quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:
ik lig lekker lepeltjelepeltje met poezebeestzo maar eens opstaan, moet zo werken.
Klopt die projecten boeken ook wel succesjes idd. Maar ik kreeg helaas vaak met bottomfeeders te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan moet daar wat mee gebeuren, naast het voorlichten om het te voorkomen. Ik ken ook projecten waarbij ze enorm goed geholpen worden, zodat ze nog een studie afronden en wel een goede start maken.
Nee hoor, hij doet nog steeds wat hij graag wilde: studeren en werken. En ondertussen is die kleine al een jaar oud en is het helemaal niet zo uitzichtloos.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want hij kan denk ik nu niet meer doen wat hij eigenlijk zou willen. Moet nu een baan gaan zoeken etc. Jammer hoor door zo'n streek je dromen te zien vervliegen.
Ik ben nu wel benieuwd naar wat je voor werk hebt gedaan, maar je naam is vast niet voor niks mr_anonimous.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt die projecten boeken ook wel succesjes idd. Maar ik kreeg helaas vaak met bottomfeeders te maken.
De stroopwafels wel zacht laten worden boven op een bak thee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie hebben het tempo er weer lekker in
Vanavond lees ik wel terug, nu geen tijd.
Net ben ik trouwens maar naar de supermarkt geweest, m'n brood was op en ik had honger, dus nu heb ik een pak stroopwafels om me door de middag te helpen
Ik moet eigenlijk aan een verslag wat ik om 13.00 uur in wilde leveren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Jullie hebben het tempo er weer lekker in
Uitstekend excuus voor de falcon punchquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Soempie het volgende:
Hij zegt dat ze gestopt was met de pil, zonder het even te overleggen. En ze zijn uit elkaar.![]()
Dan ben je wel echt genaaid.
Dit is de tip van de dag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De stroopwafels wel zacht laten worden boven op een bak thee.
Yep alles goedquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitstekend excuus voor de falcon punch
[ afbeelding ]
Wat een kutwijf.
werkte toen met randgroepjongeren. In de hoop ze weer op het juiste pad te krijgen. Maar dat kostte veel tijd en energie en leverde helaas te weinig op. Wat ik nu doe vertel ik niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar wat je voor werk hebt gedaan, maar je naam is vast niet voor niks mr_anonimous.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uitstekend excuus voor de falcon punch
[ afbeelding ]
Wat een kutwijf.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep alles goedalleen die stomme buren dan
wel fijn om in amsterdam te zijn, kan nu drie kwartier later wegrustig even ontbijten en wakker worden dus
Ben even laat opgestaan zodat ik nog aan mijn paper kan werken, maar heb echt geen zin en motivatiequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog langer slapen. Meer tijd voor je paper.
Anders lever je wat van de SC in. Gaat nu over behoorlijk wat maatschappelijke problemen. Burengerucht, tienerouderschap....quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even laat opgestaan zodat ik nog aan mijn paper kan werken, maar heb echt geen zin en motivatiemoet het maandag inleveren en heb nog niets op papier
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben even laat opgestaan zodat ik nog aan mijn paper kan werken, maar heb echt geen zin en motivatiemoet het maandag inleveren en heb nog niets op papier
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
werkte toen met randgroepjongeren. In de hoop ze weer op het juiste pad te krijgen. Maar dat kostte veel tijd en energie en leverde helaas te weinig op.
Tijdsdruk kan een heleboel doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zorgen dat ik de komende dagen wel wat op papier krijgquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij ook een veteraan C4?
Dat ben je toch pas als je gepensioneerd bent?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij ook een veteraan C4?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zorgen dat ik de komende dagen wel wat op papier krijgmoet alleen de hele dag werken en morgen verjaardagsfeest. Dus zal wel weer last minute worden
Het is best een leuke sector maar je moet het maar net treffen met de cliënten. WIj hadden pech dat wij echt hopeloze (heel jammer dat ik dat over jonge mensen moet zeggen) gevallen die alleen maar om drugs, sex en geld gaven er zitten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen dat je dan iets anders zoekt.![]()
Ik studeer orthopedagogiek, dus de kans is groot dat ik in dezelfde richting terecht kom.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ben je toch pas als je gepensioneerd bent?
Ik ben veteraan. Ik zit in een 7 tegen 7 veteranenteam. Mag ik dan ook meelopen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Men is pas Veteraan als je de actieve dienst hebt verlaten.
Als alles mee zit, noemt men mij pas over een jaar of 25 veteraan.
Dat werkt voor mij ook het bestequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tijdsdruk kan een heleboel doenknop om en knallen maar
Als jouw Club een veteranendag organiseert; natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben veteraan. Ik zit in een 7 tegen 7 veteranenteam. Mag ik dan ook meelopen?
En dat zullen we dan nooit weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien worden we ooit collega's
Ja dat wordt een optocht zeg. 25 man die langs de kantine paraderen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jouw Club een veteranendag organiseert; natuurlijk
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat wordt een optocht zeg. 25 man die langs de kantine paraderen.
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat zullen we dan nooit weten.
Ik wil het liefst met allochtone kinderen/ jongeren gaan werken of met kinderen die worden opgegeven in het onderwijs.
Dat mag je heul niet zeggen he! Zie Geenstijl vandaag:quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat zullen we dan nooit weten.
Ik wil het liefst met allochtone kinderen/ jongeren gaan werken of met kinderen die worden opgegeven in het onderwijs.
Uit de categorie ander nieuws:quote:Zucht. Ministerie wil af van woord 'allochtoon'
Ja leuk, laten we DIE discussie nog eens oprakelen. Uit een per ongeluk verstuurd concept-persberichtje van Binnenlandse Zaken is gebleken dat men het woord allochtoon daar niet langer meer wenst te hanteren. De term wordt vanaf heden vervangen door 'mensen met een multiculturele achtergrond', want 'allochtonen' sluit groepen mensen toch een beetje uit. Goed. Moeten we nu nog enkele zinnen van verontwaardiging neertypen of kunt u het inmiddels zelf wel invullen? Jongens, irritante eikeltjes bij de overheid, politiek correcte wereldvreemde raamambtenaren, STOP EENS HIER MEE! Ga eens aan het werk ofzo! Deze non-discussie speelt nu al ja-ren en is al vanaf het begin kansloos. Waarom, omdat het NIEMAND IETS BOEIT. Het maakt gewoon niet uit hoe je het noemt, het gaat er om dat de mensen weten over wie je het hebt zodat er problemen OPGELOST kunnen worden. Hebben jullie daar ooit van gehoord, problemen oplossen? Nee hè? Want jullie houden je liever bezig met het vraagstuk welke term eigenlijk kwetsender is, gastarbeider of nieuwe Nederlander of allochtoon of buitenlander of vreemdeling of medelander of migrant of toch maar kutmarokkaantje. NOU EN!!! Kappen hiermee, NU. Einde mededeling.
Ik moet morgen van 0900-2100 werkenquote:Vlaamse vrouwen roepen op tot bh-loze dag
Vrijdag moet in België een bh-loze dag worden. Een anonieme Vlaamse vrouwenbeweging doet via de sociale netwerksite Facebook een oproep aan alle Vlaamse vrouwen om " hun boezem niet langer te martelen en hem voor een dag ademruimte te gunnen''. Dit meldde de Belgische krant Het Laatste Nieuws donderdag.
De reden voor de bh-boycot is dat het volgens de initiatiefnemers een seksobject is dat door de mode-industrie is opgedrongen en totaal overbodig is. "Ook zonder bh gaan onze borsten niet hangen'', vinden de vrouwen.
Volgens styliste Tiany Kiriloff knelt een bh helemaal niet en vinden mannen het juist sexy als vrouwen wel een bh dragen. Lingerieontwerper Filip Vertriest zegt dat borsten wel degelijk op hun plaats worden gehouden door een bh. "Dat hij soms niet lekker zit, komt omdat 70 procent van de vrouwen de verkeerde bh-maat draagt'', zegt hij.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi
ben uiteindelijk niet eens tot aan de dienst gekomen vandaag. Toen ik er bijna was belde mijn vriendin dat ze de ceremonie niet aankon en even later kwam ze huilend tegemoet lopen. We zijn toen in het cafe op de begraafplaats koffie gaan drinken en bij de receptie er weer bijgekomen. Terwijl de rest van de familie daarna naar een oom en tante ging, wilde zij naar huis en daar heb ik haar heen gebracht en zit ik nu terwijl zij boven ligt te slapenVreemde dag zo
Oh ja dat is een lollige spel. Dat speel ik wel eens bij mijn broertje. Zondagmiddag op de bank, zakje chips erbij etc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte PSZijn echt vervelende dingen
![]()
Goed nieuws hier: mijn Mario Kart Double Dash is in perfecte conditie aangekomenBesteld via de site mariocube.nl, en omdat ik vooraf moest betalen was ik wel een beetje huiverig, maar dat was dus niet nodig
Jeetje meis dat is heftigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi
ben uiteindelijk niet eens tot aan de dienst gekomen vandaag. Toen ik er bijna was belde mijn vriendin dat ze de ceremonie niet aankon en even later kwam ze huilend tegemoet lopen. We zijn toen in het cafe op de begraafplaats koffie gaan drinken en bij de receptie er weer bijgekomen. Terwijl de rest van de familie daarna naar een oom en tante ging, wilde zij naar huis en daar heb ik haar heen gebracht en zit ik nu terwijl zij boven ligt te slapenVreemde dag zo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef Whiteguy het volgende:
Dat mag je heul niet zeggen he! Zie Geenstijl vandaag:
Fijn dat je er voor haar was. Dat ze nu ook niet alleen zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoi
Rennen dan!quote:
quote:
Ik ben klaar met werken, ik ga naar huis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een vreetkick
Er staat appeltaart hier dus ik heb mezelf een groot stuk toegeeigend, na 3 stroopwafels
Oh god nee, hoe langer ik er nu mee bezig ben, hoe meer ik me realiseer dat het echt niveau flut isquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij ook het bestemaar vind het wel een vervelend gevoel dat ik eigenlijk dingen moet doen en ze niet doe
hoe gaat het bij jou, bijna klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |