Het is idd niet ongewoon, maar dit begint steeds extremere vormen aan te nemen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef Chev het volgende:
Mdma98,
Het is niet ongewoon dat dit soort dingen gebeuren, ik heb het helaas ook mee moeten maken.
Mits het niet waar is (Waar ik dan gemakshalve van uitga) kan zijn dat ze is aangespoort tot deze gedachtes, dat andere mensen haar dit hebben wijsgemaakt.
Een enkele suggestie van iemand is al genoeg om een paranoide reactie op te roepen.
Het kan ook een roep om aandacht te zijn en jou trappen na te geven.
Probeer hier niet op te reageren, dit is misschien juist wat ze nodig heeft om haar verhaal kracht aan te zetten, iedere poging van jou om je naam te zuiveren zal haar woord tegen de jouwe zijn.
Helaas leer je op deze manier echt je vrienden kennen, de mensen die haar kant kiezen en de mensen die jouw kant kiezen.
Zelf heb ik het helaas ook meegemaakt dat sommige mensen haar kant van het verhaal zonder checks of feiten overnemen en mij als psychisch gestoord persoon die professionele hulp nodig heeft die haar stalkt en achtervolgt en geslagen zou hebben, wat niet mogelijk is omdat dit bij haar vriendje thuis in de omgeving gebeurd zou zijn, en ik niet weet waar die woond
Probeer je af te sluiten voor deze reacties, het is normaal dat je een enorm felle tegenreactie wil geven, maar probeer rust te vinden in jezef
Succes.
Klopt.. bij mij is de maat nu ook volquote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:52 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Het is idd niet ongewoon, maar dit begint steeds extremere vormen aan te nemen.
Ik vermoed dus dat er iemand van haar nieuwe vriendje achter zit. Het lijkt een lieve jongen, die alles volgens de boekjes voor elkaar heeft. Hem is alles er aan gelegen, haar te overtuigen van zijn goede kwaliteiten als vriend.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Chev het volgende:
[..]
Klopt.. bij mij is de maat nu ook vol![]()
Heb die oude kroegkennis die allerlei verhalen over me verzint een sms gesturd:
"Als je vind dat ik iets fout heb gedaan zeg ht dan tegen mij en nie via anderen"
Hij belde me terug hebben 30 min aan de lijn gehangen en hij heeft z'n excuses aangeboden![]()
Mijn leven is weer een klein beetje beter, vanavond biertje pakken op m'n broer zijn verjaardag met hem, hij heeft me 100% gegarandeerd dat ze niet komen, wat een opluchting..
Richt je op het positieve gastquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik vermoed dus dat er iemand van haar nieuwe vriendje achter zit. Het lijkt een lieve jongen, die alles volgens de boekjes voor elkaar heeft. Hem is alles er aan gelegen, haar te overtuigen van zijn goede kwaliteiten als vriend.
Enig google werk leverde mij al diverse zaken op waarbij meneer betrokken is geweest. Het is aan haar om hier zelf maar achter te komen. Om vervolgens alleen jankend thuis te gaan zitten.
Maargoed, deze jongen stapt in de auto, gezellig een avondje naar zijn meisje toe!
Tot morgen!
op het positieve richten doe ik al langere tijd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:40 schreef Chev het volgende:
[..]
Richt je op het positieve gast
En zoek niet alleen de fout bij je ex maar ook bij haar nieuwe vriendje en niet bij jezelf, maar realiseer je wel dat je anders kan doen in je leven als je er zelf gelukkiger van word![]()
Goed weekend
Dat is dus het hele punt. Ik ben best een behoorlijk nuchtere jongen, maar die meid blijft maar in me kop zitten. Al 14 maanden nu. Ook al weet ik zelf heel goed dat het over is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Chev het volgende:Wat werken die herinneringen toch gek.. ondanks dat je hersenen weten dat alles over en voorbij is, en je beter totaal niets meer met die ander te maken kan en wil hebben martelen ze na een jaar soms toch nog met herinneringen van goede tijdenschiet mij maar lek hehe.
quote:The Script - Breakeven
You took your suitcase, I took the blame.
Now I'm try'na make sense of what little remains ooh
Cos you left me with no love and no love to my name.
ik heb een soort van dezelfde shit..die van mij geen echte ex.quote:Op zondag 12 juli 2009 05:16 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt. Ik ben best een behoorlijk nuchtere jongen, maar die meid blijft maar in me kop zitten. Al 14 maanden nu. Ook al weet ik zelf heel goed dat het over is.
Vanavond lekker uit geweest, maar toch heeft ze mijn avond gedomineerd. Eerst met een bekende van haar en mij wat oude koeien uit de sloot gehaald. En dat was nog best wel oké. Maar daarna een oud klasgenoot van mij en een 'dorpsgenoot'' van haar gesproken. En hij kwam toch wel met wat verhalen uit de beerput over haar van de laatste maanden. Wat zij allemaal uitgespookt heeft... Ergens denk ik van: "Wat maakt het uit. Het is al dik een jaar uit en ik heb al tijden geen contact met haar gehad; schijt aan haar." Maar toch blijft het maar aan me knagen. Daarom ook de reactie hier.
Ik weet en wil wel beter/verder. Maar mijn hoofd is het daar nog niet helemaal mee eens. Misschien moet ik maar eens me hart gaan luchten bij iemand die ons beide kent; haar zus of vriendin. Misschien brengt dat me verder. Want zo schiet het niet op. Hoeveel leuke meiden ik ook al ben tegen gekomen...
Het is allemaal wat... Irrirante natuur!
[..]
Weekend was supergezellig! Het gaat steeds leuker tussen ons!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
op het positieve richten doe ik al langere tijd!
voel mij verder hartstikke sterk
Heb je echt spijt van die 8 jaar?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:03 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Weekend was supergezellig! Het gaat steeds leuker tussen ons!
Nu heb ik eindelijk zo`n gevoel, dat mijn ex mag doodvallen. Ik heb acht jaar van mijn leven weggegooid!
Tot zo ver
Heel erg herkenbaar. Zo'n gevoel heb ik ook, vooral die obsessie gedachten. Het is en blijft klote.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:42 schreef everyfemme het volgende:
[..]
ik heb een soort van dezelfde shit..die van mij geen echte ex.
achteraf gezien was ik meer een scharrel voor hem, terwijl hij wel veel voor mij betekende. we hebben al bijna een jaar geen contact meer, maar blijf altijd op de hoogte van hem via vrienden en familie. dus hij kan niet helemaal uit mijn leven. en ik denk nog behoorlijk veel aan hem en word alleen maar gek van!! en de laatste tijd droom ik ook minimaal 3x per week over hem.soms vraag ik me af of ik nog verliefd ben of geobsedeerd door hem?!!...wanneer komt er een einde aan??
Nee dat niet.quote:
Wat blijft het moelijk om door te gaan. Ik zie haar feesten in mijn bijzijn en dat doet pijn om te zien. Ik draai in een bar dancing en daar kwam ze nooit. Maar nu ze vrijgezel is en een party vrienden groep gevonden heeft komt ze keer op keer in dezelfde uitgaans dingen waar ik ook ben.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:00 schreef Kletz het volgende:
Post praktisch nooit meer op fok, maar moet dit ff van me afschrijven.
ik ben te soft.
relatie van 3 jaar achter de rug. 3 maanden terug zij uit huis.
Toen kwam er een rare opluchting want ik hield/hou nog zo veel van haar. Dat deden we beide, maar het samen wonen ging niet meer door te veel verschillen van meningen etc. Die vond ze vroeger wel leuk aan me, maar in verloop van tijd begon het haar te irriteren.
Dus zij uit huis, maar ze wilde niet de relatie uit achteraf. Ik ben dan zo van ok als het niet kan dan kan het niet en dat is dan spijtig. Nou zo gezegd zo gedaan. Ik ging door met wat feesten etc, maar er begon steeds weer wat te missen.
Zij wilde toen der tijd een lat relatie > maar na 2 jaar samen wonen vond ik dat het begin van het einde zeg maar.
Dus elkaar een week niet gesproken (dat was veel toendertijd) het verwerken ging opzich prima. Maar met 2de paasdag belde ze me op. Ik mis je etc etc.
Maar ja het ging toch niet meer werken dachten we beide diep in ons hart. (gevoel overheerst wel op dat moment)
We zijn toen niet weer bij elkaar gekomen. Dus verwerkingsproces ging door.
Totdat ik zo veel miste dat ik lat relatie opzich wel aan wilde gaan.Maar dat wilde zij toen niet meer :S. Zij ging nu feesten en ik voel me daar door nog kutter dan voorheen. Het doet haar allemaal niks meer ze is er klaar mee zegt ze en gaat door.
Dat heeft mij veel pijn gedaan. Die klap kwam gewoon later voor mij en dan is het te laat.
Ik woon in een kleine stad dus we zien elkaar altijd wel op dezelfde momenten. Met mooi weer op de boulevard of in de kroeg.
En dan zie ik haar en dan ben ik gespannen. Ik wil contact met haar ik wil aandacht en die krijg ik niet.
Daardoor voel ik me nog kutter. Het kutte is dat ze zegt dat ze me de ruimte wil geven om over haar heen te komen, maar dat gaat gewoon niet als je elkaar altijd maar weer ziet.
Het is niet meer het meisje van vroeger wat je vast kan houden. Het is nu een vreemde die je ff hoi en doei zegt en voor de rest als een vreemde gedraagt. It hurts.
Ik ben een binnevetter. Ik heb veel vrienden waar ik terecht kan. Maar die komen ook op plaatsen waar zij is.
Ik weet niet hoe en of wat. Ik weet wel dat het klaar is. Ik weet dat het nooit meer iets gaat worden (jammergenoeg) maar ik krijg (wat ik ook doe) haar niet uit mijn hoofd.
Ze heeft mijn msn geblokkeerd / hyves verwijderd / ik heb haar telefoon nummer verwijderd.
Maar damn wat blijf ik haar missen wetend dat het niks meer kan worden.
bla
Ik weet hoe je je voelt. Heb niet gelezen waarom jullie uit elkaar zijn gegaan, maar die situaties waar je niet mee overweg kan blijven kut. Stel dat je haar wilt troosten ofzo en ze gaat schreeuwen. Sta je danquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:51 schreef Kletz het volgende:
ik wil haar ook mailen etc over hoe ik me voel en dat ik wat meer respect van haar verwacht etc.
Zij is er helemaal klaar mee en zit natuurlijk niet te wachten op verhalen en gevoelens van mij.
ik ben haar kwijt. zij is niet meer het meisje dat..... Ik kan met dit soort situaties moeilijk mee omgaan. Wil haar gewoon weer naast me in bed maar dat kan niet meer. Wil gewoon weer leuke dingen doen met haar ouders etc maar dat kan niet meer...
allemaal van dat soort dingen. Ik word helemaal gek in mijn hoofd. Zeg dan ook tegen mezelf van respecteer en accepteer het nou gewoon dat het klaar is en dat ze niet meer wilt.
Makkeljk zeggen dan gedaan....
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:11 schreef Miesjel het volgende:
aaarrrgghhhh!!!
Uitleg is een heel lang verhaal, samenvatting is dat het maar zo kan zijn dat ik ook echt helemaal niets betekend heb.
Precies mijn gedachte mdma.quote:
en je vriendin ze woont toevallig niet in amsterdam? toevallig hoor ik van een meisje via mn msn hetzelfde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte mdma.
Ik word weer even sterk op de feiten geduwd, kom ik er net achter dat mischien mijn ex volgende week ook naar dezelfde plek gaat waar ik op vakantie ben. GDV!!!! Ik probeer juist haar kwijt te raken, bestaat de kans dat ik haar daar weer tegenkom, alsof ze het expres doet. Dus ik moet even kijken hoe ik dit ga aanpakken, want als zij daar is kan ik niet rustig vakantie hebben...
Haha nee ze woont niet in amsterdam. En dat ik volgende week naar Lloret ga staat al heel lang vast, met een vriendengroep. Maar vandaag bleek dus dat een paar vriendinnen van haar en zij mischien last minute ook naar Lloret gaan, dus we zullen niet samen gaan, maar toch geeft het me een hoop meer druk als ik weet dat zij daar ook is. Deze vakantie is juist om haar te vergeten en verder te gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
en je vriendin ze woont toevallig niet in amsterdam? toevallig hoor ik van een meisje via mn msn hetzelfde.
haar ex wilt ook op vakantie met zn vrienden (zelfde vriendengroep) en ze ziet dat niet zo zitten,,
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |