Wisselende gevoelens klopt denk ik wel een heel eind ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:37 schreef Chev het volgende:
[..]
Hey Tux,
Wees gerust ik denk dat iedereen dat wel in meer of mindere maten heeft hoor
Zoiezo haat en liefde zit een hele fijne lijn tussen zeggen ze wel, en dat klopt.
Zo veel tegenstrijdige gevoelens![]()
Iedereen is aan het keuren 'out there' maar je weet toch niet waar naar je op zoek bent![]()
Je ex is je ex voor een reden, en grote kans dat door de wisselende gevoelens tussen jullie twee zijn.
Een gesprek zal volgens mij vaak op bekvechten en welles-nietes uitkomen (Tenmiste als die van jou net zo koppig is als die van mij), en toch is niemand zoals je ex!
Dus zoek iemand die niet is zoals je ex, en kijk of je daar gelukkig mee kan worden, ik ben nu ruim een half jaar bezig om zelf gelukkig te worden, en heb totaal geen idee naar wat ik zoek dus 'keur' ik ook, en kan niet serieus zeggen dat ik op zoek ben.. hoop eerder dat ik gevonden word, maarja![]()
Het is gewoon overleven, het gelieft worden is een geweldig en fenominaal gevoel, maar als je houd van jezelf dan red je je in ieder geval alleen als het nodig is
Tja ik zie wel hoe het loopt. Een ding wat zeker is, is dat ik in deze situatie teveel energie en tijd heb gestopt, meer dan hij verdiende.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Chev het volgende:
Beetje je best doen als ee man kijkt om terug te kijken en terug glimlachen werkt wonderen
De man moet ook een beetje zelfvertrouwen opbouwen om op de vrouw af te stappen, als je ze niks geeft dan krijg je ook niks hehe
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:29 schreef F_B het volgende:
Ze had me (voor zover ik weet natuurlijk) niet gedumpt voor een ander. Het was een beetje een (erg) stressvolle tijd voor haar toen.
Dat is echt een nummer welke lekker aankomt als het (net) uit is met je vriend/vriendin... Ook zeer herkenbaarquote:
Je moet het niet zien als verspilde energie, je deed het uit liefde voor de ander zonder er over na te denken, als ik het allemaal over moest doen dan had ik hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja ik zie wel hoe het loopt. Een ding wat zeker is, is dat ik in deze situatie teveel energie en tijd heb gestopt, meer dan hij verdiende.
Niet gedacht maar er is toch iemand die in bijna dezelfde situatie zit.quote:Het gaat beter dan is zou verwachten. Ligt misschien aan de 'ontkenning', sprak haar gisteren nog aan de telefoon, het voelt bijna nog als daarvoor op zulke momenten.
Samen weten we dat het, in iedergeval voor mij, beter is om elkaar een tijdje niet te zien en te spreken om dit een plek te kunnen geven. Zij is al bijzonder opgelucht nu het over is, maar toch mist ze me wel. Ze voelt zich alleen, maar ze staat wel vol achter haar keuze.
Dus nu is het plan elkaar een tijdje niet te spreken en dan weer eens af te spreken. Maar zal haar vast wel met uitgaan oid tegenkomen en dat lijkt me wel lastig. Juist op dit feeststemmingsmomenten zal het hard aankomen, haar te zien en te beseffen dat ze niet meer van mij is. Lastig..
Ik denk dat ik me de komende tijd slechter ga voelen dan nu eigenlijk, als het besef komt.. jammer dit..
diep, diep, heel diep van binnen weet ik dat deze relatie misschien in de toekomst kan slagen, maar nu nog niet. Daarvoor heb ik teveel oog voor andere denk ik. De boel de boel laten en elkaar misschien later elkaar weer zien als partners zou geweldig zijn, maar ik mag er niet op gaan hopen/wachten....
Zo kan je het idd ook bekijken. Maar ik ben bang dat ik de volgende keer weer mezelf erin verlies en daardoor te weinig op mezelf let. Ik ben toch al iemand die soms meer met een ander bezig is dan met mezelf.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef Chev het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als verspilde energie, je deed het uit liefde voor de ander zonder er over na te denken, als ik het allemaal over moest doen dan had ik hetzelfde gedaan.
Alleen was het wel fijn geweest als ik iets minder emotionele stres had gehad door de hele situatie (ex eiste na 4 jaar maanden lang van alles en wist niet wat te doen, daarna was ze opeens (al 3 maanden) verlieft op een ander en ging er met hem vandoor)
Zelf denk ik achteraf ook wel eens dat ik veel ste goed was voor haar, deed alles voor haar, gaf haar mooie dingen, romantische verassingen, en kreeg daar in verhouding gezien minder (te weinig) voor terug het laatste half jaar was het helemaal niks en moest ik haar onzekerheden en twijfels oplossen wat ik proberde, maar niet lukte natuurlijk
Maar ik deed alles uit liefde, en daar heb ik geen spijt van.
Als ik nu weer een relatie zou hebben zou ik weer alles willen geven, maar zal nu iets meer op mezelf letten
Van je fouten leer je, en dat kan je meenemen voor de rest van je leven, wat je ook doet.
Oh dat klinkt wel kut ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef MdMa98 het volgende:
De kunst van het verlaten van je ex:
Na een relatie van acht! jaar, twee weken later er achter komen dat je ex al een andere zaaddonor heeft gevonden. Vervolgens tegen de hele wereld liegt, en pas na drie! maanden haar ouders verteld dat ze net pas een leuke jongen heeft ontmoet.
how sad such a girl... en dan ben je 27...
Ahwel, ik laat haar maar lekker in haar waan.quote:
Klinkt herkenbaar, hebben toch een hoop mensen last van (ik dus ook).quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben toch al iemand die soms meer met een ander bezig is dan met mezelf.![]()
Ik had zojuist sjans van een klant hier.Ik val alleen niet op negers.
Soortgelijke situatie hier, 4 1/2 jaar relatie, ze maakte 't omdat ze al 3 maanden verlieft was, had wel de dag van te voren ff gecheckt of die jongen haar ook leuk vind voordat ze het uitmaaktequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef MdMa98 het volgende:
De kunst van het verlaten van je ex:
Na een relatie van acht! jaar, twee weken later er achter komen dat je ex al een andere zaaddonor heeft gevonden. Vervolgens tegen de hele wereld liegt, en pas na drie! maanden haar ouders verteld dat ze net pas een leuke jongen heeft ontmoet.
how sad such a girl... en dan ben je 27...
Ik ben ook wel iemand die zich liever aan 1 iemand bind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Ach geniet van de aandacht zou ik zeggenIk ben zelf een man die zich liever aan één vrouw bind dan rond scharrelt, wat, als je de media mag geloven, een zeldzaamheid aan het worden is
Ik denk dat als ik het over zou doen dat ik het wel anders zou doen. Achteraf gezien heb ik er zo bar weinig voor teruggehad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef Chev het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als verspilde energie, je deed het uit liefde voor de ander zonder er over na te denken, als ik het allemaal over moest doen dan had ik hetzelfde gedaan.
Maar blijkbaar vond je het toen genoegquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik denk dat als ik het over zou doen dat ik het wel anders zou doen. Achteraf gezien heb ik er zo bar weinig voor teruggehad.
Toen opzich wel ja, alhoewel ik momenten heb gehad dat ik me afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar meestal zie je het gewoon niet op het moment zelf. Liefde maakt echt heel erg blind, da's het kutte ervan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef Chev het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vond je het toen genoeg
De verdelingen hoeven niet voor voor iedereen altijd gelijk te zijn als je maar tevreden bent met wat je geeft en krijgt.
Ik was destijds tevreden met weinig krijgen en veel geven, dat was voro mij genoeg.
Tot het moment kwam dat ik niks meer kreeg en ik zowat geen energie meer over had om te geven
Nu wil ik wel een beetje gelijkwaardigere verdeling... toch gek hoe een mens zijn prioriteiten veranderd als er iets ingrijpends gebeurd in het leven.
Je doet het omdat je van die ander houd, of je nou veel of weinig terugkrijgt maakt op dat moment niet uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen opzich wel ja, alhoewel ik momenten heb gehad dat ik me afvroeg waarvoor ik het allemaal deed. Maar meestal zie je het gewoon niet op het moment zelf. Liefde maakt echt heel erg blind, da's het kutte ervan.
Ik vraag er ook niks voor, maar tis toch wel leuk als je er wat voor terugkrijgt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Chev het volgende:
[..]
Je doet het omdat je van die ander houd, of je nou veel of weinig terugkrijgt maakt op dat moment niet uit.
Ik heb ook onwijs veel voor haar en d'r ouders gedaan omdat ik gewent ben dat mensen waarom je geeft je nu eenmaal helpt en daar vraag je niks voor
Liefde maakt zeker blind, maar het maakt alles ook veel leukervind 't maar een gevaarlijke combinatie...
interressante opmerking van chev.quote:Je ex is je ex voor een reden, en grote kans dat door de wisselende gevoelens tussen jullie twee zijn.
Mooi gekozen woorden johquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef melovechai het volgende:
[..]
interressante opmerking van chev.
heb er zelf ook wel eens aan zitten denken en natuurlijk hoor je zulke dingen vaker.
maar soms denk ik ook dat je met liefde een beetje geluk moet hebben of dat liefde beangstigend kan zijn.
ik weet nog heel goed dat ik bang was voor mijn ex toen ze nog mijn vriendin was.
of nog beter gezegd, ik was al bang voor haar voor ik uberhaupt een relatie kreeg.
vanaf het begin hield ik al zo ontzettend veel van haar maar was ze "gewoon" een vriendin waar ik veel mee deelde.
meerdere malen voor en tijdens de relatie was ik doodsbenauwd om haar kwijt te raken omdat ik nog nooit zoveel van iemand had gehouden en nooit iemand had mee gemaakt die me zo goed begreep en zo'n positieve invloed op mij heeft gehad.
waarom is ze dan mijn ex? of waarom word iemand je ex.
vrienden zeggen vaak ja jullie pasten toch niet bij elkaar en noemen dan argumenten.
op zich heel aardig maar ook kut aangezien vrienden niet precies wisten wat er speelde.
misschien is het daarom wel zo moeilijk voor ons omdat wij blind zijn om dingen te zien die anderen wel zagen.
of misschien zagen zij weer zeken niet die wij wel zien.
een ding en dat heb ik met best veel mensen besproken is dat men tegenwoordig best snel een relatie op geeft bij tegenslag.
laatste mailtje van mijn ex, dikke 2 maanden geleden, beaamt ze dat ook.
dat ze overspannen was en heel wat zaken moest verwerken.
ik baal ervan dat ze mij niet heeft gekozen om haar te helpen.
want ik weet zeker dat ik haar zou kunnen helpen en altijd voor haar er zou zijn.
nu is het zo mooi weer en in een andere dimensie zouden we nu naast elkaar liggen in het gras.
muziekje van norah jones, maria mena, etc. wat lekker te drinken en genieten van de vakantie en dromen over later. fantaseren wat voor verschrikkelijke kinderen we samen zouden krijgen
Eerder haat, liefde maakt wel eens blind wordt er gezegdquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Chev het volgende:
Alles heeft 2 kanten, donker, licht, leven, dood, geluk, verdriet, leren, vergeten, angst, moed, en liefde?
Wat is de keerzijde van liefde? Misschien blindheid...
Liefde maakt heel erg blind heb ik geleerd...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Eerder haat, liefde maakt wel eens blind wordt er gezegd
Alle waarheden worden leugens, alle leugens worden de waarheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef melovechai het volgende:
mijn ex is een super meisje die dat van zichzelf niet weet.
en in het verleden heeft ze behoorlijk wat problemen gehad en is altijd gevlucht voor een probleem.
ongeveer hetzelfde gebeurde bij haar vorige ex maar dat was in principe ook een lul.
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft benquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:35 schreef MdMa98 het volgende:
Wat mij nu opvalt aan mijn ex, is dat ze tijdens onze relatie enorm van frankrijk hield, we gingen elk jaar heen. Nu met haar nieuwe vriendje vind ze bootje varen erg leuk. Enkel omdat hij een boot heeft?
Idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef Chev het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft ben
Alles van de ander is leuk, lief, mooi, prachtig.
je weet het altijd mooi te verwoorden chev.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef Chev het volgende:
[..]
Je weet toch hoe dat gaat als je verlieft ben
Alles van de ander is leuk, lief, mooi, prachtig.
En zou jij dezelfde dingen gaan doen met je nieuwe liefde als dat je met je ex deed of juist niet?iedereen is anders.
Hmm ik vraag 't me af, gaan de dingen ooit in één keer goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef melovechai het volgende:
en als de sleur in je relatie komt dan zat het in het begin al ergens fout
omg... dude dat is echt focked up man...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:18 schreef dreamzk het volgende:
Komt vooral omdat ik woensdagavond met een vriendin van me sprak, en die zei dat ze echt nog wel wat voor me voelt en ze het allemaal speelt alsof het haar niks kan schelen
Voor zover ik weet niet, maar ook al zou ze er geen hebben en ze heeft dus die gevoelens nog, dan weet ik niet of ik haar dan wel wil hebben. Ze heeft me zo een pijn gedaan, me ontzettend gebruikt. Gelukkig heb ik een hele goede vriendenkring die me door de moeilijkste fase hebben geholpen, elke dag word het minder en minder heb ik het idee. Zomervakantie staat voor de deur dus dan is het alleen maar feestenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:23 schreef Chev het volgende:
[..]
omg... dude dat is echt focked up man...
En heeft die ex van je al een nieuwe vriend?![]()
Btw niet alle geruchten zijn waar... alleen zijn ze vaak wel erg pijnlijk
Niet om lullig te zijn. Maar heb je die "chick" niet zelf uitgenodigd? CQ ja gezegd toen ze zichzelf uitnodigde? En vind je het niet een beetje on fair tegenover haar dat je d'r eigenlijk een beetje gebruikt tegen je ex?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is net die chick dus van gisteravond weg, heel pak van mn hart. Ik vond haar zo vervelend, helemaal niet zoals mn ex dus vanaf het moment dat ze mn kamer binnenkwam wou ik haar al weer weg
Heb ik ook met m'n laatste vriendin, ik zie haar nu ook elke week verschijnen op feestjes en nu zie ik haar ineens met jongens praten (die voor mijn gevoel natuurlijk allemaal in het niets vallen bij mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:05 schreef IceNine het volgende:
Still going strong here i see...
Afgelopen nacht met de ex van een relatie van 8 jaar(jaar uit) in het nachtnet naar huis na een feestje. Bakkie op en dikke lol in de trein zijn we wat luidruchtig over vroeger aan het praten. Na een tijdje valt ze in slaap en betrap ik mezelf erop dat ik haar nog steeds zo ongelooflijk knap vind als ze slaapt...
Terwijl ik toch echt klaar met haar was in de zin van verliefd zijn of haar missen....
Ik half slaperig naar haar staren totdat een vent aan de andere kant van het gangpad ineens zegt:"Gaat hem echt niet meer worden jongen". Ik: "I know, i know...."
Ookal zou ik geen seconde meer met haar in een relatie willen zitten, die gevoelens zullen geloof ik nooit helemaal verdwijnen.... Annoying!
Ja het is zeker unfair en ik heb ja gezegd toen ze vroeg of ze kon blijven tukken. Daarom zal ik ook het contact vanaf nu afkappen, want ik heb het idee dat zij verder wil gaan en ik ben daar nog lang niet klaar voor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn. Maar heb je die "chick" niet zelf uitgenodigd? CQ ja gezegd toen ze zichzelf uitnodigde? En vind je het niet een beetje on fair tegenover haar dat je d'r eigenlijk een beetje gebruikt tegen je ex?
in dit soort situaties stoppen met contact met de ouders? lijkt mij nog al wiedes..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef Carooltje79 het volgende:
pfff gisteren weer een heftige ruzie met me ex gehadhij kan er niet mee omgaan dat ik nog steeds contact met zijn ouders heb. Nu ligt het wel een beetje moeilijk natuurlijk, zijn nieuwe vriendin wordt niet geaccepteerd en na de laatste ruzie die zij met hun had is zij ook niet meer welkom daar.... heel vervelend voor hem allemaal... maja ik kan er ook niks aan doen. Hij zei me gisteren dat ie het zo vervelend vond dat zijn ouders het steeds over mij hebben en over hoe leuk ik ben en blabla, dat deed hem pijn zei ie... ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet denken, hij belt me steeds vaker met zijn problemen en hangt dan uren aan de lijn... en ik weet niet wat ik ermee moet, dit intensieve contact is niet goed voor mij... ik voel gevoelens die ik al 3 jaar niet meer wilde (en kon) voelen... het is allemaal zooo verwarrend en me slaaprust begint er ook zo onderhand onder te leiden... lig alleen nog maar te denken en te draaien in me bed
Volgens mij is er niemand meer bij van het eerste uur. De bezetting varieert nogal wat, al zijn er wat hardnekkigenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Katientje het volgende:
Ik heb dit topic nooit eerder gevolgd en het zal vast wel echt ergens over gaan (pijnlijke gevoelens enzo) maar ik kon het lachen niet laten toen ik de titel las: de kunst van het loslaten van je ex... deeltje 77!
Dus al 77 topics hieraan gewijdt, iets zegt me dat jullie het dan toch niet echt hebben losgelaten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |