Nee, dan is de Sea Shepherd inderdaad een goed alternatief om daar te hebben rondvaren!, extra boten zijn natuurlijk altijd gewenstquote:dit is nou toch zo'n BS .. alsof de walvissen er wel vredig hun kindjes kunnen krijgen als er alleen wat jagende research-boten varen, die verstoren de rust zeker niet ?
-De Jappen praten poep.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef LordNemephis het volgende:
Die Japanners zelf hebben ook al zo'n kul-argumentatie als sommige users hiero
[..]
bron
zielig plaatje van een moeder en kind walvis - oorzaak van een rel tussen de Jappanezen en Australië
[ afbeelding ]
De Walvissenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Harde_Kip het volgende:
Ik vraag me af, stel dat we die jappen van de wereldkaart vegen...
WIE ZOU ZE MISSEN ???
Die lui van de Sea Sheperdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De WalvissenWie moet ze anders gezelschap houden
Nah die gaan wel mosselvissers in de Noordzee rammenquote:
Er is hier geen voorliefde voor walvismoeders en baby's, er zijn hier gewoon mensen met emoties.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, dan is de Sea Shepherd inderdaad een goed alternatief om daar te hebben rondvaren!, extra boten zijn natuurlijk altijd gewenst
Daarnaast moet je 't niet zo overdrijven met die walvissen, het is zóóó zielig, ooit gezien hoe kippen worden geslacht of een koe een elektrische pin door de hersens gejast krijgt? Hypocriet om dan te gaan klagen over de Japanners.
Maargoed, ik zie dat er hier een voorliefde is voor walvismoeders en baby's
Je moeder vergelijken met 'n walvis, ben je zo emotioneel in de war dat je serieus zoveel "voelt" voor zo'n dier?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef Malev het volgende:
[..]
Er is hier geen voorliefde voor walvismoeders en baby's, er zijn hier gewoon mensen met emoties. Jij komt over alsof je je moeder zou verkopen als iemand het juiste bedrag biedt.
Mensen zijn er te veel van, walvissen te weinig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Een mens afmaken of een dier afmaken zit verschil in
Oh pleasequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mensen zijn er te veel van, walvissen te weinig.
En in hoeverre ben jij met dit soort oproepen ook maar een haar beter dan hen of die jappen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh please__!
Naja geeft me iig reden om de Sea Shepherd op te blazen onder het motto "Save the planet, kill the people".
Juist niet, daarom juist. Het feit dat jij dit opmerkt laat al zien dat er niet alleen maar idioten hier rondzwerven. Dieren boven mensenlevens stellen, en ook nog moedwillig levens in gevaar brengen om een walvis te redden is gewoon totale idioterie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
En in hoeverre ben jij met dit soort oproepen ook maar een haar beter dan hen of die jappen?
Zeg jij. Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Juist niet, daarom juist. Het feit dat jij dit opmerkt laat al zien dat er niet alleen maar idioten hier rondzwerven. Dieren boven mensenlevens stellen, en ook nog moedwillig levens in gevaar brengen om een walvis te redden is gewoon totale idioterie.
Heeft toch geen nut hier, jullie vinden blijkbaar die lieve visjes belangrijker dan een mensenleven. Succes ermeequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zeg jij. Kun je dat ook onderbouwen?
Waarom steel jij geen koe om hem daarna zelf te slachten, want dood gaat ie toch en nu heb ik teminste eten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut hier, jullie vinden blijkbaar die lieve visjes belangrijker dan een mensenleven. Succes ermee
Omdat daar slagers voor zijn, die het beestje voor mij slachten, waarna ik de beste man mijn centjes geef voor een lekker mals biefstukje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom steel jij geen koe om hem daarna zelf te slachten, want dood gaat ie toch en nu heb ik teminste eten?
Nee daar heb ik de beste man voor nodig. En voor mijn heerlijke sushi heb ik ook vissers nodigquote:
Nee, nutteloze mensen zijn de mensen die het proberen tegen te houden omdat het slecht is voor de 'natuur'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef fs180 het volgende:
Maar het zijn toch opzich nutteloze mensen?
Waslvissen zijn noch vis noch klein.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut hier, jullie vinden blijkbaar die lieve visjes belangrijker dan een mensenleven. Succes ermee
Kijk, een koe stelen, dat is wat anders. Dat is eigendom. En dan nog zou ik dat door iemand laten doen die er verstandvan heeft, omdat het vlees dan 10x lekkerder is als wanneer ik met mijn onkunde een koe in stukjes ga hakken. Laat de jappen daarom maar researchen wat de beste manier is om een walvis in stukjes te hakken en op te eten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Waarom steel jij geen koe om hem daarna zelf te slachten, want dood gaat ie toch en nu heb ik teminste eten?
Failquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ook ik weet dat ze geen eieren leggen en dat ze zoogdier zijn, maar ik identificeer ze maar als "visjes" om aan te tonen hoe belachelijk die voorliefde is. Durf te wedden dat de meesten hier nog nooit zo'n beest gezien hebben, maar ze gaan wel een relationele link leggen tussen "je moeder" en "een walvis". Dat is pas Fail.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |