Je moet op de markt zijn, en als je je daar inschrijft wordt je door Wageningen uitgeschreven bij je vorige woonplaatsquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:09 schreef Sodium het volgende:
Misschien een suffe vraag, maar ik ga mij waarschijnlijk zeer binnenkort inschrijven bij de gemeente (jeeej!) en vroeg mij af of ik daarvoor op het stadshuis of het stadskantoor moet zijn. Ik neem aan het stadshuis op de Markt? Enne, moet ik mij nou nog uitschrijven in mijn vorige woonplaats/gemeente of gaat dat automatisch? Ik vergeet dat soort informatie altijd.![]()
En is het misschien een idee als we de OP eens updaten in de FOK-wiki?
Bij mij was ook al 5 jaar geleden he...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:06 schreef Sodium het volgende:
Dat zijn twee tegenstrijdige antwoorden. Maargoed, het wordt eerst naar de markt en wellicht daarna door.
En pssst, ik heb inmiddels een soort van vakantie!
Ja, daarom ga ik ook eerst naar de Marktquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bij mij was ook al 5 jaar geleden he...
en pssst ik ook
Nog even doorzetten!quote:
bij mij 15 maandenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bij mij was ook al 5 jaar geleden he...
en pssst ik ook
Het is maar net hoe je je wilt presenteren inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb in Lyon gestudeerd en inderdaad is het daar nog minder, maar dat is geen argument om het niet te doen he
[..]
Het gaat mij er juist om het meer internationaal worden. Ben al blij dat de meeste thesissen engels zijn. Het liefst gaat het Nederlandse helemaal weg.
De Burgerlijke Stand, tegenwoordig GBA, zat 5 jaar geleden in een pand aan de Herenstraat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan zou ik op jouw oordeel vertrouwen...
Dan is het goed van mij om in dit geval op hierissieweer te vertrouwen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Burgerlijke Stand, tegenwoordig GBA, zat 5 jaar geleden in een pand aan de Herenstraat.
Tegenwoordig zit zij in het gemeentehuis, ingang Markt 2, door de draaideur.
Vorige week nog geweest.
Vertrouw me maar: dat is waar!quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:12 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan is het goed van mij om in dit geval op hierissieweer te vertrouwen...
In mijn droomwereld spreken alle Nederlanders Engels, een goede start is op de universiteit beginnenquote:Op donderdag 3 juni 2010 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En voor de grootste groep, de Nederlanders, is er geen plaats?
Tof, das heel recente info. Inschrijven kan dus niet meer mis gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Burgerlijke Stand, tegenwoordig GBA, zat 5 jaar geleden in een pand aan de Herenstraat.
Vorige week nog geweest.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Casparovvv het volgende:
Gisteren bij O'Mundo gegeten, echt een beleving zeg!
Het GBA was mijn buurman, wordt nu het historiisch gemeente archief... Alleen schiet het niet zo op met de herinrichting ervan...quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vorige week nog geweest.
Oh ja, dat was jij die daar woonde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het GBA was mijn buurman, wordt nu het historiisch gemeente archief... Alleen schiet het niet zo op met de herinrichting ervan...
Maar waarom is dat dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:41 schreef Zith het volgende:
[..]
In mijn droomwereld spreken alle Nederlanders Engels, een goede start is op de universiteit beginnen
Klopt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef Sodium het volgende:
[..]
Is dat niet een restaurant met Michelinster? Schijnt wel erg goed te zijn, ja. En hoe kwam jij daar terecht?
Ah, chique hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 11:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb er gewoon met mijn vriendin gereserveerd.
En ja hoor, de jacht op kamers is weer begonnen. Leek de markt maandenlang 'stil te staan', nu reageren de eerstejaars fanatiek op de kamers die beschikbaar komen op Idealis. Het is gedaan met de rust.quote:Vanaf maandag 14 juni gaan we kamers publiceren met een huuringang 1 juli of later. Ben je 1e-jaars, dan kun je vanaf 14 juni dus reageren op ons aanbod. Het aanbod is voorlopig beperkt en wij verwachten dan ook dat voornamelijk de inschrijvingen met een reisurgentie aan bod zullen komen. Je kunt een reisurgentie aanvragen via je persoonlijke pagina. Je komt hiervoor in aanmerking bij een reisduur van minimaal 150 minuten enkele reis van station naar station. De urgentie is geldig in de maanden juli, augustus en september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |