quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Chev het volgende:
Na ff ruim 4 jaar nu net 1 week en 1 dag uit met mijn vriendin.
Ze hield nog van me, maar ook van een ander, bang voor het binden of de toekomst misschien?ze weet niet wat ze wil, en ik kan dat niet helpen.
Vakantie van 3 weken al aanbetaald, uitset stond klaar, huisje afgebouwd, gelukkig zelf gefinicneerd.
Komt aan als een mokerslag op m'n ziel, kan niet helder nadenken, zit laveloos op m'n werk 8 uur per dag de Internet surfen niks te doen.. mis haar elke seconden van de dag.
Nog wel ge-smsd, ge-emailed en gebeld samen.
Afgelopen zaterdag zag ik haar op een verjaardags feestje in de kroeg, heb me helemaal lens gezopen nadat ze me de-hand+3-wang-kussen had gegevende avond daarvoor bij 'n vriend ook al.
God mensen wat is dit moeilijk.
Jaja ik ben aardig gegroeid binnen 'n jaartje tijdquote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Chev het volgende:
FUKKING KLOTE WERELD! Ik mis haar zo
Vast welquote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gefeliciteerd Chev! Ik hoop dat ik ook zo ver kom.
Ja ik ga die hoop morgen een duidelijke plaats geven. Of ze wil me terug, of niet. Zo niet dan hoef ik haar niet meer te spreken in korte tijd en kan ik rustig op vakantie het allemaal afbouwen en lekker feesten. We zien morgen wel, ik ben heel erg benieuwd hoe ze zich gaat gedragenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Miesjel het volgende:
Bleuh, een vriendin van me is laatst bij m'n ex op bezoek geweest. Heel stom van mij, maar ik vind dat echt niet tof. Ik hoopte dat ze eigenlijk een beetje van de aardbodem verdwenen was. Helaas...
Verder vertelde mijn vriendin me dat mijn ex ook nog iedere dag aan mij denkt. Kut, godver.. ik voel mezelf gewoon weer hoop opdoen. Dat wil ik helemaal niet.
Damn!
Gewoon stug doorgaan zoals hier geopperd wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef xenon87 het volgende:
Het liefst zou ik haar terug willen maar hoe kun je iemand terug krijgen op deze manier.. Ik kan er gewoon geen grip op krijgen. Ze denkt blijkbaar dat ik haar niet gelukkig kan maken. Zo graag zou ik dit accepteren, maar op sommige momenten valt het echt zwaar en raak ik in paniek om haar te gaan bellen. Dat doe ik maar niet.
Tjah jullie kennen vast het gevoel. Ik ben benieuwd hoe lang ik hier nog mee in mijn maag loop. Ik ben verzot op die meid, nog steeds. Hoe ga je verder na zo iemand..
Ik ken het, het vergeten gaat nooit lukken, alles herrinnert me aan haar. De manier die ik nu heb gevonden om door te gaan met mn leven is niet de manier hoe het moet. Alleen maar zuipen en feesten. Volgend jaar weer studie dus hopelijk verander ik dan mijn levenstijlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef geenfiets het volgende:
haar vergeten gaat niet lukken.
ik moet een manier zien te vinden om te leren leven zonder haar en dat is moeilijk.
van alle dames die ik ooit heb ontmoet of gezien heb blijft zij het mooiste en de enige die mij zo kon raken.
al 5 weken totaal geen contact meer, uit mijn msn, uit mijn gsm en uit mijn hyves.
maar niet uit mijn gedachten en mijn hart.
denk als ik wakker word aan haar en als ik in slaap val.
Kippen houwe, wiet verbouwen, bier brouwen of brommers bouwen, water naar de zee sjouwen.. of héél veel van houdenquote:
Die's wel leuk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:56 schreef Chev het volgende:
[..]
Kippen houwe, wiet verbouwen, bier brouwen of brommers bouwen, water naar de zee sjouwen.. of héél veel van houden
Trap de hormonen de deur uit!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat het nergens op slaat. En dat het ook gewoon een hersenspinsel is.... Maar vanochtend voelde ik me voor het eerst verliefd.... op me ex....
Dromen zijn bedrog ik heb zelfs nog wel eens héél af en toe dromen waarvan ik denk wtf..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat het nergens op slaat. En dat het ook gewoon een hersenspinsel is.... Maar vanochtend voelde ik me voor het eerst verliefd.... op me ex....
Ik wilde dat ik dat van haar ook kon zeggen. Intussen is ze alles voor me waardquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:38 schreef Chev het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog ik heb zelfs nog wel eens héél af en toe dromen waarvan ik denk wtf..![]()
![]()
Serieus.. sommige dingen zijn de moeite niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |