Ik vind dit ook wel vrij typerend:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://eva-lunaa.hyves.nl/
Ohja, en een 17-jarig tienermoedertje:
http://rinaysha.hyves.nl/fotos/523323922/0/MWiE/
[ afbeelding ]
quote:Rachel:
hey meissie hoe is het met jou en die kleine dan groetjes rachel en is di paps nog bij je
Ziet er wel lekker uit, ik krijg er gelijk zin in...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
het zelfde meisje als in de op![]()
![]()
![]()
Oh mijn godquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:18 schreef MikeyMo het volgende:
Hallo, mijn naam is Mandy Kleintjens ik ben 16 en stiekem niet zo heel klein meer, hihi
[ link | afbeelding ]
Check ook weer de reacties
ja maar ze hangen waarschijnlijk heel erg want op deze foto zijn ze nergens te bekennenquote:
op je 16equote:Op donderdag 23 juli 2009 13:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Of ze heeft een borstvergroting gehad.
Eigenlijk vind ik haar zo leukerquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar ze hangen waarschijnlijk heel erg want op deze foto zijn ze nergens te bekennen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:18 schreef Horloge het volgende:
Meest 'ernstige' die ik ooit ben tegengekomen op hyves was van hetzelfde meisje als deze foto:
[ afbeelding ]
(dit is de huidige achtergrondfoto op haar hyves)
Op die andere foto was ze omgekeerd en was haar shirt nat, waardoor je haar tepels en grote borsten er doorheen zag. Helaas is die foto nu weggehaald, waardoor ik hem niet kan plaatsen. (Overigens is ze lelijk ook)
Ook weer een beetje overdreven, dat moet allemaal wel kunnen hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]![]()
idd, van achteren denk je "bwah, dat kan best toch wel voor een keertje?
", maar als je dan op die link klikt, lopen de rillingen over je rug
Nou, ik zou ervoor passen hoor.. Geef mij maar lekker die anderequote:Op donderdag 23 juli 2009 17:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ook weer een beetje overdreven, dat moet allemaal wel kunnen hoor.
nou, als ze zou lachen zou het best een leuke meid zijn zo te zienquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]![]()
idd, van achteren denk je "bwah, dat kan best toch wel voor een keertje?
", maar als je dan op die link klikt, lopen de rillingen over je rug
Mwah.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou, als ze zou lachen zou het best een leuke meid zijn zo te zien
omgquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mwah.![]()
Maar om terug ontopic te geraken: kan die foto die ik eerder heb geplaatst, of gaat die te ver?
oooohwquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:03 schreef Horloge het volgende:
[..]
Mwah.![]()
Maar om terug ontopic te geraken: kan die foto die ik eerder heb geplaatst, of gaat die te ver?
"hey jij bent lekker, ik voeg je even toe als vriend"quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, tvp.![]()
Ik erger me overigens altijd meer aan de gasten die dan gaan kwijlen en reacties gaan plaatsen bij zo'n foto.
Klopt, vooral als in je Sexy&Gewaagd in US kijkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:41 schreef Florian_ het volgende:
Oeh, tvp.![]()
Ik erger me overigens altijd meer aan de gasten die dan gaan kwijlen en reacties gaan plaatsen bij zo'n foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |