abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71026696
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 07:03 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Iets meer dan een samenvatting dan. Toen we echt aan een relatie begonnen was ze net bedrogen door haar toenmalige vriendje. Ik heb hier heel erg last van gehad.. ze vertrouwde eigenlijk niemand meer. Toch mijn best voor gedaan etc.
Nu hoorde ik dat ze wellicht weer terug gaat naar die vent.
Dat is inderdaad naar. Zo zie je maar, investeren doe je in een relatie. Het is erg ondankbaar dat ze dan toch weer teruggaat. Het toont zo wel haar zwakte. Iemand die bedriegt, zal dat altijd blijven doen. Dat weet ik gewoon ook van mijn ex-vriendin.
pi_71040913
bah bah bah,

het leek allemaal zo goed te gaan, ik had er vrede mee... tot we aan het praten gaan... op het punt staan te zoenen. ze me later zegt dat ze me terug gezoend zou hebben.... Als ik vraag waarom, zegt ze dat er nog wel een beetje gevoelens zijn... en nu, 2 dagen later... wil ze me niet meer zien/horen/spreken voor een tijdje....en ben ik weer hopeloos...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71043570
gdv, hoe groot kan een of ander klein drop zijn in nederland... er zijn nu gasten van mn ouders en raad eens waar ze vandaan komen??? uit hetzelfde dorp als mijn ex, en hun zoon en een vriend van hun zoon kennen haar.... tering tering tering, deze vakantie was bedoeld om haar te vergeten en nu komt alles ineens weer op mij af. het lijkt alsof het lot mij niet toestaat haar te vergeten of over haar heen te komen... dus wat doe ik dan in een domme/aangeschoten bui, even haar hyves checken als ik die foto's zie word ik spontaan verliefd op haar, dus ja, nu zal ik de komende tijd weer aan haar denken. gelukkig ben ik over 2 dagen in lloret dus dan probeer ik maar even een ontzettende makkelijke chick te scoren om haar even te vergeten.

ach we zien wel, nu vanavond, lekker zuipen en alles vergeten ...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71047295
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:43 schreef dreamzk het volgende:
gdv, hoe groot kan een of ander klein drop zijn in nederland... er zijn nu gasten van mn ouders en raad eens waar ze vandaan komen??? uit hetzelfde dorp als mijn ex, en hun zoon en een vriend van hun zoon kennen haar.... tering tering tering, deze vakantie was bedoeld om haar te vergeten en nu komt alles ineens weer op mij af. het lijkt alsof het lot mij niet toestaat haar te vergeten of over haar heen te komen... dus wat doe ik dan in een domme/aangeschoten bui, even haar hyves checken als ik die foto's zie word ik spontaan verliefd op haar, dus ja, nu zal ik de komende tijd weer aan haar denken. gelukkig ben ik over 2 dagen in lloret dus dan probeer ik maar even een ontzettende makkelijke chick te scoren om haar even te vergeten.

ach we zien wel, nu vanavond, lekker zuipen en alles vergeten ...
Ja dat zul je net weer zien, ben je op vakantie krijg je dit.
Probeer gewoon je eigen ding te doen en te genieten van je vakantie.
Lekker veel zuipen en los gaan, verstand op nul .
Laat je vakantie niet bederven door dit soort dingen.
Geloof graag dat het kut is dat zou ik ook vinden maar je bent op vakantie.
pi_71047883
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat zul je net weer zien, ben je op vakantie krijg je dit.
Probeer gewoon je eigen ding te doen en te genieten van je vakantie.
Lekker veel zuipen en los gaan, verstand op nul .
Laat je vakantie niet bederven door dit soort dingen.
Geloof graag dat het kut is dat zou ik ook vinden maar je bent op vakantie.
Hmm nog meer gezopen even met die twee gasten van mijn leeftijd gepraat, en ze hebben het niet zo op mn ex. Voordat ik haar leerde kennen (en ook tijdens onze relatie) gedroeg ze zich als een sletje. Iedereen kent haar wel als makkelijk enzo. Weet ook niet waarom ik dat accepteerde, maar we waren ontzettend verliefd op elkaar (tot ze me gebruikte...), anyway ze heeft niet een goede reputatie bij hen. Nu gaan we zo lekker de stad in, meer zuipen en proberen even een franse in te koppen (zijn niet de makkelijkste maar je kan altijd proberen ).

Nu maar hopen dat de dromen niet terug komen van haar, heb de laatste tijd zo lekker geslapen zonder van haar te dromen (of dromen die negatief over haar waren).

Update volgt morgen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71054716
Ok net terug van het uitgaan, echt een heel gezellige avond gehad. Alleen mijn zusjes hebben allebei iemand geregeld en ik zit hier alleen, en dan denk ik weer, normaal zou mn ex zijn mee gegaan, ik zou nu keiharde sex en lekker lepeltje lepeltje hebben gelegen. Maar toch lig ik hier alleen...

Ik dacht voor een paar daagjes dat ik over haar heen was en nu ben ik weer helemaal gek. De pijn is terug van het missen en het gevoel van wat als.... Godver dit gaat langer duren dan ik dacht Ik lag daarnet heerlijk buiten op een strandstoel met mn biertje te denken hoe goed het leven wel niet was. Op dit moment gaat eigenlijk alles goed voor mij, maar het voelt zo leeg zonder haar.

IK WIL HAAR TERUG!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door dreamzk op 17-07-2009 12:19:57 ]
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71062337
Het zelfde hier zo. Ik dacht ook dat het redelijk de goede richting in ging. De laatste twee dagen zijn in mijn geval ook heel erg zwaar. Elke dag wordt ik wakker met een leegte in mijn hoofd en het lijkt alleen maar groter te worden. Alsof ik geen reden heb om op te staan.

Zij wil mij niet terug, dat heeft ze heel duidelijk gemaakt en ze zegt zelfs gevoelens voor iemand anders te hebben ontwikkeld in de tijd dat het uit is. Omdat we geen contact hebben voel ik me behoorlijk machteloos, en check ik constant mijn email om te zien of ik mail heb van haar. Morgen ga ik naar een festival waar zij ook zal zijn. Ik vraag me af of ik haar aan moet spreken als ik haar zie. Het liefst zou ik haar overtuigen van het feit dat we bij elkaar horen, maar zij zegt simpelweg niks meer te voelen. Ik denk bij mijzelf precies te weten waarom het uit is gegaan, wat ik heb foutgedaan. Zij zegt echter dat ik helemaal niks fout heb gedaan en dat ze "gewoon" niks meer voelt. Toch weet ik zeker dat ik als het weer aan zou zijn dat kan veranderen. Kreeg ik die kans maar..
pi_71073636
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef xenon87 het volgende:
Het zelfde hier zo. Ik dacht ook dat het redelijk de goede richting in ging. De laatste twee dagen zijn in mijn geval ook heel erg zwaar. Elke dag wordt ik wakker met een leegte in mijn hoofd en het lijkt alleen maar groter te worden. Alsof ik geen reden heb om op te staan.

Zij wil mij niet terug, dat heeft ze heel duidelijk gemaakt en ze zegt zelfs gevoelens voor iemand anders te hebben ontwikkeld in de tijd dat het uit is. Omdat we geen contact hebben voel ik me behoorlijk machteloos, en check ik constant mijn email om te zien of ik mail heb van haar. Morgen ga ik naar een festival waar zij ook zal zijn. Ik vraag me af of ik haar aan moet spreken als ik haar zie. Het liefst zou ik haar overtuigen van het feit dat we bij elkaar horen, maar zij zegt simpelweg niks meer te voelen. Ik denk bij mijzelf precies te weten waarom het uit is gegaan, wat ik heb foutgedaan. Zij zegt echter dat ik helemaal niks fout heb gedaan en dat ze "gewoon" niks meer voelt. Toch weet ik zeker dat ik als het weer aan zou zijn dat kan veranderen. Kreeg ik die kans maar..
Best bizar hoeveel jou verhaal op de mijne lijkt. Ook als ik een kans zou krijgen zou ik het ook anders hebben gedaan en dan waren we waarschijnlijk nog gelukkig samen. Maar van je fouten moet je leren zeggen ze, en ik heb er helaas een hoge prijs voor moeten betalen... Gisteravond halve telefoonlijst gesmst, maar gelukkig niet mn ex
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71086197
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:52 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Best bizar hoeveel jou verhaal op de mijne lijkt. Ook als ik een kans zou krijgen zou ik het ook anders hebben gedaan en dan waren we waarschijnlijk nog gelukkig samen. Maar van je fouten moet je leren zeggen ze, en ik heb er helaas een hoge prijs voor moeten betalen... Gisteravond halve telefoonlijst gesmst, maar gelukkig niet mn ex
Inderdaad, de overeenkomsten zijn echt bizar ja! Ik moet zeggen dat ik helemaal gek wordt van het golfpatroon wat ik op dit moment doormaak. Het ene moment gaat het prima en denk ik aan mezelf, aan de mogelijkheden en kansen die het beindigen van de relatie geschapen heeft, geniet ik met vrienden, is ze heeeel even uit mijn hoofd. Het andere moment zak ik in heel korte tijd in een heel diep dal en raak ik in paniek hoe ik in godsnaam mezelf neer kan leggen bij de gedachte dat het uit is, wil ik haar bellen, en haal ik me beelden in mijn hoofd hoe ze bij die andere persoon is.

Ik heb er vandaag over na gedacht. Ik ga haar morgen niet aanspreken met de intentie om haar terug te krijgen. Ze mag nu eens in gaan zien wat ze weg heeft gegooit, en ze gaat me onafhankelijk van haar zien. Ik ga lol maken, en voor de eerste keer in lange tijd zonder dat in verband te brengen met haar. Niemand wil een droevig negatieve afhankelijke jongen en ik schiet er zelf al helemaal niks mee op om niet aan mezelf te werken en in het verleden te leven. Of ik ooit nog een kans maak om haar terug te krijgen weet ik niet, maar wat heeft het voor zin als ik niet blind op haar liefde voor mij kan vertrouwen?
pi_71086333
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:45 schreef xenon87 het volgende:

[..]

Inderdaad, de overeenkomsten zijn echt bizar ja! Ik moet zeggen dat ik helemaal gek wordt van het golfpatroon wat ik op dit moment doormaak. Het ene moment gaat het prima en denk ik aan mezelf, aan de mogelijkheden en kansen die het beindigen van de relatie geschapen heeft, geniet ik met vrienden, is ze heeeel even uit mijn hoofd. Het andere moment zak ik in heel korte tijd in een heel diep dal en raak ik in paniek hoe ik in godsnaam mezelf neer kan leggen bij de gedachte dat het uit is, wil ik haar bellen, en haal ik me beelden in mijn hoofd hoe ze bij die andere persoon is.

Ik heb er vandaag over na gedacht. Ik ga haar morgen niet aanspreken met de intentie om haar terug te krijgen. Ze mag nu eens in gaan zien wat ze weg heeft gegooit, en ze gaat me onafhankelijk van haar zien. Ik ga lol maken, en voor de eerste keer in lange tijd zonder dat in verband te brengen met haar. Niemand wil een droevig negatieve afhankelijke jongen en ik schiet er zelf al helemaal niks mee op om niet aan mezelf te werken en in het verleden te leven. Of ik ooit nog een kans maak om haar terug te krijgen weet ik niet, maar wat heeft het voor zin als ik niet blind op haar liefde voor mij kan vertrouwen?
Hmm ja, is idd wel het beste gewoon je best doen om verder te gaan en haar te vergeten. Wel kut dat zij nu al direct iemand anders heeft, voor zover ik weet heeft ze geen nieuwe vriend. Waarschijnlijk is ze al wel door 4 andere gasten compleet uitgewoon, maar ja, zo is ze nu eenmaal: een (breezer)sletje. Was ook het grootste probleem in onze relatie, zij was te naief om te zien dat andere gasten niet haar nummer wouden om vrienden te zijn maar om haar te regelen. Al onze ruzies (4 maar ofzo) gingen over zo een soort gebeurtenis, ergerde me er dood aan.

Anyway, ik heb wel geleerd dat als ik drink en ik ben even alleen dat het dan dubbel zo hard terugkomt. Dus of niet drinken of drinken en zorgen dat ik de hele tijd gezelschap heb En die golven die je hebt, heb ik ook en bijna iedereen heeft dat wel. Kut gewoon dat je van het ene op het andere moment complete overschakeling hebt van je bui.

En ga je ervan uit dat er nog een kans bestaat dat jullie ooit nog bij elkaar komen? Bekijk het eens reeel, want als die kans eigenlijk niet bestaat moet je hem opgeven, anders kan je niet verder gaan. Ik weet voor mezelf dat over een jaar (of twee) de mogelijkheid zeker bestaat dat we terug bij elkaar komen, maar daar probeer ik niet van uittegaan, want dan bijt je je daarop vast en blijf je aan haar denken. Trouwens ga je morgen naar extrema, aangezien je het over een groot festival hebt?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71138361
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:54 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hmm ja, is idd wel het beste gewoon je best doen om verder te gaan en haar te vergeten. Wel kut dat zij nu al direct iemand anders heeft, voor zover ik weet heeft ze geen nieuwe vriend. Waarschijnlijk is ze al wel door 4 andere gasten compleet uitgewoon, maar ja, zo is ze nu eenmaal: een (breezer)sletje. Was ook het grootste probleem in onze relatie, zij was te naief om te zien dat andere gasten niet haar nummer wouden om vrienden te zijn maar om haar te regelen. Al onze ruzies (4 maar ofzo) gingen over zo een soort gebeurtenis, ergerde me er dood aan.

Anyway, ik heb wel geleerd dat als ik drink en ik ben even alleen dat het dan dubbel zo hard terugkomt. Dus of niet drinken of drinken en zorgen dat ik de hele tijd gezelschap heb En die golven die je hebt, heb ik ook en bijna iedereen heeft dat wel. Kut gewoon dat je van het ene op het andere moment complete overschakeling hebt van je bui.

En ga je ervan uit dat er nog een kans bestaat dat jullie ooit nog bij elkaar komen? Bekijk het eens reeel, want als die kans eigenlijk niet bestaat moet je hem opgeven, anders kan je niet verder gaan. Ik weet voor mezelf dat over een jaar (of twee) de mogelijkheid zeker bestaat dat we terug bij elkaar komen, maar daar probeer ik niet van uittegaan, want dan bijt je je daarop vast en blijf je aan haar denken. Trouwens ga je morgen naar extrema, aangezien je het over een groot festival hebt?
Ik ben idd naar extrema geweest en heb echt wel een superdag gehad Net wat ik nodig had, en nog een hele leuke meid tegengekomen die ik inmiddels al even ken maar waar ik eigenlijk nooit bij stil heb gestaan dat het zo klikt. Er was zowaar een positieve spanning in ons gesprek en alles was lekker spontaan en positief. Ik verwacht er allemaal niks serieus van, maar het is toch fijn om even met je neus op de feiten gedrukt te worden dat je niet afhankelijk bent van één persoon die zolang centraal stond. Ik heb voor de eerste keer echt aantrekkingskracht bij een andere vrouw sinds die relatie, en dat is een goed teken. Ik begin opener te worden en ik denk niet persee meer in het hokje waar ik zolang in heb gezeten. Natuurlijk zit ik helemaal niet te wachten op een nieuwe relatie, maar ik weet gelukkig van de persoon in kwestie dat zij dat ook niet wil. Het laatste wat ik wil is haar als oplossing "gebruiken".

In het geval van mij en mijn ex heb ik geen idee of we nog ooit bij elkaar kunnen komen. Ze heeft gezegd dat het definitief is en dat ik niet hoor in het leven wat zij wil. Wat mij betreft zou het misschien kunnen als we beiden het nodige werk aan onszelf zouden verrichten, maar ik heb de hoop eigenlijk wel opgegeven. Het enige beetje hoop wat ik nog durf te hebben is dat we vrienden worden, maar zelfs dat kan echt pas als alles echt verwerkt is. Ik vraag me als ik eerlijk ben af of ik haar ooit nog op die manier aan kan kijken, nu ik steeds meer begin te beseffen dat hoe klem ze in de relatie ook zat, ze mij wel echt vierkant heeft laten vallen.

Ik merk steeds meer dat ik mijn ex als persoon helemaal niet zo erg mis als ik dacht maar dat voor mij het hebben van een relatie ook echt een rol speelt en dat is toch wel raar om te beseffen. De band die ik met mijn ex had was echt speciaal, maar ik begin steeds meer te beseffen dat ik hou van een persoon die in het verleden ligt. Hoe ze toen was bestaat niet meer en dat komt voor 99,9% ook nooit meer terug. Ik moet afscheid nemen van mijn fantasie. Het verleden en het heden en de toekomst moet ik scheiden.

Het moet voor jou wel erg verwarrend zijn dat je geen definitieve keuze kunt maken of je ooit nog bij elkaar komt. Ik zie het zo: als het nu niet is, kun je haar emotioneel het beste los laten. Als je nog bij elkaar komt begint het hele proces opnieuw en kun je leren van je fouten! Zeker als er ook nog eens 2 jaar of iets dergelijks tussen zit. Mijn eigen tijdelijke regel is om niet te drinken als ik alleen ben of emotioneel ben. Drank heeft ook op mij een versterkende werking op mijn emoties. Als ik me alleen voel en ga drinken voel ik me ook alleen maar slechter.
pi_71164580
Tijdje geleden dat ik hier geweest ben, een hoop nieuw leed en oud zeer zie ik nog steeds, maar ik ben er klaar mee

Soms vraag ik me af of ik een nieuwe relatie wil, maar op dit moment vind ik dat geen goed plan, al zou het wel lekker zijn om iemand bij me te hebben, het vrijgezelle leven, nu 1 jaar later, bevalt me op zich wel, geen verantwoordingen, geen moeite hoeven doen om allerlei zaken op orde te krijgen (agenda's ect), gewoon simpeler dan het was!

Na een relatie van 4 jaar, het kopen van een huis en dat zij is vertrokken naar een ander i.v.m. iets zit ik allang niet meer mee, ben ik het afgelopen jaar onwijs zelfstandig geworden, maar mis wel een leuke intelligente vrouw om me heen

Misschien komt het snel, misschien duurt het nog even ik laat alles lekker z'n gangetje gaan en flirt wanneer ik kan.

Wie zegt dat je niet kan leven zonder een partner is niet zelfstandig genoeg, wie zegt dat het leven intressanter en leuker word met een partner heeft gelijk, mits het de juiste persoon is

Sterkte ermee mensen, ik heb ook heel wat leed gespuiwed hier, het helpt best om het even kwijt te kunnen, maar op een gegeven moment is het wel genoeg
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:56:46 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71168612
Mijn ex is een respectloze lul.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71169658
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ex is een respectloze lul.
Wil je het verhaal achter die waarschijnlijk heel erg ware zin ook kwijt?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71183043
Schiet mij maar lek.. ik hoop dat ik me straks wat minder deprie voel, maar nu is het niet wat. Tjeetje.. Get out of my head!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71185894
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:57 schreef Miesjel het volgende:
Schiet mij maar lek.. ik hoop dat ik me straks wat minder deprie voel, maar nu is het niet wat. Tjeetje.. Get out of my head!
Mies, ik kon toch zweren dat ik jou ruim een half jaar geleden ook al vond op dit forum!
Toch zie ik maar een paar posts van je, heb je misschien je username verwijderd en opnieuw aangemaakt?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71247039
Lieve mensen,

ik weet dat ik een beetje als een soort lijkenpikker overkom met mijn reactie, maar ik moet even kwijt dat dit draadje voor mij als een soort therapie werkt... Er schijnt dus toch meer te zijn dan het einde van een relatie...

En ik ben dus niet de enige wiens hart op de grillpan ligt....

Dank daarvoor.

Of is het nu de bedoeling dat ik hier m'n eigen jankverhaal neerzet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Barbusse op 23-07-2009 13:43:54 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71251751
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 07:12 schreef Tommeke het volgende:
Yo,

Mijn ex is echt ontzettend vaag..
Het is nu ongeveer 9 maanden uit en ik kan het nu eigenlijk best goed vinden met die trut
Kom ook nog wel eens bij haar familie (ook als zij er niets is) en andersom. Maar als ze dan bij me is en een vriend van me belt om een biertje te drinken en ik zeg: Uh, andere keer, zit hier met een vriendinnetje van me. Dan raakt ze lichtelijk gepikeerd over het feit dat ik haar als 'zomaar een vriendinnetje bestempel'.

Op dit moment ben ik ook wat aan het daten met een meid, echt superleuk en gezellig, m'n ex weet hier ook van en ze zei dat ze 't als eerste wil weten als er wat serieuze vorderingen zijn...
Dus ik zo: Haha, je bent m'n ex, waarom zou ik jou dat als eerste gaan vertellen? Op dat moment wil ze niet dat ik haar als mijn ex zie, en vindt ze dat maar raar _
Of dat ze in de kroeg even moet vermelden dat zo'n date van mij erg jaloers naar ons staat te kijken als ik met haar praat.

En vorige week ging ze op vakantie, onderweg smst ze me dat ze onze vakantie van vorig jaar zo geweldig vond en dat ze er nog vaak aan terugdenkt.
Serieus, wtf moet ik daarmee? Ik heb die hele periode van denial nu echt wel achter de rug (zij was degene die het uitmaakte) en hoef haar ook niet terug ofzo. Oké, natuurlijk zijn er wel momenten dat ik het gevoel wat ik toen had mis, want het was gewoon een superleuke tijd, maar ik hoef echt geen relatie meer met haar.

Heeft iemand een idee wat ze wil?

@dreamzk: gewoon hard zijn voor jezelf, is moeilijk maar ga niet achter haar aanhobbelen want dan doe je jezelf veel langer pijn. Even door de zure appel heen.
Ja ze wil je niet meer voor zichzelf maar ze wil ook niet dat je een ander hebt, want t voelt wel lekker als ze jou als back up kan houden ofzo.

Ik heb zelf een ex, het is al zo lang geleden en ik voel me gewoon een sneu persoon maar ik krijg hem niet uit mn systeem op de een of andere manier..
We leerden elkaar kennen lang geleden, ik had een vriendje al 2 jaar en hij zat in de beginfase van een relatie met een meisje. Hele tijd alleen gemaild omdat t toch niet kon ed, tijdje niks van elkaar gehoord, toen weer gemaild, toen gebeld en toen was t redelijk onhoudbaar; we spraken af. Niets gebeurd de eerste 2 keer, daarna wel. Maar toch lag de nadruk altijd meer op praten en gewoon samenzijn dan het andere.
Op een bepaald moment, na een maand of 3, wilde hij me gaan voorstellen aan zn ouders en fam. Hij zei dat hij samen verder wilde. Ik durfde niet, ik was bang dat hij voor mij te hoog gegrepen was en dat ik hem nooit voor mij alleen zou hebben.

Ik heb toen gezegd dat ik niet meer zou komen, en dat ik voor mn vriend koos. Hij zei dat we nog niet klaar waren met elkaar in dit leven en dat we elkaar heus nog weleens zouden tegenkomen.

Ik heb mn vriend toen alles verteld, en we zijn even uit elkaar geweest. Het kwam weer goed en daar was ik blij om, ik hield van hem, hij was niet zo spannend als die andere jongen, maar wel betrouwbaar en hij was gewoon meer iemand om een gezin mee te stichten uiteindelijk. Bij hem kon ik mezelf zijn zonder mezelf te verliezen. Bij die andere jongen was ik ook mezelf maar als ik een vaste relatie met hem was begonnen dan was die wel uitdagender geweest, spannender maar ik was bang voor hem, op de uitwerking die hij op me had. Hij had me kunnen breken op een manier waar ik nooit overheen zou zijn gekomen denk ik.

Maar ja, na een tijd kwam ik hem idd weer tegen, de spanning tussen ons was voor iedereen duidelijk die erbij was Ik gaf hem mn nummer, dom genoeg mss. En hoewel ik hem in al die jaren erna niet meer irl heb gezien, hebben we wel altijd summier contact (paar keer per jaar) gehouden. Ik kreeg kinderen, hij kreeg kinderen. Verder niets diepgaands, maar we hielden beiden het lijntje tussen ons in stand.
Ik weet dat hij vele affaires heeft buiten zijn relatie, ik heb er ook een aantal gehad. Mn gevoel over hem op dat gebied klopte dus wss. Toch kan ik hem maar niet loslaten, dan zeg ik wel dat ik geen contact meer wil maar als hij een halfjaar erna belt dan loop ik weer weken op wolken. Ik wil ervan af, maar ook weer niet. Sorry ik kom mss echt heel stom en raar over
Ik wil niet afspreken, en niet eens omdat ik dan mss vreemd zou gaan, maar omdat ik het niet aan zou kunnen als blijkt dat al die jaren contact voor hem niets voorstelden en zou blijken dat hij amper weet wie ik ben, met al zn scharrels
Zucht
pi_71266411
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Ja ze wil je niet meer voor zichzelf maar ze wil ook niet dat je een ander hebt, want t voelt wel lekker als ze jou als back up kan houden ofzo.

Tsjah, vrouwen...
Zondag was ik eten en borrelen met die andere meid af en m'n ex was net terug van vakantie. M'n ex heeft fucking de hele avond door lopen smsen of ik ook even bij haar kwam in de kroeg
Ik ben toen toch maar naar de kroeg geweest, met die andere meid natuurlijk, m'n ex was met haar broertje en die taaiden op een gegeven moment af, maar 't was wel erg gezellig. Ze moest me alleen we de hele tijd knuffelen en lichamelijk zijn enzo
Maandag smste ze me of ik zin had in een wijntje en zijn we weer op stap geweest. Erg gezellig. Gister smste ze weer (m'n ex dus ) of ik mee ging een biertje doen. Vond ik prima, alleen moest ze naar de wc en we zouden daarna weg. Bleef ze moeilijk lang weg en stond ze ergens de hele tijd met zo'n kerel te kletsen. Ik had het dus wel gehad en zei dat ik 't niet echt leip vond dat ik op haar moest wachten omdat ze blijkbaar niet een avondje gezellig op stap zonder mannelijke aandacht kan _
Werd ze vet pissig en ik gaf ook toe dat ik wat overdreef en kinderachtig was. Op zo'n moment word ik zo pissig op mezelf dat ik dan weer jaloers ga worden en kinderachtig ga doen

Ik ben niet meer verliefd op haar, heb al weer eens wat anders gehad etc.. Maar toch is het vreemd, ze is m'n ex, maar ik kan nog steeds supergoed met haar, en blijkbaar worden we beide jaloers als er iemand anders in beeld komt... Is misschien een beetje hetzelfde als wat jij hebt, iemand niet uit je systeem kunnen schoppen..

Jouw gevoel, die spanning opzoeken is volgens mij iets typisch vrouwelijks
Wij mannen zijn sneller tevreden en vinden het allemaal wel goed
pi_71283297
Ben ik even blij da ik een nieuw teleoonnummer heb sinds het 'n paar maanden uit was... pfew.
Alleen kan ik haar nummer nog teeds dromen en intypen als ik 's ochends half slaperig wakker word.

Sommige dingen :S je hebt er niks aan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_71333892
Nou, dit is mijn verhaal
Ongeveer 3,5 jaar geleden heb ik een jongen leren kennen. In het begin daagden we elkaar alleen maar uit en was er nog niet zoveel. Het was gewoon een spel. In de loop der tijd zijn we steeds meer naar elkaar toegegroeid; we begonnen samen te slapen enzo. Toch gingen we nooit voor 100 % met elkaar. Ik voelde me altijd aangetrokken tot anderen en hij ook, maar we bleven elkaar opzoeken. Ongeveer anderhalf jaar geleden veranderde dit. Hij zei bijv. ‘ik hou van je’ (nee ik kon dat niet terugzeggen ). We sliepen vrijwel elke mogelijke avond samen. Vrienden zeiden al van wanneer beginnen jullie nou eens een relatie, jullie passen zo goed bij elkaar? Maar toentertijd vonden wij dat teveel. We vonden het prima zoals de dingen gingen. We hadden allebei zo onze drukke levens en vonden elkaar niet eens leuk. Wist ik veel dat ik toen al stapelverliefd op hem was. Ik zag hem gewoon nog als iemand die er altijd voor me was, maar nooit als jongen waarmee ik verder zou willen. Enfin, voor mijn opleiding moest ik een half jaar naar het buitenland. Een half jaar zonder hem dus. Tijdens het afscheid merkte ik onbewust al dat het nooit meer zou worden zoals het was. En ja hoor, dit klopte als een bus. Tijdens mijn periode in het buitenland heeft mijn zogenaamde beste vriendin hem versierd en ze hebben nu al ¾ jaar een ‘relatie’. Dit nadat ik een paar dagen van tevoren mijn hart had uitgestort bij haar dat ik hem zo miste. Ik heb haar gezegd dat ik geen contact meer wil, duh. Nu heeft ze er dus voor gezorgd dat hij ook niet meer met mij praat. Het is zo oneerlijk, dat ik zo verraden ben door haar. Aan de ene kant wil ik graag weer contact met hem, maar aan de andere kant is het misschien ook wel beter van niet. Lastig!! Ik moet hem loslaten, ook al is het niet mijn ex.
gewoon omdat het kan
pi_71338422
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie. Echt heerlijk gehad, heel veel nieuwe mensen leren kennen. De hoop dat er ook andere leuke vrouwen zijn is ook weer terug. Bijna niet aan mn ex gedacht, mn haar gemilimeteerd wat mn ex vreselijk zou vinden, en op heel veel vrouwen afgelopen. Ik keek net op haar hyves, en zag dat ze aan het kloten is met een of andere gast, deed me eigenlijk niks Nu even kijken of ik dit kan volhouden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71345416
Hey:)
Ik laat ook maar weer eens wat van me horen.. Door de bank genomen gaat het heel goed. (Mag ook wel, ruim een jaar na dato)
Alleen: Mijn exstiefdochter zag dat ik wat dingen bij het grofvuil zette.. Foute boel! Gelijk een hysterische mail van mijn ex.. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om al haar spullen zomaar bij de kraak te zetten, zonder haar te vragen of ze ze terug wilde hebben.
Eerder hoefde ze niks meer, en nu opeens weer wel.
Het heeft me moeite gekost om haar aan het verstand te peuteren dat er niets bij was dat ooit van haar was geweest, behalve een plastic voet van een tafel, in de vorm van een panter die op een boomtak ligt, die ze al veel eerder weg had willen doen. Een monsterlijk ding overigens.
Sommige mensen kunnen zo onnodig moeilijk doen, he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 26-07-2009 22:42:08 ]
pi_71353383
OK een update hier. Inmiddels wilde ik voor mezelf duidelijkheid dus ik heb mijn ex gebeld met de vraag hoe het nu eigenlijk allemaal echt zit. Wat de gevoelens zijn voor die andere persoon, wie die persoon is en hoe het eigenlijk echt is. Blijkt dat ze al een maand een relatie heeft met die vent (excollega van haar) en mij niet wilde kwetsen ofzo. Hoe hard zo'n klap ook aan komt als je nog constant met je gedachten bij je ex zit, ik geloof dat ik hier wel vrede mee heb. Ik heb haar afgelopen week constant terug gewild, maar nu is het wel duidelijk dat het echt definitief over is en dat ik het echt moet gaan verwerken en lol moet gaan maken.

Duidelijkheid die fijn voelt en verdriet om het verleden wat nu niet meer bestaat is wel een erg rare combinatie. Ik ga er zo eens een nachtje over slapen
pi_71355524
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:38 schreef xenon87 het volgende:
OK een update hier. Inmiddels wilde ik voor mezelf duidelijkheid dus ik heb mijn ex gebeld met de vraag hoe het nu eigenlijk allemaal echt zit. Wat de gevoelens zijn voor die andere persoon, wie die persoon is en hoe het eigenlijk echt is. Blijkt dat ze al een maand een relatie heeft met die vent (excollega van haar) en mij niet wilde kwetsen ofzo. Hoe hard zo'n klap ook aan komt als je nog constant met je gedachten bij je ex zit, ik geloof dat ik hier wel vrede mee heb. Ik heb haar afgelopen week constant terug gewild, maar nu is het wel duidelijk dat het echt definitief over is en dat ik het echt moet gaan verwerken en lol moet gaan maken.

Duidelijkheid die fijn voelt en verdriet om het verleden wat nu niet meer bestaat is wel een erg rare combinatie. Ik ga er zo eens een nachtje over slapen
Ah bits man, ik ga mn ex ook even deze week bellen. Allebei op vakantie geweest en eventjes bijpraten, heb nl nu wel het gevoel dat ik over haar heen ben. Enerzijds omdat het al bijna 3 maanden geleden is en ik door moet gaan en anderzijds omdat ik een meisje heb ontmoet op vakantie wat ik eigenlijk best wel leuk vind. Morgen even sms'en en kijken of ze positief reageert
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')