abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70474132
doorzetten gewoon doorgaan, negeren negeren negeren. En op zoek naar nieuwe liefde want dat is uiteindelijk de beste manier om een oude te vergeten!
pi_70474542
ik ga niet op zoek. Als het komt komt het.

voor de rest negeren etc is gewoon kut. Ik wil haar niet meer zien. Maar dat kan niet in zo'n omgeving.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_70476206
Best ironisch is het, denk je 2/3 dagen niet aan haar. Besef je je dat je niet meer aan haar denkt, kan je daarna niet meer stoppen met denken aan haar
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_70477311

Precies 1 jaar geleden ben ik losgelaten en was ik weer vrij

Flashback:
quote:

Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Chev het volgende:

Na ff ruim 4 jaar nu net 1 week en 1 dag uit met mijn vriendin.

Ze hield nog van me, maar ook van een ander, bang voor het binden of de toekomst misschien? ze weet niet wat ze wil, en ik kan dat niet helpen.

Vakantie van 3 weken al aanbetaald, uitset stond klaar, huisje afgebouwd, gelukkig zelf gefinicneerd.

Komt aan als een mokerslag op m'n ziel, kan niet helder nadenken, zit laveloos op m'n werk 8 uur per dag de Internet surfen niks te doen.. mis haar elke seconden van de dag.

Nog wel ge-smsd, ge-emailed en gebeld samen.
Afgelopen zaterdag zag ik haar op een verjaardags feestje in de kroeg, heb me helemaal lens gezopen nadat ze me de-hand+3-wang-kussen had gegeven de avond daarvoor bij 'n vriend ook al.

God mensen wat is dit moeilijk.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Chev het volgende:
FUKKING KLOTE WERELD! Ik mis haar zo
Jaja ik ben aardig gegroeid binnen 'n jaartje tijd
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 29 juni 2009 @ 14:02:41 #80
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70477513
TVP. Even teruglezen na m'n ban.
pi_70477991
Gefeliciteerd Chev, gaat iig stuk beter met je nu dan 1 jaar geleden Hoop dat ik ook over een jaar me zo goed weer voel, mn leven weer oppakken enzo
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:44:10 #82
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70483467
Gefeliciteerd Chev! Ik hoop dat ik ook zo ver kom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70485356
Pff ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen mn ex ga bellen om alles uit te praten. Heb nu eigenlijk al zin om haar te bellen, die zon doet me zo een goed, word er zo vrolijk van. Zal haar vanavond wel een smsje sturen dat ik haar morgen ga bellen (zij weet ook dat we het dan gaan uitpraten) zodat ze zich ook een beetje kan voorbereiden. Ik ga ook even een lijstje voor mezelf opstellen van wat ik allemaal wil zeggen, anders zit ik aan het einde van het gesprek met nog onbeantwoorde vragen. Word nog interessant...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70490440
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gefeliciteerd Chev! Ik hoop dat ik ook zo ver kom.
Vast wel geloof in jezelf en werk aan je onzekerheden, je kan ze nooit allemaal wegwerken, tenzij je misschien de loterij wind en millionair word (dan nog..) maar je kan ze wel systematisch punt voor punt uitschakelen, kost wat tijd maar het is wel leuk

En daarnaast is een beetje mazzel nodig voor het onmoeten van je droom man/vrouw

Ohja, post dit net nadat ik gehoord heb dat m'n ex weer een leugen over me verzonnen heeft 't zal wel, heb 'n beetje medelijden met haar eigenlijk...

[ Bericht 9% gewijzigd door Chev op 29-06-2009 20:42:55 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70496489
Bleuh, een vriendin van me is laatst bij m'n ex op bezoek geweest. Heel stom van mij, maar ik vind dat echt niet tof. Ik hoopte dat ze eigenlijk een beetje van de aardbodem verdwenen was. Helaas...
Verder vertelde mijn vriendin me dat mijn ex ook nog iedere dag aan mij denkt. Kut, godver.. ik voel mezelf gewoon weer hoop opdoen. Dat wil ik helemaal niet.

Damn!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_70500881
Ook mij is het inmiddels overkomen. Een kleine maand geleden maakte mijn exvriendin het uit na 6 jaar. We woonde net samen, en het liep allemaal niet heel lekker. Ze zei dat ze geen gevoelens meer voor me had wat ik niet geloofde in eerste instantie. Ze ontliep me nadat het uit was enorm. Inmiddels heb ik haar gevraagd of er een ander in het spel is, en het blijkt dat ze sinds het uit is wel gevoelens voor iemand anders heeft. Ze zegt echter dat dat niet de reden is waarom het uit is.

Het liefst zou ik haar terug willen maar hoe kun je iemand terug krijgen op deze manier.. Ik kan er gewoon geen grip op krijgen. Ze denkt blijkbaar dat ik haar niet gelukkig kan maken. Zo graag zou ik dit accepteren, maar op sommige momenten valt het echt zwaar en raak ik in paniek om haar te gaan bellen. Dat doe ik maar niet.

Tjah jullie kennen vast het gevoel. Ik ben benieuwd hoe lang ik hier nog mee in mijn maag loop. Ik ben verzot op die meid, nog steeds. Hoe ga je verder na zo iemand..
pi_70503055
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Miesjel het volgende:
Bleuh, een vriendin van me is laatst bij m'n ex op bezoek geweest. Heel stom van mij, maar ik vind dat echt niet tof. Ik hoopte dat ze eigenlijk een beetje van de aardbodem verdwenen was. Helaas...
Verder vertelde mijn vriendin me dat mijn ex ook nog iedere dag aan mij denkt. Kut, godver.. ik voel mezelf gewoon weer hoop opdoen. Dat wil ik helemaal niet.

Damn!
Ja ik ga die hoop morgen een duidelijke plaats geven. Of ze wil me terug, of niet. Zo niet dan hoef ik haar niet meer te spreken in korte tijd en kan ik rustig op vakantie het allemaal afbouwen en lekker feesten. We zien morgen wel, ik ben heel erg benieuwd hoe ze zich gaat gedragen ....

En xenon we zijn er allemaal begonnen hoe jij je nu voelt, ik heb het meeste rust gehad door vrienden op te zoeken, veel praten en niet teveel erover nadenken, Klinkt moeilijk maar gewoon bezig blijven, dat was/is voor mij het belangrijkste
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70508063
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef xenon87 het volgende:

Het liefst zou ik haar terug willen maar hoe kun je iemand terug krijgen op deze manier.. Ik kan er gewoon geen grip op krijgen. Ze denkt blijkbaar dat ik haar niet gelukkig kan maken. Zo graag zou ik dit accepteren, maar op sommige momenten valt het echt zwaar en raak ik in paniek om haar te gaan bellen. Dat doe ik maar niet.

Tjah jullie kennen vast het gevoel. Ik ben benieuwd hoe lang ik hier nog mee in mijn maag loop. Ik ben verzot op die meid, nog steeds. Hoe ga je verder na zo iemand..
Gewoon stug doorgaan zoals hier geopperd wordt.
Ik denk ook dagelijks nog aan mijn ex. Zou haar ook het liefst vragen of ze het niet een kans wil geven.
Maar aangezien het haar idee was en ze tijd voor zichzelf nodig had zal haar dat enkel meer afschrikken.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_70514524
haar vergeten gaat niet lukken.

ik moet een manier zien te vinden om te leren leven zonder haar en dat is moeilijk.

van alle dames die ik ooit heb ontmoet of gezien heb blijft zij het mooiste en de enige die mij zo kon raken.

al 5 weken totaal geen contact meer, uit mijn msn, uit mijn gsm en uit mijn hyves.

maar niet uit mijn gedachten en mijn hart.
denk als ik wakker word aan haar en als ik in slaap val.
pi_70514653
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef geenfiets het volgende:
haar vergeten gaat niet lukken.

ik moet een manier zien te vinden om te leren leven zonder haar en dat is moeilijk.

van alle dames die ik ooit heb ontmoet of gezien heb blijft zij het mooiste en de enige die mij zo kon raken.

al 5 weken totaal geen contact meer, uit mijn msn, uit mijn gsm en uit mijn hyves.

maar niet uit mijn gedachten en mijn hart.
denk als ik wakker word aan haar en als ik in slaap val.
Ik ken het, het vergeten gaat nooit lukken, alles herrinnert me aan haar. De manier die ik nu heb gevonden om door te gaan met mn leven is niet de manier hoe het moet. Alleen maar zuipen en feesten. Volgend jaar weer studie dus hopelijk verander ik dan mijn levenstijl

Ik heb de fout gemaakt om haar te contacteren alleen om te kijke hoe het gaat, alsof we nog een relatie hadden. Vanavond ga ik haar voor het laatst bellen, vragen beantwoord krijgen en dan ben ik hopelijk van haar af en kan ik verder gaan (gaat erg moeilijk worden zonder haar, mn hele leven draaide om haar). En hopelijk verdwijnen de dromen ook snel, elke ochtend weer beseffen dat je alleen bent is niet de manier om wakker te worden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_70518261
Wat je zeg dremzk vergeten gaat niet lukken je zal de goede herinneringen bewaren, en alles vervaagt een beetje na een tijdje.

Pff.. waarom leeft die ex van mij nou niet haar eigen leven in plaats van allerlei leugens over mij te verzinnen
Laat haar a.u.b. oprotten
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 16:52:09 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70518681
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
pi_70518804
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:52 schreef mstr het volgende:
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Kippen houwe, wiet verbouwen, bier brouwen of brommers bouwen, water naar de zee sjouwen.. of héél veel van houden
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70518878
willen jullie wat freaky's horen.

toen het net uit was met mijn ex begon ik verhalen te schrijven.
een van de fantasie gebeurtenissen in mijn verhaal is dat ik met een meisje die ik eerder ontmoet had op een aparte manier ergens op het strand lag met vrienden en vriendinnen.
het was dan een soort van vriendin/beste maatje/fuckbuddy.

dat verhaal is dus inclusief beschrijving van haar uiterlijk en sex.
2 weken geleden dus een meisje gehad die echt perfect aan die beschrijving voldoet
en ook qua zoenen en zo

ik ga weer een verhaal schrijven.
dit keer heb ik een kwartet met een fotomodel, een zageres en actrice
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:03:13 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70519046
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Chev het volgende:

[..]

Kippen houwe, wiet verbouwen, bier brouwen of brommers bouwen, water naar de zee sjouwen.. of héél veel van houden
Die's wel leuk.
pi_70519516
Ik weet dat het nergens op slaat. En dat het ook gewoon een hersenspinsel is.... Maar vanochtend voelde ik me voor het eerst verliefd.... op me ex....
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:27:19 #97
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70519809
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat het nergens op slaat. En dat het ook gewoon een hersenspinsel is.... Maar vanochtend voelde ik me voor het eerst verliefd.... op me ex....
Trap de hormonen de deur uit!
We kunnen best zonder.
pi_70520103
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Dromen zijn bedrog ik heb zelfs nog wel eens héél af en toe dromen waarvan ik denk wtf..
Serieus.. sommige dingen zijn de moeite niet waard
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_70520759
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:38 schreef Chev het volgende:

[..]

Dromen zijn bedrog ik heb zelfs nog wel eens héél af en toe dromen waarvan ik denk wtf..
Serieus.. sommige dingen zijn de moeite niet waard
Ik wilde dat ik dat van haar ook kon zeggen. Intussen is ze alles voor me waard
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 18:34:20 #100
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70521476
Ik ben blij dat ik over 3 weken lekker 2 weken op vakantie ga.
Even alles achter me laten.
En 2 weken op m'n rug liggen en alles verwerken, en er waarschijnlijk achterkomen wat er wel/niet meer zit aan gevoelens.
Zij vertrekt een paar dagen eerder, ook voor 2 weken.
Dus ik ben heel benieuwd wat het doet met haar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')