Ja, tuurlijk wel, maar het lijkt steeds vaker voor te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef RacerDKB het volgende:
Nooit van een attention whore gehoord?
Ze is 26 en het is een vrij smaakvolle foto nog, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam vanochtend dit profiel tegen waarbij dit de profiel foto van is:
[ afbeelding ]
Steeds vaker zie ik dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto. Van de week nog een grietje die in een string poseerde. Niet dat ik het erg vindt, maar ik krijg zo wel het idee dat er een bepaalde morele verschuiving plaats vindt.
Ben ik de enige die dit opvalt en wat vinden jullie er van. Nu is het een lekker wijf, maar het zou dus voor sommigen van ons ook je dochter kunnen zijn.
hij lijkt wel geshopt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:26 schreef _Led_ het volgende:
Holy shit, is die octopus echt of gefotoshopt ????
Lol, wel dikke joint.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
het zelfde meisje als in de op![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
je kan dr iig flaggen, want dat is zij niet
zwerft al een lange tijd op 4chan rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar was ze nog wel mooiquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam vanochtend dit profiel tegen waarbij dit de profiel foto van is:
[ afbeelding ]
Steeds vaker zie ik dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto. Van de week nog een grietje die in een string poseerde. Niet dat ik het erg vindt, maar ik krijg zo wel het idee dat er een bepaalde morele verschuiving plaats vindt.
Ben ik de enige die dit opvalt en wat vinden jullie er van. Nu is het een lekker wijf, maar het zou dus voor sommigen van ons ook je dochter kunnen zijn.
dat zuigt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GADVERDAMMEwelk gestoord wijf zet er nou een inktvis op haar tepel, bah bah bah
![]()
True. Aan de andere kant: er zijn zó veel mensen die dit soort dingen doen, mss zal het ooit wel gewoon geaccepteerd worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:46 schreef T3rr0r het volgende:
Het is imho niet slim, vooral niet als je later een baan wil zoeken en je hebt dit soort foto's op je hyve staan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
GADVERDAMMEwelk gestoord wijf zet er nou een inktvis op haar tepel, bah bah bah
![]()
Kanker.. wat zijn die jappen toch fucking ranzig..quote:
zat in de telefilm hyvesquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet waar jij kijkt maar dit soort foto's kom ik niet tegen bij normale mensen op hyves.
gadverdamme joh, wat is dat voor een zieke fetisj. tering goorquote:
quote:
Waarom kijk je naar zulke dingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef Scarface2004 het volgende:
haha, in dr doos
http://img176.imageshack.us/i/condomoctopuscopyhl0.jpg/
Dat is wel écht een eindbaas.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef Infinti het volgende:
Deze wil ik ook niet graag tegenkomen [ afbeelding ]
Zow!! Das wel heel ergquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
het zelfde meisje als in de op![]()
![]()
![]()
ik zag er van de week nog 1 op de FP staan met een AH huilverhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef RacerDKB het volgende:
Nooit van een attention whore gehoord?
dies heul wel nepquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:50 schreef Scarface2004 het volgende:
haha, in dr doos
http://img176.imageshack.us/i/condomoctopuscopyhl0.jpg/
Die foto vind ik dan nog het minst ergequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
Maar zoals ik al zei, gister kwam ik via hyves op een profiel terecht waarop een griet op d'r profielfoto in string stond...
hier hebben we Christa, die is kennelijk blij met haar geultje
[ afbeelding ]
Dat vind ik zo ranzig als vrouwen een tattoo op hun borst hebben, gatverdammequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:58 schreef MikeyMo het volgende:
Maar zoals ik al zei, gister kwam ik via hyves op een profiel terecht waarop een griet op d'r profielfoto in string stond...
hier hebben we Christa, die is kennelijk blij met haar geultje
[ afbeelding ]
De ransaap hier is Scarfacequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Kanker.. wat zijn die jappen toch fucking ranzig..
Niks.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er raar aan?
ze ziet er op die foto's niet echt ui als 26, maar meer als 14.... met name de profielfoto waar het lichaam op is te zien...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Ze is 26 en het is een vrij smaakvolle foto nog, ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |