Alle waarheden worden leugens, alle leugens worden de waarheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef melovechai het volgende:
mijn ex is een super meisje die dat van zichzelf niet weet.
en in het verleden heeft ze behoorlijk wat problemen gehad en is altijd gevlucht voor een probleem.
ongeveer hetzelfde gebeurde bij haar vorige ex maar dat was in principe ook een lul.
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft benquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:35 schreef MdMa98 het volgende:
Wat mij nu opvalt aan mijn ex, is dat ze tijdens onze relatie enorm van frankrijk hield, we gingen elk jaar heen. Nu met haar nieuwe vriendje vind ze bootje varen erg leuk. Enkel omdat hij een boot heeft?
Idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef Chev het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft ben
Alles van de ander is leuk, lief, mooi, prachtig.
je weet het altijd mooi te verwoorden chev.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef Chev het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft ben
Alles van de ander is leuk, lief, mooi, prachtig.
En zou jij dezelfde dingen gaan doen met je nieuwe liefde als dat je met je ex deed of juist niet?iedereen is anders.
Hmm ik vraag 't me af, gaan de dingen ooit in één keer goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef melovechai het volgende:
en als de sleur in je relatie komt dan zat het in het begin al ergens fout
omg... dude dat is echt focked up man...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef dreamzk het volgende:
Komt vooral omdat ik woensdagavond met een vriendin van me sprak, en die zei dat ze echt nog wel wat voor me voelt en ze het allemaal speelt alsof het haar niks kan schelen
Voor zover ik weet niet, maar ook al zou ze er geen hebben en ze heeft dus die gevoelens nog, dan weet ik niet of ik haar dan wel wil hebben. Ze heeft me zo een pijn gedaan, me ontzettend gebruikt. Gelukkig heb ik een hele goede vriendenkring die me door de moeilijkste fase hebben geholpen, elke dag word het minder en minder heb ik het idee. Zomervakantie staat voor de deur dus dan is het alleen maar feestenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Chev het volgende:
[..]
omg... dude dat is echt focked up man...
En heeft die ex van je al een nieuwe vriend?![]()
Btw niet alle geruchten zijn waar... alleen zijn ze vaak wel erg pijnlijk
Niet om lullig te zijn. Maar heb je die "chick" niet zelf uitgenodigd? CQ ja gezegd toen ze zichzelf uitnodigde? En vind je het niet een beetje on fair tegenover haar dat je d'r eigenlijk een beetje gebruikt tegen je ex?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is net die chick dus van gisteravond weg, heel pak van mn hart. Ik vond haar zo vervelend, helemaal niet zoals mn ex dus vanaf het moment dat ze mn kamer binnenkwam wou ik haar al weer weg
Heb ik ook met m'n laatste vriendin, ik zie haar nu ook elke week verschijnen op feestjes en nu zie ik haar ineens met jongens praten (die voor mijn gevoel natuurlijk allemaal in het niets vallen bij mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef IceNine het volgende:
Still going strong here i see...
Afgelopen nacht met de ex van een relatie van 8 jaar(jaar uit) in het nachtnet naar huis na een feestje. Bakkie op en dikke lol in de trein zijn we wat luidruchtig over vroeger aan het praten. Na een tijdje valt ze in slaap en betrap ik mezelf erop dat ik haar nog steeds zo ongelooflijk knap vind als ze slaapt...
Terwijl ik toch echt klaar met haar was in de zin van verliefd zijn of haar missen....
Ik half slaperig naar haar staren totdat een vent aan de andere kant van het gangpad ineens zegt:"Gaat hem echt niet meer worden jongen". Ik: "I know, i know...."
Ookal zou ik geen seconde meer met haar in een relatie willen zitten, die gevoelens zullen geloof ik nooit helemaal verdwijnen.... Annoying!
Ja het is zeker unfair en ik heb ja gezegd toen ze vroeg of ze kon blijven tukken. Daarom zal ik ook het contact vanaf nu afkappen, want ik heb het idee dat zij verder wil gaan en ik ben daar nog lang niet klaar voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn. Maar heb je die "chick" niet zelf uitgenodigd? CQ ja gezegd toen ze zichzelf uitnodigde? En vind je het niet een beetje on fair tegenover haar dat je d'r eigenlijk een beetje gebruikt tegen je ex?
in dit soort situaties stoppen met contact met de ouders? lijkt mij nog al wiedes..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef Carooltje79 het volgende:
pfff gisteren weer een heftige ruzie met me ex gehadhij kan er niet mee omgaan dat ik nog steeds contact met zijn ouders heb. Nu ligt het wel een beetje moeilijk natuurlijk, zijn nieuwe vriendin wordt niet geaccepteerd en na de laatste ruzie die zij met hun had is zij ook niet meer welkom daar.... heel vervelend voor hem allemaal... maja ik kan er ook niks aan doen. Hij zei me gisteren dat ie het zo vervelend vond dat zijn ouders het steeds over mij hebben en over hoe leuk ik ben en blabla, dat deed hem pijn zei ie... ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken, hij belt me steeds vaker met zijn problemen en hangt dan uren aan de lijn... en ik weet niet wat ik ermee moet, dit intensieve contact is niet goed voor mij... ik voel gevoelens die ik al 3 jaar niet meer wilde (en kon) voelen... het is allemaal zooo verwarrend en me slaaprust begint er ook zo onderhand onder te leiden... lig alleen nog maar te denken en te draaien in me bed
Volgens mij is er niemand meer bij van het eerste uur. De bezetting varieert nogal wat, al zijn er wat hardnekkigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Katientje het volgende:
Ik heb dit topic nooit eerder gevolgd en het zal vast wel echt ergens over gaan (pijnlijke gevoelens enzo) maar ik kon het lachen niet laten toen ik de titel las: de kunst van het loslaten van je ex... deeltje 77!
Dus al 77 topics hieraan gewijdt, iets zegt me dat jullie het dan toch niet echt hebben losgelaten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |