Je zou ook wat selectiever kunnen zijn in het bedrijf waar je binnenstaptquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef silenthill het volgende:
Tsja heb hiervoor al 5 auto's gekocht van een particulier en test ik de auto 30 a 45 minten rijden.
30 minuten ongeveer alles aan de auto zelf checken.
Of er NAP, onderhoudsboekje bijzit, maar deze keer dacht ik ( Stom natuurlijk ) dat het via een dealer wel goed zou zitten.
Hiervoor heb ik 3x een swift gereden en 1x een suzuki 100 gx coupe.
Heb nu ook weer een suzuki 100 gx coupe.
Allemaal moeiteloos door de APK.
Allemaal zonder problemen. Alleen slijtage onderdelen, maar dat is normaal.
Wil nu een 2de auto aanschaffen om eind van dit jaar\ begin volgend jaar door europa te reizen.
Maar weet nu 1 ding zeker. Ga alleen maar particulier kopen in de toekomst.
Idd, even melding maken bij de RDW lijkt me..quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef Sjibble het volgende:
Als ik het juist heb is het verplicht dat auto's minimaal 120 moeten rijden.
Dat kan de jouwe niet, en hebben ze de APK er voor spek en bonen op gezet, wat betekent dat het enorme fraude is.
Moet je het wel goed moeten bewijzen met je eigen bak.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:04 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Idd, even melding maken bij de RDW lijkt me..
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso zou de auto geen APK mogen krijgen als de uitlaat compleet doorgerot is.
Valt in hetzelfde rijtje als het bovenstaande.quote:En je kan niemand wijsmaken dat een auto met 2 weken apk ineens 40kmh trager loopt als wettelijk is verplicht.
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op zondag 28 juni 2009 15:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
[..]
Valt in hetzelfde rijtje als het bovenstaande.
Je kan niemand wijsmaken dat je uitlaat in 2 weken is doorgerot.
TS heeft wat mij betreft genoeg bewijs om aan te geven dat de APK keuringen van het bedrijf niet deugen.
Onzin.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het wel degelijk kan bewijzen.
Ze kijken dan wel niet naar je motor, maar wel de snelheid die de auto kan behalen.
Simpele.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ga geen moeite doen, onderbouw jij je uitspraak maar.
Lekkere kansloze opmerkingquote:Op zondag 28 juni 2009 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ga geen moeite doen, onderbouw jij je uitspraak maar.
Ik geloof dat het bij de RDW keuring verplicht is minimaal 120 te kunnen. Een agent heeft me laten weten dat als je brommer te zacht rijdt, je de brommer opnieuw moet laten keuren. En hij komt er pas doorheen als ie zijn constructiesnelheid behaalt. En ik kan me best bedenken dat dit ook voor de auto is.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onzin.
Ik ga geen moeite doen, onderbouw jij je uitspraak maar.
Excuus voor mijn korte opmerking die wellicht nogal bot over kwam. Ik moest vannacht werken en stond op het punt naar bed te gaan om voor te slapen, weinig tijd dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij de RDW keuring verplicht is minimaal 120 te kunnen. Een agent heeft me laten weten dat als je brommer te zacht rijdt, je de brommer opnieuw moet laten keuren. En hij komt er pas doorheen als ie zijn constructiesnelheid behaalt. En ik kan me best bedenken dat dit ook voor de auto is.
Of zie ik dit verkeerd? Niemand zit te wachten op auto'tjes die afgetrapt zijn en maar 90 gaan op 120kmh snelwegen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:38 schreef Sjibble het volgende:
Als ik het juist heb is het verplicht dat auto's minimaal 120 moeten rijden.
Dat kan de jouwe niet, en hebben ze de APK er voor spek en bonen op gezet, wat betekent dat het enorme fraude is.
Ik heb voor pakweg 4500 euro een leuk auto'tje uit begin 2003 met 80.000 op de teller. Gaat niet heel hard, maar ziet er wel als nieuw uit en alles doet het top. En gewoon bij een betrouwbare garage gekocht. Wel 3 maanden vooronderzoek gedaan, veel garages langs geweest, gesprekken gehad, auto's bekeken etc. etc.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Als jij nou een beetje spaart, kan je voor ¤6000,- gewoon een splinternieuwe auto kopen zonder roest, tellers die terug zijn gedraait of weet ik het wat.. Je hebt je nu laten opnaaien en de les geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is..
voor 900 koop ik 4 goedde auto's!!! (waar je zeker 2jaar mee kan rijden) ligt er wel aan hoe goed je met auto's bent.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
TS, ik denk dat ik namens iedereen praat, dat je eigenlijk wel heel erg simpel bent. Je hebt je laten flessen en je laat je nóg een keer flessen door een andere auto te willen, die van armoede uit elkaar pleurt..
Dit heeft niets te maken met het feit of je hem particulier of bij een bedrijf koopt, maar puur jouw laksheid. Daarnaast kan je voor ¤900,- weinig auto verwachten. Hell, zelfs een scooter voor ¤900,- kan zelfs tricky zijn
Als jij nou een beetje spaart, kan je voor ¤6000,- gewoon een splinternieuwe auto kopen zonder roest, tellers die terug zijn gedraait of weet ik het wat.. Je hebt je nu laten opnaaien en de les geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is..
Beetje tegenstrijdig.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Als jij nou een beetje spaart, kan je voor ¤6000,- gewoon een splinternieuwe auto kopen zonder roest, tellers die terug zijn gedraait of weet ik het wat.. Je hebt je nu laten opnaaien en de les geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is..
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:39 schreef silenthill het volgende:
Als laatste wil ik graag de auto in camouflage kleuren spuiten en dat is zonde om te doen met een wat nieuwere auto.
Je hebt bijv een nieuwe punto voor 6000 euro, die wat gelopen heeft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |