Zoals ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
InderdaadIk rij liever iets fatsoenlijks
Of een ferrari misschien, die met 12 cilinders nog niet eens vermogen haalt van een japanse 4 of 6 cilinder.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
InderdaadIk rij liever iets fatsoenlijks
Dat is jou mening. Japanners zijn goed en goed lelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:07 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Zoals ?
Weet waar je over praat , Toyota Supra mk4 niet fatsoenlijk?
Je presenteert je kennis over auto's wel heel goed, EPIC FAIL
Afgunstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
J2ZGTE is wel een beetje een droeftoeter door zo uit z'n slof te schieten.
Ten eerste: Toyauto![]()
Ten tweede is de constatering "Sjonnie" door TommyGun niet eens zo heel raar, sterker nog, dit wordt door de laatste 3 berichten alleen maar sterk bevestigt.
Jammer dat ik de constatering; Je bent een Sjonnie als je voor 1 van de beste motoren(is talloze keren bewezen) ter wereld in je auto kiest, niet snap. Zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
J2ZGTE is wel een beetje een droeftoeter door zo uit z'n slof te schieten.
Ten eerste: Toyauto![]()
Ten tweede is de constatering "Sjonnie" door TommyGun niet eens zo heel raar, sterker nog, dit wordt door de laatste 3 berichten alleen maar sterk bevestigt.
Het oog wil ook wat. Orgineel zijn die dingen al niet te pruimen laat staan als die "Sjonnie's" aan de gang gaan met die dingen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Jammer dat ik de constatering; Je bent een Sjonnie als je voor 1 van de beste motoren(is talloze keren bewezen) ter wereld in je auto kiest, niet snap. Zal wel aan mij liggen
Electriciëns met zoeen witte Focusquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Op mn 21e een Ford Focus Wagon met onbeperkt privé rijden met een cataloguswaarde van plusminus 25.000 euro. Dus doe niet alsof je zo bijzonder bent in je Aygo. Mijn baas laat me niet eens in een Aygo rijden. Opdrachtgevers zien je aankomen.
Ach hoeveel auto's (%) worden binnen de eerste 5 jaar total loss verklaard? Dat zullen zeker geen 2 cijfers zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:14 schreef Smart-Einstein het volgende:
Enige probleem met de prius is een aanrijding van de zijkant. Zelfs met 35 km/h een auto in je flank betekent schade aan je accubak en is je auto total-loss. (familie werkt in autoschade ja..)
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef BobbyB het volgende:
Je bent het niet eens waard om verder op in te gaan. Snappen zal je het toch niet, net als het fatsoenlijk editen van je posts, overigens.
Ik rij een BMW 535D high-exectutive vriend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:06 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
rofl, gtfo ook nog in het bezit van een Lexus gs450, m`n vriendjes bij de Mac? ik weet niet wat jij doet...
afgunst van wat? Financiele welvaart mischien?
ofterwel een ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat . Orgineel zijn die dingen al niet te pruimen laat staan als die "Sjonnie's" aan de gang gaan met die dingen.![]()
[ afbeelding ]
rofl FAILquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik rij een BMW 535D high-exectutive vriend.
Helaas,
Echte vrienden heb je namelijk niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:06 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
rofl FAIL
opzeker doorlinken naar auto forum,
Je hebt in iedergeval een heel aantal mensen hun dag weer goed gemaakt![]()
quote:
Sinds vandaag welquote:Ik rij een BMW 535D high-exectutive vriend.
Leg mij even uit wat er mis is met een 535D van 2 jaar oud?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Helaas, blijkbaar weet je niet wat sarcasme inhoud.
Voor de ontwerpers moeten we in Italie of Engeland zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
ofterwel een ?
Golf ?Bmw?
Audi?
Ford?
Elke franse auto ?
Ah je kan het niet hebben dat er iemand anders een duurdere auto heeft dan je verspijkerde Toyota?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Leg mij even uit wat er mis is met een 535D van 2 jaar oud?
dit misschien?
HAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah je kan het niet hebben dat er iemand anders een duurdere auto heeft dan je verspijkerde Toyota?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |