Ze is zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
M'n hamster knaagt op alles, moet ik me nu zorgen maken?
is wel een klassiekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
omdat sackboy weer post is sanna nu wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.quote:
Dat zou ze wel snappen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
Van wie?quote:
jaquote:
Wat slecht! Excuses aanbieden, nu!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.
Gers.quote:
Het probleem komt (quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
ik denk je goudvisquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heb ik gemist, hebben jullie WD lopen pesten?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag geen 'je moeder-grappen' meer maken, thuis.
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borstenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
je moederquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Zal d'r leren met haar moeder grapjes.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het probleem komt (![]()
![]()
![]()
) als je het ook daadwerkelijk gaat doen
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het probleem komt (![]()
![]()
![]()
) als je het ook daadwerkelijk gaat doen
Ja, die rost me helemaal in elkaar als er een 'je moeder-grap' over mijn lippen komt.quote:
En jij zei "ik wil wel voelen, misschien snap ik het dan", of zei je: "Dus als je jouw cup AA deelt krijg je Aquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borsten_! Erg dubieus allemaal.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borsten_! Erg dubieus allemaal.
Het is duidelijk dat jij er gister bij had moeten zijn, dan had ik wellicht helemaal in een scheur gelegen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En jij zei "ik wil wel voelen, misschien snap ik het dan", of zei je: "Dus als je jouw cup AA deelt krijg je A"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die rost me helemaal in elkaar als er een 'je moeder-grap' over mijn lippen komt.
I AM SO STARTELDquote:
Waarom dat meisje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat mensen die (veel) pijnstillers slikken.
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik haat mensen die (veel) pijnstillers slikken.
Nee, misschien wel hersenvliesontsteking. 14.gifquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb onder mijn rechteroor pijn richting nek en hersenstam... heb ik nu kanker?
Die bij je geboortequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?
quote:
Die aflevering is geweldig.quote:
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij er gister bij had moeten zijn, dan had ik wellicht helemaal in een scheur gelegen.
quote:
ja, ik snap nooit hoe mensen ontdekken als ze iets hebben.. Als ik week hoofdpijn heb dan alsnog niet naar dokter of zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je nog niet over mijn ongeluk gehoord?
[..]
Nee, misschien wel hersenvliesontsteking. 14.gif
sackboyquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijk
Dat dacht ik ook altijd met hamsters, binnen een paar dagen zit je gewoon te hopen dat het beest dood gaat omdat het te veel moeite is... ze vliegen trouwens ook niet.. (hamsters) dat jullie het even weten...quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] maat van me kocht dwergpapegaai. Die zijn zo schattigOverweeg ook om een heel jonge te kopen.
Als je ze genoeg liefde geeft en eten geeft dan worden ze ontzettend tam en kan je ze rustig ion huis laten vliegen
Mm het is maar waar je je aan ergert.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou gewoon, het is zo zwakoeh ai ik heb een klein pijntje
![]()
![]()
ik pak meteen 3 pijnstillers!
Je kent haar toch wel, Sanna, Wolvendagen, met die Sultanapop in d'r fobo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet mijn fobo te vinden, wie is sanne eigenlijk
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bij je geboorte? Of heb je er nog eentje gehad
![]()
![]()
?
Ben gisteren vol op m'n zij op m'n bek gegaan.quote:
Lol wut?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ben gisteren vol op m'n zij op m'n bek gegaan.
`PICSquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Heb last van ingewanden. Volgens de dokter plaste ik zelfs bloed, toen mocht ik naar het ziekenhuis naar de echoscopie. Daar zag ik mijn ingewanden op het scherm.
Maar goed, geen inwendige bloedingen, alleen een flinke opdonder.
Ik heb net 3 SC's door zitten bladeren maar kan het niet meer vinden. Kijk anders maar in d'r posthistory of zo.quote:
De mensheid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm het is maar waar je je aan ergert.
Nou, de pijn die ik gisteren had was het doktersbezoek wel waard.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, ik snap nooit hoe mensen ontdekken als ze iets hebben.. Als ik week hoofdpijn heb dan alsnog niet naar dokter of zo
Niets slechts over hamsters!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd met hamsters, binnen een paar dagen zit je gewoon te hopen dat het beest dood gaat omdat het te veel moeite is... ze vliegen trouwens ook niet.. (hamsters) dat jullie het even weten...
Nee, dat is weer een anders iets waar we haar mee pesten. Misschien werd het het arme kind toch allemaal te veel, dat gepest.quote:
Aiiiquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Heb last van ingewanden. Volgens de dokter plaste ik zelfs bloed, toen mocht ik naar het ziekenhuis naar de echoscopie. Daar zag ik mijn ingewanden op het scherm.
Truste!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
ik kan echt niet tegen ziekenhuizen of denken aan open wonden en alles
ga slapen :R
Skaten.quote:
Ga ik doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb net 3 SC's door zitten bladeren maar kan het niet meer vinden. Kijk anders maar in d'r posthistory of zo.
Wat is het nu een gozer of een wijf?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dat is weer een anders iets waar we haar mee pesten. Misschien werd het het arme kind toch allemaal te veel, dat gepest.
Ziekenhuizen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
ik kan echt niet tegen ziekenhuizen of denken aan open wonden en alles
ga slapen :R
Dank je wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiinou beterschap! Gelukkig was het niets ernstigs..
Ik doelde meer op, "op je zij op je bek gaan" dat kan nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Skaten.
Even naar een truckje van een vriend kijken terwijl ik met zo'n 25 km/u de vangrail in reed.
[..]
Ga ik doen.
Ik pak er 1 als ik echt pijn hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige mensen hebben om andere reden pijnstillers dan een klein pijntje, dus je moet er niet altijd maar van uit gaan dat het aanstelleritus is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben er achter gekomen dat kiespijn wel pijnlijk isquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik pak er 1 als ik echt pijn heb
Mag dta wel?
Die hoor je toch te hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Een wijf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is het nu een gozer of een wijf?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stel dat je een borst hebt. Die deel je in twee, dat doe je x elkaar dan heb je 0,25 borst, dat kan toch niet. Dickhead.
Een mislukte facepalm.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik doelde meer op, "op je zij op je bek gaan" dat kan niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[KLB SC #1360] Village people 3 live!
[..]![]()
Snelle computer.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef Zotheid het volgende:
[KLB SC #1360] Village people 3 live!
[..]![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef aychelle het volgende:
Terechte klacht TS! [ afbeelding ]
Ik vind het wel zo ''gay'' (heb nix tegen ''gay's'')
Als je geen ''gay'' bent gedraag je dan ook niet ''gay''. Ik vind te veel hetero's tegenwoordig zo ''gay''.
En dan zeggen dat roze shirts dragen je rug en beenhaar scheren en elke dag een gucci- fragnence opspuiten niet ''gay'' is?Ga toch weg .... Gay's! [ afbeelding ]
Alleen de echte '' gay's '' mogen zich als gays gedragen!
BTW .. I love gay's, je kunt goed met ze praten en winkelen
Dat mag welquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik pak er 1 als ik echt pijn heb
Mag dta wel?
Dat weet ik ook wel Bob, maar ik heb het nu over de normale gezonde mensen zonder klachten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben om andere reden pijnstillers dan een klein pijntje, dus je moet er niet altijd maar van uit gaan dat het aanstelleritus is.
Verstandig, je wil geen suikertekort hebben!quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Wacht ik ga wolvendagen uitlachen in haar fobo, brb
Ja, maar je hebt nu eenmaal van die jankers ertussen zitten die altijd wel iets weten te vinden om zich over aan te stellen. Een klein sneetje in hun vinger schreeuwen ze al moord en brandquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
Dat weet ik ook wel Bob, maar ik heb het nu over de normale gezonde mensen zonder klachten.
Heb 8 km gerend vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verstandig, je wil geen suikertekort hebben!
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het sackboy wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar je zei sackboy en nu is het wolvendagen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het sackboy was
quote:
In hoeveel tijd?quote:
In 36 minutenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In hoeveel tijd?
Als ik van de week geen last meer heb van m'n lever ga ik weer eens een halve marathon proberen.
Heb zin in De halve van Amsterdam.
Niet nodig, ik ben zo weg.quote:
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |