Het kost hem ook helemaal geen moeite lijkt het.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:57 schreef Norrage het volgende:
Valt me vooral op hoe goed Federer beweegt vandaag (en maandag) zeg! Dat is ongeveer precies hetgene waar het aan mankeerde tot nu toe dit jaar..
Is ook geen echt moeilijke naam om goed te spellenquote:
Nadal is wel van de geniale comebacks, misschien komt hij in de 2e week ineens terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef jewezemichiel het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nog steeds in de OP dat er vier favorieten zijn, waaronder Nadal? [a]
Maakt niet uit voor de rest.
Darcis moet nog tegen Karlovic dadelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:08 schreef jewezemichiel het volgende:
Het Belgje is eruit. Hebben ze er nog een over of niet meer?
Blessurebehandeling voor Llodra volgens mij.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef Szura het volgende:
Wat is er bij Haas-Llodra? staat al een tijdje 3-3 30-0. Of hangt t scoreboard weer eens
Ja ik zag het in de reclame van Net 5.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Blessurebehandeling voor Llodra volgens mij.....
Hij is tegen de stoel van de scheidsrechter aan gelopen
BBC liet het ook zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik zag het in de reclame van Net 5.
Nu heeft ie opgegeven
Dat kan ik niet meer veranderen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef jewezemichiel het volgende:
Waarom staat er eigenlijk nog steeds in de OP dat er vier favorieten zijn, waaronder Nadal? [a]
Maakt niet uit voor de rest.
Nu lopen de scores er weer bij mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Szura het volgende:
Nu staat het bij Kohli - Minar weer de hele tijd stil.
Iemand een idee?
Ja bij mij nu ookquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Minar als eerst verzaakt met zijn service.
Kloptquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:06 schreef Sporttv het volgende:
Nu moet er toch met 2 games verschil worden gewonnen ?
Hij kan hier een slachting aanrichten dus als ie verliest is ie ook een heldquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef Ciolekfan het volgende:
Kohlschreiber is anders wel een held dus die verdient te winnen
had ook maar 3 sets de tijd hequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef Szura het volgende:
Karlovic slaat Darcis eruit in 3 sets.
24 aces slechts, matig Ivo
Yip yip yip.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Susi het volgende:
Slachttijd. Klinkt wel als een foute horror.
Ja was op net 5 laterquote:Op donderdag 25 juni 2009 03:50 schreef danusz1986 het volgende:
Heeft iemand dit gezien, na de wedstrijd Haas - Llodra!
Na ongeveer 4.30.
ik verwacht dat JMDP gehakt maakt van Hewittquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:32 schreef Norrage het volgende:
Ooh Delpo tegen Hewitt, dat vind ik een zeer interessante matchup!
Ik ben er stiekem ook een beetje bang voor, maar Hewitt speelde best goed en ook op Queens was ik wel tevreden. Laten we hopen op een spannende partij, ik denk dat er maar weinig echte krakers tussen twee bekende spelers zullen plaatsvinden dit jaar....quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef Szura het volgende:
[..]
ik verwacht dat JMDP gehakt maakt van Hewitt
quote:Gulbis stookt vuur rond Murray
LONDEN - Het vuurtje rond Andy Murray is nog eens extra opgestookt door zijn volgende tegenstander op Wimbledon. Volgens de Letse tennisser Ernests Gulbis veinsde de Brit vorig jaar bij het toernooi van Queens een blessure om hem uit z'n ritme te halen.
"Bij 5-5 had hij plotseling tijd nodig voor een blessurebehandeling aan zijn duim, maar er was niets met hem aan de hand. Hij wilde gewoon mijn ritme breken", aldus Gulbis aan de vooravond van de derde partij op centrecourt.
Murray reageerde verontwaardigd op de uitlatingen van de nummer 74 van de wereld. "Ik moest me de volgende dag alsnog terugtrekken met die blessure, dus hoe komt Gulbis erbij dat ik met opzet de boel loop te bedonderen? Ik kon niet eens mijn racket vasthouden. Gulbis stelt me teleur", aldus de Britse publiekslieveling.
Ik verwacht Murray pas na zessen hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef Szura het volgende:
Baggertentamen, kan ik vanmiddag niks zien![]()
Hopelijk Murray rond half 4, dan kan ik nog een beetje zien
Zekersquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef kevin_ het volgende:
Erg leuke heerlijke wedstrijd tussen Cilic en Pschyoface.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef tennisboy het volgende:
Het eerste vuurtje is al gestookt tussen Gulbus En Murray.
[..]
Dat ligt eraan welke Gulbis komt opdagen, maar de goede Gulbis heeft zeker wel een goede kans om het spannend te maken. Hij heeft de wapens om het Murray erg lastig te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:07 schreef zlakto het volgende:
Ik ben niet zo'n tenniskenner, maar hoeveel heeft kans heeft die let tegen murray?
Was de tweede.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Szura het volgende:
Bedoelde half 5 trouwens.
Ma Fedje begon gisteren ook rond die tijd.
Weet alleen ff niet meer of dat de 2e of 3e partij was.
zal dan wel de 2e zijn geweest
Ze gingen natuurlijk gewoon verder achter de rode knopquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
Erg jammer dat de BBC , juist terwijl het super spannend was, overging naar de highlights.
Bij Murray gooien ze alles om !
Waarom hebben we dat hier nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze gingen natuurlijk gewoon verder achter de rode knop
Omdat deze overheid alles tegenhoud qua moderne techniek. Zelfs in Belgie hebben ze de 'rode knop'.quote:
Staat goed te spelen. Typisch grasspelletje ook met die nare slice ballenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef TheArt het volgende:
Gooooooooo Tadde4-2 voor nu tegen Stosur
Die slieceballen slaat ze dan ook bijna alleen maar op gras, want op gravel slaat ze wel normaal een dubbelhandige backhand.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat goed te spelen. Typisch grasspelletje ook met die nare slice ballen
Nu wel de set, toch verrassend. Stosur wel erg slecht in de rallies zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die slieceballen slaat ze dan ook bijna alleen maar op gras, want op gravel slaat ze wel normaal een dubbelhandige backhand.
Tadde miste net wel 3 SPs, of beter gezegd, Stosur werkte ze weg met drie geweldige services.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef Wopper1 het volgende:
Robin Haase is co-commentator bij Sport1(wedstrijd van Del Potro - Hewitt).
Haase is iig erg helder en duidelijk. Hier heb je tenminste nog wat aan. Deze jongens weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot een Koert en Edje bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Hewitt, heeft hij vorig jaar nog tegen gespeeld op wimbledon.
Ik heb geen Sport1, dus mocht hij wat moois te zeggen hebben, plaats het hier aub
Betfair heeft Henman en McEnroe.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef Wopper1 het volgende:
Och wat blijf ik een hekel houden aan die gast. Er is echt geen speler die meer irritatie bij mij opwekt dan hij.quote:
Wat ben jij een klootzakquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef TheArt het volgende:
Djezus Tadde. 4-0 in de tiebreak van de tweede set voorstaan en de tiebreak gewoon met 6-8 verliezen
[..]
Och wat blijf ik een hekel houden aan die gast. Er is echt geen speler die meer irritatie bij mij opwekt dan hij.
Stosur is tof vind ik. Erg sympathiekquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:52 schreef jeweetz17 het volgende:
jammer dat stosur de tweede set heeft gepakt, mag dat mens niet. Hewitt del potro is inderdaad wel een vermakelijke wedstrijd, jammer dat het zulk mooi weer is. misschien moet ik de televisie maarbuiten neerzetten.
Over bijde mannen gesproken, Haase VS Hewitt,quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef Wopper1 het volgende:
Nou nou nou, vat het vooral niet op als een aanvalquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ben jij een klootzakDit is toch geweldig???
Maar geweldige wedstrijd tot nu toe!Wordt mooi, lekker veel emotie...
Over 480,5 minutesquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:50 schreef jojomen4 het volgende:
Wat lijkt me straks Ferrero - Santoro een geweldig mooie partij. Jammer dat ik die niet kan zien.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou nou, vat het vooral niet op als een aanvalDamn wat een reactie
En nee sorry, ik zal het nooit geweldig vinden. Het is sowieso vaak het ene of het andere uiterste bij Hewitt. Of je bent er voor of je bent er tegen. Tenminste, dat lees ik vaak.
"Klopt het dat Nadal niet meedoet?"quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef Rumille het volgende:
Iemand nog een goede vraag voor in de uitzending?
Ik vind Haase ook goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haase is iig erg helder en duidelijk. Hier heb je tenminste nog wat aan. Deze jongens weten waar ze het over hebben in tegenstelling tot een Koert en Edje bijvoorbeeld.
Inderdaad zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou nou, vat het vooral niet op als een aanvalDamn wat een reactie
En nee sorry, ik zal het nooit geweldig vinden. Het is sowieso vaak het ene of het andere uiterste bij Hewitt. Of je bent er voor of je bent er tegen. Tenminste, dat lees ik vaak.
Ja, helaas welquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simon verliest op 5-5 zn service en even later de set terwijl hij de hele set soepel stond te serveren
Mijn XL-game blacklist is al buitenproportioneel groot, maar er is altijd ruimte voor dit stokbrood
quote:
wat is de standquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef Rumille het volgende:
Iemand nog een goede vraag voor in de uitzending?
Federer is de master op grasquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat is de stand
serieus: waarom is er geen master op gras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
En, heb je 'm gestuurd?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat is de stand
serieus: waarom is er geen master op gras
Ja, inderdaad, zo niet winst van het hele toernooi.quote:
10-9 in de vijfde en dan 9 keer deuce. En dan, opgave?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef jewezemichiel het volgende:
Ik denk dat dit een vijf setter wordt en dan 10-9. 8D
Juichen is prima, maar dit is gewoon een dikke overkill.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jezus, er zijn allerlei spelers die juichen als ze breaken of juist niet, wat een gezeik op Hewitt hier zeg.
Meer een kotsnaam dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is geen koosnaam, gewoon een soort van verbastering van haar voornaam (Tatjana).
Nee, dan gaat ie wel overdreven op de grond liggen janken, zoals ene R. Federer continue doet .... tjezus kom op man. Hij speelt met enorm veel energie, als je dan de break maakt moet die eruit. Net als dat Safin het doet met rackets gooien (waardoor hij ineens de grote held is).quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, zo niet winst van het hele toernooi.
8 keer deuce.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
10-9 in de vijfde en dan 9 keer deuce. En dan, opgave?
Hewitt juicht na zo ongeveer elk punt dat hij wint.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie wel overdreven op de grond liggen janken, zoals ene R. Federer continue doet .... tjezus kom op man. Hij speelt met enorm veel energie, als je dan de break maakt moet die eruit. Net als dat Safin het doet met rackets gooien (waardoor hij ineens de grote held is).
Je kan ook dingen zoeken zeg, als je iemand niet mag, tsjongejonge ......
En dan?quote:
Ik zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is. Gewoon een ingeburgerde naam, net als Rafa tegenwoordig zowat meer gebruikt wordt dan Rafael.quote:
Overdrijf niet zo. Alleen als de punten belangrijk zijn doet hij het en volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hewitt juicht na zo ongeveer elk punt dat hij wint.
Ja, in de derde game toen hij op voordeel kwam.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Alleen als de punten belangrijk zijn doet hij het en volkomen terecht.
Rafa klinkt wel wat beter dan Tadde hè.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in wat daar mis mee is. Gewoon een ingeburgerde naam, net als Rafa tegenwoordig zowat meer gebruikt wordt dan Rafael.
Vind jij. Ik vind het beide wel oke.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rafa klinkt wel wat beter dan Tadde hè.
Nee, dan is het te donker geworden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
10-9 in de vijfde en dan 9 keer deuce. En dan, opgave?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vind jij. Ik vind het beide wel oke.
[...]
Sorry, maar had je dit niet al gepost?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met de break op 5-5 beslist Hewitt in feite de wedstrijd. En dan vinden mensen het gek dat hij daar blij mee is
Wat een gelul, werkelijk waar. Dat je Hewitt niet mag, okey. Ga hem niet lopen afzeiken op dingen met verhalen die nergens op slaan, alsjeblieft zeg ....
Nergens op slaan? Dat c'mon doet hij echt niet alleen op de belangrijke momenten. Dat is pas gelul.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Met de break op 5-5 beslist Hewitt in feite de wedstrijd. En dan vinden mensen het gek dat hij daar blij mee is
Wat een gelul, werkelijk waar. Dat je Hewitt niet mag, okey. Ga hem niet lopen afzeiken op dingen met verhalen die nergens op slaan, alsjeblieft zeg ....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar had je dit niet al gepost?
Hè? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]![]()
Dude, wanna get some cheese with that whine? Hier, speciaal voor jou, multiple choice antwoord:
A. Sorry, maar post jij ook niet elke keer een kutgrap die geen grap is?
B. Sorry, maar gaat het zeiken op Hewitt hier ook nog steeds door?
C. Sorry, maar ik bepaal zelf wel wat ik post?
D. All of the above
Dingdingdingding, we have a winner. Answer D gets you to the prize!
![]()
Hup Hewittquote:
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Rumille het volgende:
Ga anders in het Hewitt-topic die discussie voortzetten. Ik vind het een mooie partij en daar gaat het me om
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Norrage het volgende:
Elk jaar dezelfde reactie op het forum als Hewitt speelt. Elk jaar kan ik echt pislink worden tegen al die fucking hewitthaters. Het is dat je gebanned wordt als je iedereen gaat lopen uitschelden hierom, maar anders had ik dat gedaan.
Hewitt speelt gewoon geweldig. Hij juicht meestal juist bij echt goede punten die hij maakt...En als hij dan de beslissende break maakt van waarschijnlijk de wedstrijd, dan is dat toch mooi?
Kut Nederlands tennispubliek, als Verkerk het doet is het geweldig maar als iemand anders het doet is het alsof de tennissport vergaat. In het buitenland vinden ze Hewitt geweldig, over het algemeen. MIsschien ga ik wel emigreren.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Norrage het volgende:
Elk jaar dezelfde reactie op het forum als Hewitt speelt. Elk jaar kan ik echt pislink worden tegen al die fucking hewitthaters. Het is dat je gebanned wordt als je iedereen gaat lopen uitschelden hierom, maar anders had ik dat gedaan.
Hewitt speelt gewoon geweldig. Hij juicht meestal juist bij echt goede punten die hij maakt...En als hij dan de beslissende break maakt van waarschijnlijk de wedstrijd, dan is dat toch mooi?
Kut Nederlands tennispubliek, als Verkerk het doet is het geweldig maar als iemand anders het doet is het alsof de tennissport vergaat. In het buitenland vinden ze Hewitt geweldig, over het algemeen. MIsschien ga ik wel emigreren.
Mooi dat je tegenwoordig niet meer met je eigen mening over iemand mag komen, maar constant de mening van de heren Norrage en De Boezelaar moet volgen om een 'normale mening' te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:00 schreef Norrage het volgende:
fok.be ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:04 schreef Rumille het volgende:
Emigreren heeft ook veel zin op het internet
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef jeweetz17 het volgende:
jammer dat me vragen niet op televisie komen.
Hear, hear.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
De meeste van jullie hebben geen problemen met Nadal, maar wel met Hewitt, die precies hetzelfde doet
Sie sollen unsere Meinung als ihre algemeine Meinung haben! Sieg Uns!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooi dat je tegenwoordig niet meer met je eigen mening over iemand mag komen, maar constant de mening van de heren Norrage en De Boezelaar moet volgen om een 'normale mening' te hebben
Laat het gewoon. Laat de mensen gewoon reageren die niet voor Hewitt zijn.
Ik heb het ook absoluut voor Nadal. Sterker nog, ik zie hem absoluut niet graag spelen en dat heeft meerdere redenen. Ik heb dan ook twee spelers op de Tour die ik niet graag zie winnen en dat zijn Nadal en Hewitt. Met de rest heb ik minder problemen, al heb ik wel meer voorkeur voor de één dan voor een ander.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
De meeste van jullie hebben geen problemen met Nadal, maar wel met Hewitt, die precies hetzelfde doet
Hoezo? Genoeg mensen die net zo'n hekel aan Nadal hebben hier hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, nee hoor. Nadal is de laatste twee jaar veel ingetogener. Hewitt reageert veel overdrevener. Tot drie jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar de Nadal van nu is wat dat betreft niet meer de Nadal van drie jaar geleden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
Rodlul is gewoon Nederlands voor Roddick hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Wat is dan nou weer verkeerd met Roddick?Of mis ik iets irritants in z'n spel ..
Dat is dus mijn probleem, al jaren. Ik heb nooit kritiek op meningen van anderen maar de kritiek op Hewitt is altijd ongefundeerd...Alle andere spelers komen er mee weg, maar Hewitt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
Ojaquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rodlul is gewoon Nederlands voor Roddick hoor.
Hewitt is tegenwoordig, of nou eigenlijk al 5 jaar, ook ontzettend ingetogen. Ik vind het inderdaad wel opvallend dat hij zo fel is vandaag, maar hij speelt dan ook echt heel erg goed. 1 wedstrijdje doet hij het misschien minder aardig tegen de tegenstander, en meteen doet hij dat weer altijd...terwijl hij juist zo'n sportieve, rustige speler is geweest de laatste jaren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Nadal is de laatste twee jaar veel ingetogener. Hewitt reageert veel overdrevener. Tot drie jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar de Nadal van nu is wat dat betreft niet meer de Nadal van drie jaar geleden.
klopt echt niet normaal, nu break voor Simon, die leidt tot 4-3 en nu zelf mag serveren, terweil hij eerst 1-3 achter stond in deze set.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Breakpointfestijn bij Alves en Simon, kan alle kanten op daar.
misschien motiveert een vijandig publiek hem juist, zo vind ik het hier ook super gaaf met kneuzen zoals jij en ambroquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoe het publiek straks op Gulbis gaat reageren. Die was zo snugger om Murray af te zeiken in een interview
Vind ik niet. Ik zie nog genoeg 'Vamos' en knietjes in de lucht en armpjes omhoog. Misschien wat minder maar nog wel genoeg. Overigens vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, nee hoor. Nadal is de laatste twee jaar veel ingetogener. Hewitt reageert veel overdrevener. Tot drie jaar geleden had ik je gelijk gegeven, maar de Nadal van nu is wat dat betreft niet meer de Nadal van drie jaar geleden.
Dus als ik ze allebei schijtirritant vind, dan mag dat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem, al jaren. Ik heb nooit kritiek op meningen van anderen maar de kritiek op Hewitt is altijd ongefundeerd...Alle andere spelers komen er mee weg, maar Hewitt?
Is het dan niet Hengellul?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De breakkansen aan beide kanten zijn legio.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef tennisboy het volgende:
[..]
klopt echt niet normaal, nu break voor Simon, die leidt tot 4-3 en nu zelf mag serveren, terweil hij eerst 1-3 achter stond in deze set.
HENGELlulquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
Een ouderwetse Federer - Rodlul finale lijkt me wel wat
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat Hewitt dat altijd doet? Ik zeg alleen dat Hewitt het vandaag steeds doet en dat ik dat overdreven vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt is tegenwoordig, of nou eigenlijk al 5 jaar, ook ontzettend ingetogen. Ik vind het inderdaad wel opvallend dat hij zo fel is vandaag, maar hij speelt dan ook echt heel erg goed. 1 wedstrijdje doet hij het misschien minder aardig tegen de tegenstander, en meteen doet hij dat weer altijd...terwijl hij juist zo'n sportieve, rustige speler is geweest de laatste jaren.
Kneuzen zoals Ambro en ik hebben het gewoon zwaar met sommige posts van mensen die te dom zijn om hun eigen veters te strikken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
misschien motiveert een vijandig publiek hem juist, zo vind ik het hier ook super gaaf met kneuzen zoals jij en ambro
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef APK het volgende:
Irritant, dat vuistje van Delpo.
wat ik al vaker zei, jullie zijn niet in staat om dat te beoordelen, daar zijn jullie namelijk zelf te gehandicapt voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kneuzen zoals Ambro en ik hebben het gewoon zwaar met sommige posts van mensen die te dom zijn om hun eigen veters te strikken.
Goede comebackquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat ik al vaker zei, jullie zijn niet in staat om dat te beoordelen, daar zijn jullie namelijk zelf te gehandicapt voor
7-6voor inmiddelsquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Varkentje voor Rogier is nog niet gewassen trouwens..6-6
dacht je nou het laatste woord te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede comeback![]()
En nu is het mooi geweest
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het vandaag met je eens fed-fan.
Was eerste 2 sets echt bizar hoog niveau. Op 1 moment had Hewitt 24 winners en 5 UEs, en Del Potro 21 en 7 UEs....En het ene schitterende punt na het andere. Ben het helemaal eens met de presentatoren, en op Belgie, RTL7 en op BBC vinden ze het een goede partij, niet alleen bij ons.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef kevin_ het volgende:
Wedstrijd van het toernooi volgens Jacco en die andere snuggere.
Triple![]()
![]()
![]()
Ik ben het eens met het meeste, maar bij "de beste wedstrijd van het toernooi" denk ik toch aan een duel met minimaal vier sets. Kwaliteit in set 1 en 2 was prima over het algemeen, maar er was niets episch aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Was eerste 2 sets echt bizar hoog niveau. Op 1 moment had Hewitt 24 winners en 5 UEs, en Del Potro 21 en 7 UEs....En het ene schitterende punt na het andere. Ben het helemaal eens met de presentatoren, en op Belgie, RTL7 en op BBC vinden ze het een goede partij, niet alleen bij ons.
De 3e set zakte het niveau wel wat in, vooral bij Delpo.
Die liep aardig goed vandaag, daar won hij het wel op....Je zag het in de 3e set moeilijker gaan....quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef Klopkoek het volgende:
Wil Hewitt tegen de echt goeden een kans maken dan moet wel zijn eerste service beter
Bij de uitslagen op Net5-site staat wel dat ze door zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:07 schreef StinsonB het volgende:
Is Wassen nu door naar de volgende ronde? Uit de reacties op het forum neem ik aan van wel, site van net 5 zegt iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |