Hier het bewijs dat Hilary fucking standaard en lelijk isquote:
Daarom ECHTE strandfoto's.quote:
maar check die mooie tieten danquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef One_conundrum het volgende:
Die snappen het gewoon niet![]()
[ link | afbeelding ]
Hilary Duff Deel 10
Voorbeeld reactie
[..]
Hier het bewijs dat Hilary fucking standaard en lelijk is
[ afbeelding ]
Bar Refaeli
I rest my case
Zal ik het maar doen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie post ff dat plaatje van die nerd achter een pc die commentaar op vrouwen heeft, terwijl hij zelf lelijk is en niet achter een pc is weg te slaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht overigens onterecht.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef Muzz_ het volgende:
Wat is ze OOOUUUDD geworden
Ken haar nog van die puber series die ze vroeger maakte..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie post ff dat plaatje van die nerd achter een pc die commentaar op vrouwen heeft, terwijl hij zelf lelijk is en niet achter een pc is weg te slaan...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
wheheh TS komt inderdaad zo over.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onterechte klacht overigens. Hilary Duff.
Zij is dus eerder onaantrekkelijk dan lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef One_conundrum het volgende:
Het is gewoon een mening. Of ik nou lelijk ben of niet.
Het gaat er even om dat ik niet begrijp dat mensen Hilary duff zo aantrekkelijk vinden, want het is gewoon een strandaard vormloos Amerikaans propje
QFTquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd alleen omdat zij erin speelde
Even gemaakt voor je;quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Lees de topictitel nog eens ....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef schreef het volgende:
[..]
Zij is dus eerder onaantrekkelijk dan lelijk?
Of je geeft gewoon een antwoord, zielig stuk vreten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Lees de topictitel nog eens ....
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Chill ouwe, in de OP zeg ik inderdaad dat ze lelijk is. Ik zou Hilary zo voorbij lopen inderdaad. Ik vind haar niet aantrekkelijk op shoots en zo in haar bikini niet aantrekkelijk en soms echt lelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef schreef het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon een antwoord, zielig stuk vreten.
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd alleen omdat zij erin speelde
Jezus wat een slechte shop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef RicardoSmit het volgende:
[ afbeelding ]
En jij zou haar niet doen ?
Whehe.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef wise het volgende:
gaat niet meer zo goed met haar
[ afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:00 schreef Aestivate het volgende:
Wtf dat gezicht van die gast (?) naast haar.
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Nog steeds.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef wise het volgende:
gaat niet meer zo goed met haar
[ afbeelding ]
Daarom ook de bikini snap shots. Echte foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nog steeds.![]()
Overigens met zoveel make up en fotoshop maak je iedereen mooi, i uitgezondert Fok!-ers natuurlijk.
whahaahquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Ben je een dwerg?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:22 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik zou m'n hond der nog van aftrappen
Om der vervolgens zelf op te klimmen... dat dan weer wel
Ik snak niet hoe dat relevant is? Leg is uit hoe je een vrouw kan beklimmen als je langer dan haar bent? Dat is dus niet mogelijk tenzij je een dwerg bentquote:
Hotlink-fail.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar staat haar veel beter![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:02 schreef Asgard het volgende:
Vroeger was ze nog lekker, voordat ze anorexia patiënt werd.
ehmquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef Mriya het volgende:
Al die meisjes die vroeger beroemd geworden zijn als kleine kinderen, zijn allemaal in hoeren/sletten veranderd.
*Kijkt naar ondertitel*quote:
Uw grap was buitengewoon puberaal en de inhoud gaf aanleiding te vermoeden van 0 seksuele contactenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik snak niet hoe dat relevant is? Leg is uit hoe je een vrouw kan beklimmen als je langer dan haar bent? Dat is dus niet mogelijk tenzij je een dwerg bent
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
DOEN idioot DOENquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Op Internet is heel wat mooiers te vinden idd, IRL zou ik bij een dame a la Hilary Duff al geen schijn van kans maken.
Ergo
IK ZOU HAAR GEVEN!
Nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:09 schreef defabiman het volgende:
[..]
DOEN idioot DOEN
Wat geven, een cadeautje
het enige wat je geeft is zaad....
Hilary is een heel leuk meisje, maar verder niet. de doorgaanse nederlandse meid doet helemaal niet voor haar onder; Neemt niet weg dat ik haar niet zou doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:26 schreef xHilary_Duffix het volgende:
jonge wat zitte jullie nouw triest te doen, kanslose rukkers hier
hillary is een fokking topwijf kan goed zingen enz
wat is het probleem
Ga je nou voor elk topic waarin een celebrity wordt afgekraakt een aparte kloon aanmaken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:26 schreef xHilary_Duffix het volgende:
jonge wat zitte jullie nouw triest te doen, kanslose rukkers hier
hillary is een fokking topwijf kan goed zingen enz
wat is het probleem
Je zou Hillary Duff niet doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hilary is een heel leuk meisje, maar verder niet. de doorgaanse nederlandse meid doet helemaal niet voor haar onder; Neemt niet weg dat ik haar niet zou doen
euh. ik zou haar wel doen, 4 keer achter elkaar ofzo.quote:
Ja verdomme zeg, wat moet ik hier nu nog mee?quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
euh. ik zou haar wel doen, 4 keer achter elkaar ofzo.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:49 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ja verdomme zeg, wat moet ik hier nu nog mee?
[ afbeelding ]
Inderdaad, viel mij ook op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is daar nou weer lelijk aan? Ik vind haar best mooi.
Ze heeft alleen wel heule brede schouders.
Is ze eindelijk haar babyvet kwijt?quote:
Oude foto, die foto in de bikini in de OP is recent. Ik vind het een leuk meisje overigens. Gelukkig heeft ze die paardentanden die ze zich op een gegeven moment aan had laten meten wat af laten vijlen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze eindelijk haar babyvet kwijt?
Ik vond haar altijd zo dik. Vooral haar armen leken wel halve hammen.
Babyvet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze eindelijk haar babyvet kwijt?
Ik vond haar altijd zo dik. Vooral haar armen leken wel halve hammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |