Hier het bewijs dat Hilary fucking standaard en lelijk isquote:
Daarom ECHTE strandfoto's.quote:
maar check die mooie tieten danquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef One_conundrum het volgende:
Die snappen het gewoon niet![]()
[ link | afbeelding ]
Hilary Duff Deel 10
Voorbeeld reactie
[..]
Hier het bewijs dat Hilary fucking standaard en lelijk is
[ afbeelding ]
Bar Refaeli
I rest my case
Zal ik het maar doen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie post ff dat plaatje van die nerd achter een pc die commentaar op vrouwen heeft, terwijl hij zelf lelijk is en niet achter een pc is weg te slaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht overigens onterecht.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef Muzz_ het volgende:
Wat is ze OOOUUUDD geworden
Ken haar nog van die puber series die ze vroeger maakte..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie post ff dat plaatje van die nerd achter een pc die commentaar op vrouwen heeft, terwijl hij zelf lelijk is en niet achter een pc is weg te slaan...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
wheheh TS komt inderdaad zo over.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onterechte klacht overigens. Hilary Duff.
Zij is dus eerder onaantrekkelijk dan lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:55 schreef One_conundrum het volgende:
Het is gewoon een mening. Of ik nou lelijk ben of niet.
Het gaat er even om dat ik niet begrijp dat mensen Hilary duff zo aantrekkelijk vinden, want het is gewoon een strandaard vormloos Amerikaans propje
QFTquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd alleen omdat zij erin speelde
Even gemaakt voor je;quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Lees de topictitel nog eens ....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef schreef het volgende:
[..]
Zij is dus eerder onaantrekkelijk dan lelijk?
Of je geeft gewoon een antwoord, zielig stuk vreten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Lees de topictitel nog eens ....
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Chill ouwe, in de OP zeg ik inderdaad dat ze lelijk is. Ik zou Hilary zo voorbij lopen inderdaad. Ik vind haar niet aantrekkelijk op shoots en zo in haar bikini niet aantrekkelijk en soms echt lelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef schreef het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon een antwoord, zielig stuk vreten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Even gemaakt voor je;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd alleen omdat zij erin speelde
Jezus wat een slechte shop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef RicardoSmit het volgende:
[ afbeelding ]
En jij zou haar niet doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |