Ze is zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
M'n hamster knaagt op alles, moet ik me nu zorgen maken?
is wel een klassiekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
omdat sackboy weer post is sanna nu wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.quote:
Dat zou ze wel snappen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
Van wie?quote:
jaquote:
Wat slecht! Excuses aanbieden, nu!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.
Gers.quote:
Het probleem komt (quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
ik denk je goudvisquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heb ik gemist, hebben jullie WD lopen pesten?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag geen 'je moeder-grappen' meer maken, thuis.
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borstenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
je moederquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Zal d'r leren met haar moeder grapjes.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het probleem komt (![]()
![]()
![]()
) als je het ook daadwerkelijk gaat doen
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het probleem komt (![]()
![]()
![]()
) als je het ook daadwerkelijk gaat doen
Ja, die rost me helemaal in elkaar als er een 'je moeder-grap' over mijn lippen komt.quote:
En jij zei "ik wil wel voelen, misschien snap ik het dan", of zei je: "Dus als je jouw cup AA deelt krijg je Aquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borsten_! Erg dubieus allemaal.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borsten_! Erg dubieus allemaal.
Het is duidelijk dat jij er gister bij had moeten zijn, dan had ik wellicht helemaal in een scheur gelegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En jij zei "ik wil wel voelen, misschien snap ik het dan", of zei je: "Dus als je jouw cup AA deelt krijg je A"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die rost me helemaal in elkaar als er een 'je moeder-grap' over mijn lippen komt.
I AM SO STARTELDquote:
Waarom dat meisje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat mensen die (veel) pijnstillers slikken.
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat mensen die (veel) pijnstillers slikken.
Nee, misschien wel hersenvliesontsteking. 14.gifquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb onder mijn rechteroor pijn richting nek en hersenstam... heb ik nu kanker?
Die bij je geboortequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?
quote:
Die aflevering is geweldig.quote:
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij er gister bij had moeten zijn, dan had ik wellicht helemaal in een scheur gelegen.
quote:
ja, ik snap nooit hoe mensen ontdekken als ze iets hebben.. Als ik week hoofdpijn heb dan alsnog niet naar dokter of zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?
[..]
Nee, misschien wel hersenvliesontsteking. 14.gif
sackboyquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijk
Dat dacht ik ook altijd met hamsters, binnen een paar dagen zit je gewoon te hopen dat het beest dood gaat omdat het te veel moeite is... ze vliegen trouwens ook niet.. (hamsters) dat jullie het even weten...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] maat van me kocht dwergpapegaai. Die zijn zo schattigOverweeg ook om een heel jonge te kopen.
Als je ze genoeg liefde geeft en eten geeft dan worden ze ontzettend tam en kan je ze rustig ion huis laten vliegen
Mm het is maar waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, het is zo zwakoeh ai ik heb een klein pijntje
![]()
![]()
ik pak meteen 3 pijnstillers!
Je kent haar toch wel, Sanna, Wolvendagen, met die Sultanapop in d'r fobo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijk
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bij je geboorte? Of heb je er nog eentje gehad
![]()
![]()
?
Ben gisteren vol op m'n zij op m'n bek gegaan.quote:
Lol wut?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ben gisteren vol op m'n zij op m'n bek gegaan.
`PICSquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Heb last van ingewanden. Volgens de dokter plaste ik zelfs bloed, toen mocht ik naar het ziekenhuis naar de echoscopie. Daar zag ik mijn ingewanden op het scherm.
Maar goed, geen inwendige bloedingen, alleen een flinke opdonder.
Ik heb net 3 SC's door zitten bladeren maar kan het niet meer vinden. Kijk anders maar in d'r posthistory of zo.quote:
De mensheid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm het is maar waar je je aan ergert.
Nou, de pijn die ik gisteren had was het doktersbezoek wel waard.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, ik snap nooit hoe mensen ontdekken als ze iets hebben.. Als ik week hoofdpijn heb dan alsnog niet naar dokter of zo
Niets slechts over hamsters!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd met hamsters, binnen een paar dagen zit je gewoon te hopen dat het beest dood gaat omdat het te veel moeite is... ze vliegen trouwens ook niet.. (hamsters) dat jullie het even weten...
Nee, dat is weer een anders iets waar we haar mee pesten. Misschien werd het het arme kind toch allemaal te veel, dat gepest.quote:
Aiiiquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Heb last van ingewanden. Volgens de dokter plaste ik zelfs bloed, toen mocht ik naar het ziekenhuis naar de echoscopie. Daar zag ik mijn ingewanden op het scherm.
Truste!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
ik kan echt niet tegen ziekenhuizen of denken aan open wonden en alles
ga slapen :R
Skaten.quote:
Ga ik doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net 3 SC's door zitten bladeren maar kan het niet meer vinden. Kijk anders maar in d'r posthistory of zo.
Wat is het nu een gozer of een wijf?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is weer een anders iets waar we haar mee pesten. Misschien werd het het arme kind toch allemaal te veel, dat gepest.
Ziekenhuizen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
ik kan echt niet tegen ziekenhuizen of denken aan open wonden en alles
ga slapen :R
Dank je wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiinou beterschap! Gelukkig was het niets ernstigs..
Ik doelde meer op, "op je zij op je bek gaan" dat kan nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Skaten.
Even naar een truckje van een vriend kijken terwijl ik met zo'n 25 km/u de vangrail in reed.
[..]
Ga ik doen.
Ik pak er 1 als ik echt pijn hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige mensen hebben om andere reden pijnstillers dan een klein pijntje, dus je moet er niet altijd maar van uit gaan dat het aanstelleritus is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben er achter gekomen dat kiespijn wel pijnlijk isquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik pak er 1 als ik echt pijn heb
Mag dta wel?
Die hoor je toch te hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Een wijf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is het nu een gozer of een wijf?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel dat je een borst hebt. Die deel je in twee, dat doe je x elkaar dan heb je 0,25 borst, dat kan toch niet. Dickhead.
Een mislukte facepalm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik doelde meer op, "op je zij op je bek gaan" dat kan niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[KLB SC #1360] Village people 3 live!
[..]![]()
Snelle computer.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[KLB SC #1360] Village people 3 live!
[..]![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
Dat mag welquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik pak er 1 als ik echt pijn heb
Mag dta wel?
Dat weet ik ook wel Bob, maar ik heb het nu over de normale gezonde mensen zonder klachten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben om andere reden pijnstillers dan een klein pijntje, dus je moet er niet altijd maar van uit gaan dat het aanstelleritus is.
Verstandig, je wil geen suikertekort hebben!quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Wacht ik ga wolvendagen uitlachen in haar fobo, brb
Ja, maar je hebt nu eenmaal van die jankers ertussen zitten die altijd wel iets weten te vinden om zich over aan te stellen. Een klein sneetje in hun vinger schreeuwen ze al moord en brandquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
Dat weet ik ook wel Bob, maar ik heb het nu over de normale gezonde mensen zonder klachten.
Heb 8 km gerend vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verstandig, je wil geen suikertekort hebben!
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het sackboy wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar je zei sackboy en nu is het wolvendagen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het sackboy was
quote:
In hoeveel tijd?quote:
In 36 minutenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In hoeveel tijd?
Als ik van de week geen last meer heb van m'n lever ga ik weer eens een halve marathon proberen.
Heb zin in De halve van Amsterdam.
Niet nodig, ik ben zo weg.quote:
Hoi.quote:
Ja, dat ben ik toch nietquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kent haar toch wel, Sanna, Wolvendagen, met die Sultanapop in d'r fobo.
Netjes!quote:
Matig, bol, matig.quote:
Welk geblaat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben trots op mezelf dat ik het nog redelijk kan volgen, dat geblaat
Voor de 15 km.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Netjes!
Waar ben je voor aan het trainen?
Kan jij t mij (newbie)ndan even uitleggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben trots op mezelf dat ik het nog redelijk kan volgen, dat geblaat
Jo DE!quote:
Jullie (of iemand iig) hield wolvendagen voor de gek met die stomme sommetjes en kennelijk heeft ook ieman haar voor de gek gehouden door te zeggen dat ze een kloon was van die zieke jongen oid.quote:
Helaas, je bent gezakt voor het SC examen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jullie (of iemand iig) hield wolvendagen voor de gek met die stomme sommetjes en kennelijk heeft ook ieman haar voor de gek gehouden door te zeggen dat ze een kloon was van die zieke jongen oid.
En sindsdien hebben jullie haar hier niet meer gezien omdat jullie te irritant zijn
http://www.rwcircuitrun.nl/quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
Voor de 15 km.
Wil eerst die redelijk snel kunnen rennen (in 1 uur en 5 minuten ofzo), en dan wil ik volgend jaar misschien een 15 km-loop gaan runnen ergens (weet nog niet waar).
Kaste -1quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas, je bent gezakt voor het SC examen.
quote:
niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas, je bent gezakt voor het SC examen.
Je bent ook vreemd.quote:
Je hebt nog geen frituur op?quote:
Slaap zachtquote:
Jawel, want sackboy was niet ziek en wij zijn niet irritant, zij ken het gewoon niet handelen. Dat zijn 2 fouten. Daarbij zouden we graag toelichting zien wie wat gezegd heeft. Geeft niet. Morgen herkansing.quote:
Netjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.rwcircuitrun.nl/
Goaf! Liep ik vorig jaar als 102e uit. Van de vijfduizendzoveel.
Slaap lekkerquote:
ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Slaap zacht
Vraagje, wie heeft hier alsie mijn naam voorbij ziet komen zoiets van... Godverdomme niet weer die kutuser? (eerlijk zijn
)
EDIT: Boh, ik dacht dat ik een goede grap had, maar toen ik m las was ie niet zo grappigquote:
Kaste -2.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind sowieso dat ik gelijk bovenaan de hierarchie zou moeten
Nee hoor, maar goed, ik ken je amper.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Slaap zacht
Vraagje, wie heeft hier alsie mijn naam voorbij ziet komen zoiets van... Godverdomme niet weer die kutuser? (eerlijk zijn
)
Ik ken jou nog niet echt, dus ik heb niet zoiets nee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Slaap zacht
)
Ik weet dat ie niet ziek was, ik dacht alleen dat ie sickboy heettequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want sackboy was niet ziek en wij zijn niet irritantm zij ken het gewoon niet handelen. Dat zijn 2 fouten. Daarbij zouden we graag toelichting zien wie wat gezegd heeft. Geeft niet. Morgen herkansing.
Ik sta al alleen aan top als ''The Creator''quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind sowieso dat ik gelijk bovenaan de hierarchie zou moeten
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat ie niet ziek was, ik dacht alleen dat ie sickboy heette
Vandaar
En ik bedoelde dat zij jullie irritant vindt.
Niet dat jullie het zijn.
Kan wel wezen, maar je kan het nu niet meer veranderenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar
Psst, je moet zeggen dat je haar zou geven, dat vind ze zo'n heerlijke uitspraak!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vrij nieuw volgens mij (ik zou je wel doen hoor daar niet van)
Ja klopt. 4,5 km circuit, 3,5 strand en 4 stad oid. Erg leuk!quote:
o.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik sta al alleen aan top als ''The Creator''
Veel geblaat, weinig wol.quote:
Donequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar je kan het nu niet meer varanders
[..]
Psst, je moet zeggen dat je haar zou geven, dat vind ze zo'n heerlijke uitspraak!
Ok, nu ben ik echt weg
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef GasTurbine het volgende:
Parfum is oké
Roze is oké
Dat jij nou in je godvergeten moederland de hele dag met een rubberbootje forel zit te jagen is niet de schuld van de verzorgde man.
Echt niet.quote:
Darwinisme heet datquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o.
Ik accepteer de theorie van 1 creator niet.
Ik geloof in meerdere bronnen die uiteindelijk tot 1 geheel hebben geleid
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vrij nieuw volgens mij (ik zou je wel doen geven hoor daar niet van)
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar je kan het nu niet meer veranderen
[..]
Psst, je moet zeggen dat je haar zou geven, dat vind ze zo'n heerlijke uitspraak!
Ok, nu ben ik echt weg
Echt welquote:
Wie, ik?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Echt!
Zolang dat mormel maar in zijn kooi zit
Nee ik zag wat van aychelle langskomen. Denk ikquote:
Beetje raar dat hij IQM en mij daarvoor wel gebanned heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
Sla niet door, zoek hem niet op en bel hem niet. Dit is gewoon een afstraffing voor z'n gedrag tegen anderen op het forum, maar hou het ook op het forum. Emimich moet je hebben, niet de persoon erachter.
Nee die ratquote:
Sickboyquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vandaar
Jullie zijn ook een stelletje eikelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beetje raar dat hij IQM en mij daarvoor wel gebanned heeft.
het zijn er tweequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee die rat
Maar als jij in die kooi zit en die rat erbuit is ook goed... als ik ook maar in die kooi zit
Dank je wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jullie zijn ook een stelletje eikels
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het zijn er twee
En wij passen neit met zn tweeën in die kooi hoor
Zie je wel.quote:
spelletjequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
Om even op niveau te blijven:
Acute pancreatitis is een ontsteking van de pancreas (en soms aanliggende weefsels), veroorzaakt door het vrijkomen van geactiveerde pancreasenzymen. De meest voorkomende oorzaken zijn ziekten van de galwegen en chronische grote alcoholinname. De ziekte varieert van mild (abdominale pijn en braken) tot ernstig (pancreasnecrose en een systemisch inflammatoir proces met shock en multipel orgaanfalen). De diagnose is gebaseerd op de klinische presentatie en de serum amylase en lipase spiegels. De behandeling is supportief met intraveneuze vochttoediening, analgetica en niets per os.
Wist je dat nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
Om even op niveau te blijven:
Acute pancreatitis is een ontsteking van de pancreas (en soms aanliggende weefsels), veroorzaakt door het vrijkomen van geactiveerde pancreasenzymen. De meest voorkomende oorzaken zijn ziekten van de galwegen en chronische grote alcoholinname. De ziekte varieert van mild (abdominale pijn en braken) tot ernstig (pancreasnecrose en een systemisch inflammatoir proces met shock en multipel orgaanfalen). De diagnose is gebaseerd op de klinische presentatie en de serum amylase en lipase spiegels. De behandeling is supportief met intraveneuze vochttoediening, analgetica en niets per os.
Uiteraard. Ik heb de boeken hier ook in de kast staan hoor.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook wel spannende verhalen, maar die zal ik voor de volgende keer bewaren, want ik ga naar bed![]()
Sms ze maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook wel spannende verhalen, maar die zal ik voor de volgende keer bewaren, want ik ga naar bed![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ] LADIES AND GENTLEMEN. ONZE DEBUUT POST IN DE SC VAN ONZE GELIEFDE S.SEAGALS [ afbeelding ]
OK, dan is het goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb de boeken hier ook in de kast staan hoor.
Dit was echter voor de minder bedeelde.
[ afbeelding ] LADIES AND GENTLEMEN. ONZE DEBUUT POST IN DE SC VAN ONZE GELIEFDE S.SEAGALS [ afbeelding ]
Hey!quote:
We zouden een medische SC moeten beginnen.quote:
Ik was veel aan het lezen.quote:
En goede muziek.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We zouden een medische SC moeten beginnen.
Incl goede boeken, wijn enz enz.
BOH BOH BOH!quote:
Om het nog verder te laten dalen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Omdat het SC niveau beneden NAP ligt komt Seagal dit team even versterken.
Kan dat?quote:
Nee hij is een irl homeboy dus ik weet dat hij kwaliteiten bezit.quote:
quote:
Ik zal hem gelijk aanzetten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En goede muziek.
Heb jij dat album nu al?
Mijn stem heb je.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We zouden een medische SC moeten beginnen.
Incl goede boeken, wijn enz enz.
Ik ben een lekker nuchtere jongen, die altijd in is voor een geintje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stel je eerst maar eens even voor.
Ja. Hij schrijft echt geweldig. Zeer interessant.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Oliver Sacks? Dat is inderdaad een apart soort boeken.
Zo profileer je jezelf toch niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben een lekker nuchtere jongen, die altijd in is voor een geintje.
Verder zit ik op school ( Volgens jaar Uni JWZ ).
nog meer info nodig?
Sorry ik hoop dat ik vertrouwen niet heb beschadigtquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo profileer je jezelf toch niet!
Ik ben bang dat ik dan alleen gelijk weer een ban heb.quote:
Bijna zomervakantie. Kun je bruin worden en lezen combineren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Hij schrijft echt geweldig. Zeer interessant.
Heb ook nog een aantal boeken van Dawkins waar ik snel aan wil beginnen.
Tja, hier stopt het avontuur dan toch echt hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sorry ik hoop dat ik vertrouwen niet heb beschadigt
AHA. Dus je bent net geslaagd voor je vwo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben een lekker nuchtere jongen, die altijd in is voor een geintje.
Verder zit ik op school ( Volgens jaar Uni JWZ ).
nog meer info nodig?
Woeps. Ik zal er op letten de volgende keer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tja, hier stopt het avontuur dan toch eindelijk.
Precies! Ik heb vanaf volgende week 4 ochtenden rijles en daarna lekker vrij. Lekker in de zon zitten met een goed boek.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Bijna zomervakantie. Kun je bruin worden en lezen combineren.Wist je dat het IQ van schoolkinderen gedurende de zomervakantie zo'n 2 à 3 punten daalt?
Je vergeet nog een fout in die zin. Maar dat vergeven we hem graag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Tja, hier stopt het avontuur dan toch echt hoor.
Nee ik doe nu een leraren opleiding geschiedenis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AHA. Dus je bent net geslaagd voor je vwo?
En ja pics graag.
HE! Beter hou je je bek.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je vergeet nog een fout in die zin. Maar dat vergeven we hem graag.
Met je kont door de helft.quote:
Ik hou je handje wel niet meer vast bij je ontgroening in de SCquote:
quote:
Ahaaaaaa. Gefeliciteerd met je Pquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee ik doe nu een leraren opleiding geschiedenis.
En heb net vandaag me P gehaald. Volgend jaar sociologie
Je wil je eerst inlikken zodat ik niet meer gemeen tegen je durf te zijn op het moment dat je je afzichtelijke gelaat aan me zult tonen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef S.Seagal het volgende:
En voor foto's moet ik je eerst beter leren kennen.
Niet snel genoeg, ouwe.quote:
Ik ben best lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Gefeliciteerd met je Pen sociologie, leuk!
[..]
Je wil je eerst inlikken zodat ik niet meer gemeen tegen je durf te zijn op het moment dat je je afzichtelijke gelaat aan me zult tonen?
Bwhehehehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor zes ton in de week trek ik godver een jurk aan!
Whehe.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaaaa. Gefeliciteerd met je Pen sociologie, leuk!
[..]
Je wil je eerst inlikken zodat ik niet meer gemeen tegen je durf te zijn op het moment dat je je afzichtelijke gelaat aan me zult tonen?
Als kanker een gezicht hadquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben best lekker.
Vraag maar aan Chuck.
AIDS!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan zou het precies het tegen overgestelde zijn van wat ik ben.
OH MEN IK HOUD VAN JEquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef Zotheid het volgende:
Ik kan dat album van Kasabian niet vinden trouwens.
Ben Gibbard
Stars
Doelbewust in een dorp rondkruipen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef MouzurX het volgende:
Duss wat zal ik mijn mijn 4de vrije dag gaan doen morgen?
Vandaag een beetje doelloos in de stad rondgelopen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met je kont in de verf! Zeggen wij in ieder geval.
Ben Gibbard is echt een heldquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OH MEN IK HOUD VAN JE![]()
![]()
Ben Gibbard is zo goed
DCFCThe Postal Service
All time Quarterback
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat onhandig! Glij je veel uit zeker.
Als jij maar het vrouwtje bent.quote:
Oh men ik ben nu weer helemaal verslaafd aan zijn life concertquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben Gibbard is echt een held
Grapevine Fires![]()
We neuken nog wel! Kusquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je het gaan gebruiken, trentzetter!
Waaaaaaaaat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh men ik ben nu weer helemaal verslaafd aan zijn life concert
Staat gratis op iTunes trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek op iTunes naar NPR All songs Consideredquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaaaaaaat?
*iTunes openen doet
Dat hele album is echt![]()
![]()
![]()
Dat is expres he.. die taalfout?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je het gaan gebruiken, trentzetter!
Dank u!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zoek op iTunes naar NPR All songs Considered
Met wat voor doel dan ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doelbewust in een dorp rondkruipen.
quote:
Welke? Ik had het net over drugs in een gesprek. :'Dquote:
Ecstasyquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Ik had het net over drugs in een gesprek. :'D
Dat lijkt me ook leuk.quote:
Is goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk.Zullen we het samen een keer nemen?
Dat lijkt me ook het mooiste eraan ja, alleen word ik dan misschien wat aanhankelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is goedZal binnenkort eens informeren of m'n gewoonlijke dealer nog wat leuks heeft liggen
!
Hmmm ik heb zo'n zin in dat geweldige gelukkige gevoelheb 't ook echt al meer dan een halfjaar niet gedaan
!
Tsja, dat wordt iedereen wel geloof ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook het mooiste eraan ja, alleen word ik dan misschien wat aanhankelijk.
Whehe.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dat wordt iedereen wel geloof ikhoe vaak ik al niet mensen heb moeten knuffelen die een pilletje geslikt hadden
'Ilse, hou me even vast wil je
ahhhw niet loslaten he! Wat ben je toch lieeeef!'
![]()
Ik heb de laatste keer een kwartier lang tegen dit meisje staan praten over hoe geweldig knap ik d'r vond:
[ afbeelding ]
Hm misschien is het dan toch niet zo handig om het met jou te gaan doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Nou euh dankjewelwat lief
![]()
!'
Oh dit komt verkeerd over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm misschien is het dan toch niet zo handig om het met jou te gaan doen.
Dan heb je het over pillen toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb je liever, dolfijntjes of klavertjes?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm misschien is het dan toch niet zo handig om het met jou te gaan doen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan heb je het over pillen toch?
Nog nooit gedaan. Niet van plan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |