quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Solidago van Dr. Vogel. op advies van de VK. Ik heb het later nog eens nagevraagd maar het kon volgens haar echt geen kwaad tijdens de zwangerschap, zolang je de dagelijkse dosis niet overschrijdt.
En 2 a 3 liter water op n dag. Verder eigk nietsik wil wel appeltjes halen nog haha.
Oh en ik moet van mn vk langs een voetzool reflexologe, die kan dingen met voeten en vocht enzohet schijnt te werken als een trein maar ik heb nog geen tijd gehad om langs te gaan.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:22 schreef MamsX het volgende:
Incantrix, wij hadden een poes en zij en x waren echt helemaal stapelgek op elkaar.
De kat was heel erg voorzichtig met haar, en de katten van mijn ouders zijn dat ook wel
Enige nadeel was dat x al direct begon met niezen en mijn gevoel zei me allergie.
De kat was weg en alles over, als we nu bij oma komen reageert ze helemaal dolblij op de poezen.
Zo jammer dat ze er echt niet goed tegen kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik kreeg ook voetzolenreflextherapie vorige keer.
Voor mijn slaapprobleem en later om de bevalling op te wekken. Nou, het heeft z'n doel niet bereikt, maar ik had wel mooi elke week een lekkere voetmassage, vergoed door de verzekering
.
![]()
Zo, dat was mijn reactie voor vandaag.
ps: Mijn katten moeten niet zoveel van Stella hebben. Ook niet toen ze nog niet aan hun staarten en poten trok
.
Zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook een kind-negerende kat in huis
Ze heeft nog nooit naar Meike omgekeken, en nu smeert ze hem als Meike in de buurt komt.
We hadden aan het eind van de zwangerschap wel ballonnen in de box gelegd, dat werkte goed. Tenminste, wij denken dat ze er niet in heeft gelegen ;-)![]()
Oh ja, die hebben wij ook gehad... moet ik eerst eens opzoeken in welke verhuisdoos de papieren zitten...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Pff bezig met de belastingpapieren in te vullen, over de kinderopvangkosten in 2008.
Leuke karweitjes, NOT!
Hihihi ja ik dacht ik deel het ff, dan weet je dat er nog hoop isquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat Tessie
dat geeft de burger moedhaha
ja om 19 uur...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Co_OL het volgende:
Waar is Ymme? Die had toch vanavond dr echo?
Ik had ook al ff zitten tellen... top 10... gaat hardquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Chan het volgende:
Oh ik zie ineens dat ik in de top 10 in de lijst sta(want MissSly en Nijna delen natuurlijk samen plaats 8
)
Da's wel zo liefquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Kersjes het volgende:
Mijn collega's hebben zich vandaag verwonderd over mijn wild bewegende buik. Ze mochten ook even voelen en een mannelijke 32-jarige collega vond het geweldig toen hij de kleine zo duidelijk voelde bewegen, hij heeft nooi t eerder een zwangere buik aangeraakt en was helemaal ontroerd
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:53 schreef Co_OL het volgende:
Waar is Ymme? Die had toch vanavond dr echo?
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
Huup heeft een mooi dagje Efteling gehad begreep ik? en zijn de benen nog een beetje soepel na zo'n warme zomerdag???
Beterschap! Wat vervelend dat je je zo rot voelt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:08 schreef Kersjes het volgende:
Volgens mij heb ik een virusje te pakken: dikke keel, kan amper slikken, oorpijn, tollend hoofd.... En alle succesvolle kou-medicijnen mag ik natuurlijk niet gebruiken.
Wat een achterlijke pufjuf zeg!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef DuchessX het volgende:
Pufclub was geen succes voor mij vanaaf, allemaal verhalen over inscheuren en inknippen, totaalrupturen, sterrenkijkertjes etc etc etc. Vond het echt niet leuk. Volgens mij kickt mijn pufjuf op enge verhalen
Ik begin steeds meer te twijfelen aan de termijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Vingerverf, ik denk zelf met een week of 12-13. Ligt ook aan de gevoeligheid van je baarmoeder.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onnodige opmerking, Rocka
vingerverf, met 17 weken is toch niet laat, zeker niet voor een eerste? Je buikje ziet er inderdaad wel wat (mooi) bol uit voor 7 weken, dat wel.
Anders bel je de vk en leg je het uit. Misschien kunnen ze dan eerder een echo doen.
Ja het is vervelend he zo'n veranderende sterkte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Ha! * Op zoek gaat naar kindjes met de beginletter A
vingerverf, ik zou ff de vlos bellen en vragen om een vroege echo.
Mss ben je ook wel veel verder dan je denkt!
rocka, das wel een lieve gedachte dat je wellicht beter van dichtbij ziet ivm baby dichtbij en zo
naja, tis gewoon irritant, verkeerd afgestelde lenzen en glazen.
maar om nou een nieuwe bril / glazen te kopen omdat ik tijdelijk afwijkende sterkte heb...
kzie wel hoe het verloopt en vraag wel aan de opticien wat wijsheid is
Bij B. wist ik pas dat ik zwanger was met 10 wk ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
rocka was jij ook verder dan je dacht?
we zijn wel in goed gezelschap met zn allen zo
(Valt het op dat ik geen zin hetb in werk?)
Sorbootje, ik weet niet of ik te PM-en ben, maar als het kan je wil mag je over de PM tegen me klagen, dat helpt tegen de stress.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
Droge ogen? Die had ik nog niet eerder gehoord. Gelukkig nog geen last van.
Ik hoop echt dat ik vannacht wat beter slaap. Maar dan moet die hele toestand met ex vanwel een beetje uit mijn hoofd gaan. Ik had er zo'n stress gevoel van. En daar baal ik m.b.t. baby dan weer zo van. Stress is zo slecht... maar ja, wat doe je er aan? Kon ik me er maar niets van aantrekken, maar het belang van de kinderen kan ik niet zomaar opzij schuiven.. Nou ja, vreselijk offtopic allemaal... maar ik wil dat stress gevoel kwijt
![]()
quote:
Ik ben al bijna 37 weken morgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef innepin het volgende:
Panda, als je je naam blauw wil hebben, moet je even een ticker ergens aanmaken.
En je water kan niet breken, dat doen je vliezen. Water breken doen ze in t engels.
En je bent nog geen 36 weken joh, als je nu al uit angst thuisblijft...
Dat zou knap zijn, aangezien ik een dag later uitgerekend ben en nog geen 36 weken benquote:
Lees het zelf nog maar eens doorquote:Kijk maar hierna:
Lengte zwangerschap: 35 weken, 6 dagen, 1 uur
Ja gelezen heb ik ook erg veel vooral in babyboeken over de bevalling en over de opvoeding en ontwikkeling.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef Kersjes het volgende:
Panda, ik heb tijdens mijn verlof veel gelezen, me realiserend dat het vast een hele tijd zou duren voordat ik weer tijd en rust zou vinden om een goed boek te lezen. En hele jaargangen van America's Next Top Model op Youtube gekeken, urenlang weggedroomd in de babykamer, geluierd, doelloos rondgeslenterd in de hoop dat de bevalling van start zou gaan etc.
Ja maar ik ben ook 35 weken en 6 dagen maar dat noemen ze wel al de 36e week van de zwangerschap.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn, aangezien ik een dag later uitgerekend ben en nog geen 36 weken ben
[..]
Lees het zelf nog maar eens door
Ja duh, ik ben niet achterlijk. Je spreekt alleen jezelf tegen, omdat je eerder zei:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef panda1980 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook 35 weken en 6 dagen maar dat noemen ze wel al de 36e week van de zwangerschap.
Vanaf morgen zit ik dus in week 37 van de zwangerschap en ben ik 36 weken zwanger.
Dus.quote:
Klik hier maar eens op daar kun je het uitrekenen:quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:08 schreef Vlindur het volgende:
KersjesDat is helemaal niet handig! Ik had tenminste mn sleutels in huis, anders kan ik niet naar binnen. Wat een geluk had je!
Panda, wat gaaf al die informatie! Hoe kom je daar aan? Dat wil ik ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |