abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70457258
De A4 Midden Delfland ligt er na 60 jaar anders nog steeds niet.
pi_70459964
In de randstad is de bevolking flink gegroeid de afgelopen 50 jaar maar de infrastructuur is minimaal aangepast aan de groei. De snelwegen zijn slechts gedeeltelijk aangepast op het huidige verkeer waardoor je gezellig in een driebaansfile mag staan.
We betalen steeds meer belasting en krijgen er steeds minder voor terug.
Je vraagt je soms af waarvoor je belasting betaald...
Oh wacht, voor de HRA!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70460197
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Prutzenberg het volgende:
In de randstad is de bevolking flink gegroeid de afgelopen 50 jaar maar de infrastructuur is
Onzinnige stelling

pi_70460485
Quote me even helemaal: ik zei gedeeltelijk aangepast.
Voorbeelden: A4 delft-r'dam, A4 leiden, A12 zoetermeer-gouda, A28 utrecht-amersfoort, etc. Van 3 naar 2 rijstroken om vervolgens 200m verder weer naar 3 stroken te gaan.

Gelukkig heb ik de plannen gezien die deze problemen op gaan lossen, maar laten we eerlijk wezen: dat had allang gebeurd kunnen zijn.

Daarbij wil ik jouw grafiek wel op een grafiek met de bevolkingsgroei zien en dan liefst per regio.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70460646
Ok, 50 jaar is overdreven. Neem de laatste 30 jaar, nog steeds van de zotten.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70460683
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:25 schreef Prutzenberg het volgende:
Quote me even helemaal: ik zei gedeeltelijk aangepast.
Voorbeelden: A4 delft-r'dam, A4 leiden, A12 zoetermeer-gouda, A28 utrecht-amersfoort, etc. Van 3 naar 2 rijstroken om vervolgens 200m verder weer naar 3 stroken te gaan.

Gelukkig heb ik de plannen gezien die deze problemen op gaan lossen, maar laten we eerlijk wezen: dat had allang gebeurd kunnen zijn.

Daarbij wil ik jouw grafiek wel op een grafiek met de bevolkingsgroei zien en dan liefst per regio.
Je had het over de laatste 50 jaar. In die tijd is er ongeveer 2000 kilometer snelweg bijgekomen. Daarvoor was er maar 500 kilometer.
pi_70460891
Zie boven:
Slechts 700km in dertig jaar.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70460947
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Prutzenberg op 28-06-2009 22:37:00 (dubbel) ]
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70461025
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:35 schreef Prutzenberg het volgende:
Zie boven:
Slechts 700km in dertig jaar.
Ok, lees het volgende (ben het trouwens wel met je eens dat er veel meer asfalt moet komen) :
quote:
Een langdurige periode van economische vooruitgang leidde ertoe dat eind jaren ’50 dat het autobezit en gebruik in hoog tempo toenam. Zo bedroeg tussen 1950 en 1970 de economische groei bijna 5% per jaar. De toegenomen welvaart leidde tot een groter autobezit, en de grootschalige introductie van de auto in het woon-werk-verkeer. Tussen 1960 en 1970 zou het woon-werk-verkeer met 500 % toenemen. Tussen 1957 en 1975 zou de dagelijkse reisafstand toe gaan nemen van 3,9 km naar 23,2 km. Deze trend werd midden jaren ’50 nog niet voorzien, maar eind jaren ’50 werden de voortekenen steeds duidelijker. De boodschap was rond 1960 meer dan duidelijk: er was sprake van massamotorisatie, en daar moest wat mee gedaan worden.

Knooppunt Oudenrijn in 1969Op 21 januari 1969 werd bij Koninklijk besluit het Rijkswegenplan 1968 vastgesteld. De lengte van het onder dit Rijkswegenplan vallende wegennet bedroeg maarliefst 3714 km, waarvan een groot deel als autosnelweg zou moeten worden gerealiseerd.Het was met afstand het meest uitgebreide Rijkswegenplan dat Nederland heeft gekend, en het is ook het langste in werking geweest van alle Rijkswegenplannen.

De Jom Kippoeroorlog tussen Israël en haar Arabische buurlanden leidde tot de oliecrisis van 1973 en gezorgde dat het tij keerde voor de wegenbouw. Door de Club van Rome werd milieu een issue, en door de oliecrisis was de economie verzwakt.

De oliecrisis gebeurde echter ten tijde van het kabinet Den Uyl, dat in deze periode andere prioriteiten qua overheidsuitgaven legde dan investeringen in wegen. Gevolg was dat er vanaf 1974 – ondanks het feit dat het Rijkswegenplan 1968 nog verre van afgerond was – fors moest worden bezuinigd op de wegenbouw.

Knooppunt Oudenrijn in 1982Er volgden magere jaren voor de snelwegen; in 1983 was het budget voor Rijkswaterstaat zo gering dat er zelfs voor het onderhoud van de bestaande snelwegen onvoldoende geld beschikbaar was. Van de aanleg van nieuwe snelwegen was al helemaal geen sprake meer. In de late jaren ’80 werden ontbrekende stukken van bestaande snelwegen aangelegd maar het zou tot in de jaren ’90 duren voor er weer nieuwe trajecten werden aangelegd.
pi_70461942
quote:
Op zondag 28 juni 2009 19:30 schreef Frenkyboy het volgende:
Haha, investeringen in infrastructuur stopgezet. In woonde tot voor kort in de VS, _daar_ zijn de investeringen in de infrastructuur stopgezet. Hier is de A2 al minstens 4 jaar een grote bouwput, van Amsterdam tot Eindhoven.
Maar die ligt er dadelijk wel voor de komende 50 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70462481
A2 verbouwen =
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_70462608
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ok, lees het volgende (ben het trouwens wel met je eens dat er veel meer asfalt moet komen) :
[..]


Goeie verklaring. Neemt niet weg dat het vreemd is:
DenUyl neemt een domme beslissing en CDA en VVD voeren het uit.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 11:11:12 #38
236264 crew  capricia
pi_70471962
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef Prutzenberg het volgende:
A2 verbouwen =
Ja, daar zijn ze flink bezig. Wordt 2 X 5 rijstroken. Goede zaak!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497194
Gisteren was ik nog op Ijburg, wat een troosteloze boel en ook overal woningen in de verkoop
Wel een fijn strandje, maar daarvoor hoef je je niet in zo'n nare omgeving te vestigen
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 23:02:23 #40
236264 crew  capricia
pi_70497358
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Gisteren was ik nog op Ijburg, wat een troosteloze boel en ook overal woningen in de verkoop
Wel een fijn strandje, maar daarvoor hoef je je niet in zo'n nare omgeving te vestigen
Zijn die woningen al flink in prijs gedaald, voor zover jij weet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497978
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Zijn die woningen al flink in prijs gedaald, voor zover jij weet?
De vraagprijzen niet significant, maar ken zeker twee mensen die daar woningen in de verkoop hebben en beide zouden ze zeker genoegen nemen met een flink lager bedrag dus in die zin zijn er wel mogelijkheden.
Zag daar trouwens wel een aantal mooie wagens in dat stuk met die huizen aan het water (naar rechts nabij die videotheek) zag daar oa een Lotus en heel veel SUV's.
pi_70499175
tvp
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_70504503
Bij ons in de buurt is een nieuwbouwproject gestart een tijd geleden. Onlangs zijn ze begonnen met bouwen. Gaat om 14 woningen, 2 onder 1 kap. Het project loopt al minimaal een jaar, waarschijnlijk langer.

Er zijn ondertussen wel 2 woningen verkocht .

Project heet welgelegen wonen

Persoonlijk vind ik de prijzen behoorlijk hoog voor wat je krijgt. Vrij standaard woning voor 350K+
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:25:37 #44
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70578137
Hier in Nijmegen ook een project, op een best aardige locatie, dat nu stilligt. http://www.hatertseweg.nl/ned/index.php?link=hetproject Het ging een tijdje best hard maar laatst dacht ik van "nu lijkt he toch iets minder te gaan, volgens mij is er niets bijgekomen". Hoorde ik gister dat het echt is stilgelegd omdat het geld op is, sommige van die appartementen schijnen al verkocht te zijn maar klaarblijkelijk dus niet genoeg.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:21:19 #45
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70583329
Net even langs die bouwplaats gegaan en op het hek staat nu dat er retentierecht op rust.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_70583429
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Net even langs die bouwplaats gegaan en op het hek staat nu dat er retentierecht op rust.
watnou?
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:28:24 #47
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70583576
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

watnou?
Volgens mij betekent dat, dat er niks op bouwplaats gebeurt, en er geen spullen meer vandaan gaan, totdat degene die die (onder)aannemer zou betalen daadwerkelijk betaalt. Dus de boel ligt inderdaad stil.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_70583603
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

watnou?
Zolang de aannemer zijn betalingen niet doet, wordt er niet meer gebouwd om het maar grof te zeggen.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_70583643
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

watnou?
Bouplaats leegroven van mooie materialen , doe jij het niet, doet een ander het
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_70583645
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Zolang de aannemer zijn betalingen niet doet, wordt er niet meer gebouwd om het maar grof te zeggen.
a, duidelijk. Dank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')