Dat is inderdaad naar. Zo zie je maar, investeren doe je in een relatie. Het is erg ondankbaar dat ze dan toch weer teruggaat. Het toont zo wel haar zwakte. Iemand die bedriegt, zal dat altijd blijven doen. Dat weet ik gewoon ook van mijn ex-vriendin.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:03 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Iets meer dan een samenvatting dan. Toen we echt aan een relatie begonnen was ze net bedrogen door haar toenmalige vriendje. Ik heb hier heel erg last van gehad.. ze vertrouwde eigenlijk niemand meer. Toch mijn best voor gedaan etc.
Nu hoorde ik dat ze wellicht weer terug gaat naar die vent.
Ja dat zul je net weer zien, ben je op vakantie krijg je dit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:43 schreef dreamzk het volgende:
gdv, hoe groot kan een of ander klein drop zijn in nederland... er zijn nu gasten van mn ouders en raad eens waar ze vandaan komen??? uit hetzelfde dorp als mijn ex, en hun zoon en een vriend van hun zoon kennen haar.... tering tering tering, deze vakantie was bedoeld om haar te vergeten en nu komt alles ineens weer op mij af. het lijkt alsof het lot mij niet toestaat haar te vergeten of over haar heen te komen... dus wat doe ik dan in een domme/aangeschoten bui, even haar hyves checkenals ik die foto's zie word ik spontaan verliefd op haar, dus ja, nu zal ik de komende tijd weer aan haar denken. gelukkig ben ik over 2 dagen in lloret dus dan probeer ik maar even een ontzettende makkelijke chick te scoren om haar even te vergeten.
ach we zien wel, nu vanavond, lekker zuipen en alles vergeten...
Hmm nog meer gezopen even met die twee gasten van mijn leeftijd gepraat, en ze hebben het niet zo op mn ex. Voordat ik haar leerde kennen (en ook tijdens onze relatie) gedroeg ze zich als een sletje. Iedereen kent haar wel als makkelijk enzo. Weet ook niet waarom ik dat accepteerde, maar we waren ontzettend verliefd op elkaar (tot ze me gebruikte...), anyway ze heeft niet een goede reputatie bij hen. Nu gaan we zo lekker de stad in, meer zuipen en proberen even een franse in te koppen (zijn niet de makkelijkste maar je kan altijd proberenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat zul je net weer zien, ben je op vakantie krijg je dit.
Probeer gewoon je eigen ding te doen en te genieten van je vakantie.
Lekker veel zuipen en los gaan, verstand op nul.
Laat je vakantie niet bederven door dit soort dingen.
Geloof graag dat het kut is dat zou ik ook vinden maar je bent op vakantie.
Best bizar hoeveel jou verhaal op de mijne lijkt. Ook als ik een kans zou krijgen zou ik het ook anders hebben gedaan en dan waren we waarschijnlijk nog gelukkig samen. Maar van je fouten moet je leren zeggen ze, en ik heb er helaas een hoge prijs voor moeten betalen... Gisteravond halve telefoonlijst gesmst, maar gelukkig niet mn exquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef xenon87 het volgende:
Het zelfde hier zo. Ik dacht ook dat het redelijk de goede richting in ging. De laatste twee dagen zijn in mijn geval ook heel erg zwaar. Elke dag wordt ik wakker met een leegte in mijn hoofd en het lijkt alleen maar groter te worden. Alsof ik geen reden heb om op te staan.
Zij wil mij niet terug, dat heeft ze heel duidelijk gemaakt en ze zegt zelfs gevoelens voor iemand anders te hebben ontwikkeld in de tijd dat het uit is. Omdat we geen contact hebben voel ik me behoorlijk machteloos, en check ik constant mijn email om te zien of ik mail heb van haar. Morgen ga ik naar een festival waar zij ook zal zijn. Ik vraag me af of ik haar aan moet spreken als ik haar zie. Het liefst zou ik haar overtuigen van het feit dat we bij elkaar horen, maar zij zegt simpelweg niks meer te voelen.Ik denk bij mijzelf precies te weten waarom het uit is gegaan, wat ik heb foutgedaan. Zij zegt echter dat ik helemaal niks fout heb gedaan en dat ze "gewoon" niks meer voelt. Toch weet ik zeker dat ik als het weer aan zou zijn dat kan veranderen. Kreeg ik die kans maar..
Inderdaad, de overeenkomsten zijn echt bizar ja! Ik moet zeggen dat ik helemaal gek wordt van het golfpatroon wat ik op dit moment doormaak. Het ene moment gaat het prima en denk ik aan mezelf, aan de mogelijkheden en kansen die het beindigen van de relatie geschapen heeft, geniet ik met vrienden, is ze heeeel even uit mijn hoofd. Het andere moment zak ik in heel korte tijd in een heel diep dal en raak ik in paniek hoe ik in godsnaam mezelf neer kan leggen bij de gedachte dat het uit is, wil ik haar bellen, en haal ik me beelden in mijn hoofd hoe ze bij die andere persoon is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Best bizar hoeveel jou verhaal op de mijne lijkt. Ook als ik een kans zou krijgen zou ik het ook anders hebben gedaan en dan waren we waarschijnlijk nog gelukkig samen. Maar van je fouten moet je leren zeggen ze, en ik heb er helaas een hoge prijs voor moeten betalen... Gisteravond halve telefoonlijst gesmst, maar gelukkig niet mn ex
Hmm ja, is idd wel het beste gewoon je best doen om verder te gaan en haar te vergeten. Wel kut dat zij nu al direct iemand anders heeft, voor zover ik weet heeft ze geen nieuwe vriend. Waarschijnlijk is ze al wel door 4 andere gasten compleet uitgewoon, maar ja, zo is ze nu eenmaal: een (breezer)sletje. Was ook het grootste probleem in onze relatie, zij was te naief om te zien dat andere gasten niet haar nummer wouden om vrienden te zijn maar om haar te regelen. Al onze ruzies (4 maar ofzo) gingen over zo een soort gebeurtenis, ergerde me er dood aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef xenon87 het volgende:
[..]
Inderdaad, de overeenkomsten zijn echt bizar ja! Ik moet zeggen dat ik helemaal gek wordt van het golfpatroon wat ik op dit moment doormaak. Het ene moment gaat het prima en denk ik aan mezelf, aan de mogelijkheden en kansen die het beindigen van de relatie geschapen heeft, geniet ik met vrienden, is ze heeeel even uit mijn hoofd. Het andere moment zak ik in heel korte tijd in een heel diep dal en raak ik in paniek hoe ik in godsnaam mezelf neer kan leggen bij de gedachte dat het uit is, wil ik haar bellen, en haal ik me beelden in mijn hoofd hoe ze bij die andere persoon is.
Ik heb er vandaag over na gedacht. Ik ga haar morgen niet aanspreken met de intentie om haar terug te krijgen. Ze mag nu eens in gaan zien wat ze weg heeft gegooit, en ze gaat me onafhankelijk van haar zien. Ik ga lol maken, en voor de eerste keer in lange tijd zonder dat in verband te brengen met haar. Niemand wil een droevig negatieve afhankelijke jongen en ik schiet er zelf al helemaal niks mee op om niet aan mezelf te werken en in het verleden te leven.Of ik ooit nog een kans maak om haar terug te krijgen weet ik niet, maar wat heeft het voor zin als ik niet blind op haar liefde voor mij kan vertrouwen?
Ik ben idd naar extrema geweest en heb echt wel een superdag gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hmm ja, is idd wel het beste gewoon je best doen om verder te gaan en haar te vergeten. Wel kut dat zij nu al direct iemand anders heeft, voor zover ik weet heeft ze geen nieuwe vriend. Waarschijnlijk is ze al wel door 4 andere gasten compleet uitgewoon, maar ja, zo is ze nu eenmaal: een (breezer)sletje. Was ook het grootste probleem in onze relatie, zij was te naief om te zien dat andere gasten niet haar nummer wouden om vrienden te zijn maar om haar te regelen. Al onze ruzies (4 maar ofzo) gingen over zo een soort gebeurtenis, ergerde me er dood aan.
Anyway, ik heb wel geleerd dat als ik drink en ik ben even alleen dat het dan dubbel zo hard terugkomt. Dus of niet drinken of drinken en zorgen dat ik de hele tijd gezelschap hebEn die golven die je hebt, heb ik ook en bijna iedereen heeft dat wel. Kut gewoon dat je van het ene op het andere moment complete overschakeling hebt van je bui.
En ga je ervan uit dat er nog een kans bestaat dat jullie ooit nog bij elkaar komen? Bekijk het eens reeel, want als die kans eigenlijk niet bestaat moet je hem opgeven, anders kan je niet verder gaan. Ik weet voor mezelf dat over een jaar (of twee) de mogelijkheid zeker bestaat dat we terug bij elkaar komen, maar daar probeer ik niet van uittegaan, want dan bijt je je daarop vast en blijf je aan haar denken. Trouwens ga je morgen naar extrema, aangezien je het over een groot festival hebt?
Wil je het verhaal achter die waarschijnlijk heel erg ware zin ook kwijt?quote:
Mies, ik kon toch zweren dat ik jou ruim een half jaar geleden ook al vond op dit forum!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:57 schreef Miesjel het volgende:
Schiet mij maar lek.. ik hoop dat ik me straks wat minder deprie voel, maar nu is het niet wat. Tjeetje.. Get out of my head!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Barbusse op 23-07-2009 13:43:54 ]Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ja ze wil je niet meer voor zichzelf maar ze wil ook niet dat je een ander hebt, want t voelt wel lekker als ze jou als back up kan houden ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:12 schreef Tommeke het volgende:
Yo,
Mijn ex is echt ontzettend vaag..
Het is nu ongeveer 9 maanden uit en ik kan het nu eigenlijk best goed vinden met die trut
Kom ook nog wel eens bij haar familie (ook als zij er niets is) en andersom. Maar als ze dan bij me is en een vriend van me belt om een biertje te drinken en ik zeg: Uh, andere keer, zit hier met een vriendinnetje van me. Dan raakt ze lichtelijk gepikeerd over het feit dat ik haar als 'zomaar een vriendinnetje bestempel'.
Op dit moment ben ik ook wat aan het daten met een meid, echt superleuk en gezellig, m'n ex weet hier ook van en ze zei dat ze 't als eerste wil weten als er wat serieuze vorderingen zijn...
Dus ik zo: Haha, je bent m'n ex, waarom zou ik jou dat als eerste gaan vertellen? Op dat moment wil ze niet dat ik haar als mijn ex zie, en vindt ze dat maar raar_
Of dat ze in de kroeg even moet vermelden dat zo'n date van mij erg jaloers naar ons staat te kijken als ik met haar praat.
En vorige week ging ze op vakantie, onderweg smst ze me dat ze onze vakantie van vorig jaar zo geweldig vond en dat ze er nog vaak aan terugdenkt.
Serieus, wtf moet ik daarmee? Ik heb die hele periode van denial nu echt wel achter de rug (zij was degene die het uitmaakte) en hoef haar ook niet terug ofzo. Oké, natuurlijk zijn er wel momenten dat ik het gevoel wat ik toen had mis, want het was gewoon een superleuke tijd, maar ik hoef echt geen relatie meer met haar.
Heeft iemand een idee wat ze wil?
@dreamzk: gewoon hard zijn voor jezelf, is moeilijk maar ga niet achter haar aanhobbelen want dan doe je jezelf veel langer pijn. Even door de zure appel heen.
Tsjah, vrouwen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ja ze wil je niet meer voor zichzelf maar ze wil ook niet dat je een ander hebt, want t voelt wel lekker als ze jou als back up kan houden ofzo.
Ah bits man, ik ga mn ex ook even deze week bellen. Allebei op vakantie geweest en eventjes bijpraten, heb nl nu wel het gevoel dat ik over haar heen ben. Enerzijds omdat het al bijna 3 maanden geleden is en ik door moet gaan en anderzijds omdat ik een meisje heb ontmoet op vakantie wat ik eigenlijk best wel leuk vind. Morgen even sms'en en kijken of ze positief reageertquote:Op zondag 26 juli 2009 23:38 schreef xenon87 het volgende:
OK een update hier. Inmiddels wilde ik voor mezelf duidelijkheid dus ik heb mijn ex gebeld met de vraag hoe het nu eigenlijk allemaal echt zit. Wat de gevoelens zijn voor die andere persoon, wie die persoon is en hoe het eigenlijk echt is. Blijkt dat ze al een maand een relatie heeft met die vent (excollega van haar) en mij niet wilde kwetsen ofzo. Hoe hard zo'n klap ook aan komt als je nog constant met je gedachten bij je ex zit, ik geloof dat ik hier wel vrede mee heb. Ik heb haar afgelopen week constant terug gewild, maar nu is het wel duidelijk dat het echt definitief over is en dat ik het echt moet gaan verwerken en lol moet gaan maken.
Duidelijkheid die fijn voelt en verdriet om het verleden wat nu niet meer bestaat is wel een erg rare combinatie. Ik ga er zo eens een nachtje over slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |