoten. Klinkt cru, maar ik schaamde me altijd voor mijn klasgenoten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is sowieso een vreemd gezicht om voormalige klasgenoten achter een kinderwagen te zien lopen.
Althans, dat heb ik altijd zo gevonden. Op één of andere manier bleef ik zo iemand zien als m'n klasgenoot en niet als volwassene met een gezin en zo...
Dit kabinet is niet gris, maar gitzwart.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Whiteguy het volgende:
RTLz: Delta wil een 2500MW kerncentrale bijbouwen in Borssele.
Lijkt me een betere manier van 2500MW opwekken dan
[..]
DUIZEND windmolens in zee plaatsen om 2500MW op te wekken.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso geen contacten meer met voormalige klasgenoten. Klinkt cru, maar ik schaamde me altijd voor mijn klasgenoten.
En Wilders?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit kabinet is niet gris, maar gitzwart.
Ik stel voor dat we Balkenende en zijn handlangers verjagen.
Dan ben ik voor!quote:
Zeer slechte jeugd gehad op mijn scholen, het was een grote farce. Ik heb slechts drie jaar op de basisschool en slechts twee jaar op de middelbare school kunnen genieten.quote:
En toch je draai in de maatschappij kunnen vinden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zeer slechte jeugd gehad op mijn scholen, het was een grote farce. Ik heb slechts drie jaar op de basisschool en slechts twee jaar op de middelbare school kunnen genieten.
Ik wil een IT-bedrijfje opstarten. Alhoewel ik vind dat ik dit te lang heb uitgesteld, moet ik wel ergens succes boeken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En toch je draai in de maatschappij kunnen vinden?
Nou heel veel succes met je aanstaande ondernemerschap dan!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil een IT-bedrijfje opstarten. Alhoewel ik vind dat ik dit te lang heb uitgesteld, moet ik wel ergens succes boeken.
Bedankt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou heel veel succes met je aanstaande ondernemerschap dan!
Wil dat een beetje vlotten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ben overigens nog steeds bezig met het leren van allerhande programmeertalen.
De essenties van PHP en ASP.NET (waarbij VB.NET me makkelijker afgaat dan C#.NET) ken ik, nu probeer ik Java uit.quote:
Ah dat is handig. Ik weet nog net hoe ik hier een bericht moet posten maar verder is mijn kennis van computers nihil.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De essenties van PHP en ASP.NET (waarbij VB.NET me makkelijker afgaat dan C#.NET) ken ik, nu probeer ik Java uit.
Wat ook wil helpen is dat ik een tekstverwerker heb die bijna alle programmeertalen ondersteunt.
Het is gewoon een kwestie van e-books verzamelen, doornemen en dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is handig. Ik weet nog net hoe ik hier een bericht moet posten maar verder is mijn kennis van computers nihil.
quote:Two scientists walk into a bar, and decide to have a drinking contest.
The first walks up to the barmaid and says, "I'll have a glass of H2O, please."
The second scientist says, "I'll have a glass of H2O, too."
Needless to say, the first scientist won.
quote:
Zit er geen Maoz in de buurt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:11 schreef MaJo het volgende:
zo, even pauze
alleen een half uur is veel te kort, kan in die tijd toch nooit een fatsoenlijke maaltijd naar binnen werken
Ben er een keer geweest in Leiden.. denk niet dat ik er snel nog een keer terug kom.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zit er geen Maoz in de buurt?
Ik heb net een kliekje op, en als toetje een zelfgemaakte aardbei milkshake
Prins Hendrikplantsoen en Muntplein.quote:
Ik wilde net een foute grap maken, maar ik doe het even niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest in Leiden.. denk niet dat ik er snel nog een keer terug kom.
Personeel sprak geen woord nederlands, (en ook onverstaanbaar Engels), en het was duurder dan ze adverteerden op de borden (kan je echt niet maken imo).
gewoon doen, foute grappenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prins Hendrikplantsoen en Muntplein.
[..]
Ik wilde net een foute grap maken, maar ik doe het even niet.
Ik heb nog niks gekochtquote:
Ja, daarom ga ik morgen ook nog bij een ander informerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Als je daarvoor een goeie nieuwe (race?)fiets hebt, vind ik dat nog meevallen
-edit- maar ik zou waarschijnlijk toch een tweedehands kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |