ik heb het ook een keer meegemaakt op het Heegermeer op een zeilboot, zonder motor (tja, op geld werd nog gelet toenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een keer meegemaakt, in het midden van een polder, ver weg van de beschaving. Op de scooter en het begon flink te onweren, sloeg echt rondom mij in. Gas bij en toen ging de dynamo voor de verlichting kapot. In het stikdonker mij een weg naar huis moeten banen.
En buienradar/weerbericht had je toen nog niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:41 schreef Againzender het volgende:
ff de laatste post uit het vorige topic voor de volledigheid:
[..]
ik heb het ook een keer meegemaakt op het Heegermeer op een zeilboot, zonder motor (tja, op geld werd nog gelet toen) Nou hadden wij al op mijn aanraden na een merkwaardige windvlaag bij strakblauwe hemel koers gezet richting haven, maar toen er vijf minuten later achter ons opeens een zwarte muur kwam opdoemen was dat wel even zweten.
Overigens nooit meer zoń massale invasie van een haven gezien als die middag. Was middennin de zomervakantie, in het weekeinde.
pagina 703 van TT was het beste wat je had in die tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En buienradar/weerbericht had je toen nog niet?
voor mij wel in ieder gevalquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Tering, volgende week donderdag richting 30 graden?
valt toch wel mee hoeveel hoger die temps nu zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:06 schreef i2Them2 het volgende:
Nieuwe pluim komt met hogere temperaturen en ook met meer neerslag voor zaterdag:
[ afbeelding ]
Het valt best wel mee ja. Maar voor eind volgende week zit deze pluim toch bijna zo'n 5 graden hoger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
valt toch wel mee hoeveel hoger die temps nu zijn
Maar temperatuur zegt niet alles hebben we laatst gezien
dat natte valt mij nou pas op omdat de schaalverdeling veranderd is door dat ene member met die enorme uitschieter volgende weekquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Het valt best wel mee ja. Maar voor eind volgende week zit deze pluim toch bijna zo'n 5 graden hoger.
De pluim is gewoon ietsje warmer en voor zaterdag ook natter.
26.5 in DenHaag....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Verre noorden onder de 20 graden en in Gelderland 26.2
ziet er niet uit, wat een prutserquote:
Beter werken met een hittegolf dan op 1 m2 op het strand rug aan rug liggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef Fredo55 het volgende:
Volgende week komt (waarschijnlijk) de 30 graden in zicht.
Weer.nl heeft het zelfs over een hittegolf.
Hittegolf is lekker als je vakantie hebt ja.. maar als je moet werken
is het echt niet te doen.
op een werkplek hoort een fatsoenlijke airco te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef Fredo55 het volgende:
Pff, slaat helemaal nergens op om nu al over een hittegolf te praten. Vandaag was het hier endelijk weer eens boven de 25. Als het om eens heen opwarmt, en die wind eens uit de NO hoek weg gaat richting ZO, dan kan het echt warm worden. Maar zoals vandaag is heerlijk hoor, dikke 25 graden, windje erbij, niet zoveel vocht in de luchtquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:19 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb geen kantoorwerk, ik ben isoleerder en moet naar verschillende bouwlocaties.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef marcel-o het volgende:
[..]
op een werkplek hoort een fatsoenlijke airco te zijn
maargoed, die nederlandse dingen falen bij +25 graden
jaloersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga over twee weken ook vliegen, hoop dat ook op een stabiele atmosfeer...
In dit toestel:
[ afbeelding ]
En raad eens waar ze naartoe waaienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:13 schreef Burnie88 het volgende:
Joo zeg. Ontploft boven Frankrijk nu! Talloze onweersbuien.
Zo het kanaal in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En raad eens waar ze naartoe waaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |